Nee. Ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:11 schreef Syntix het volgende:
Stelling: Syntix moet bondscoach van NL worden.
Goeie TT deze.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:11 schreef Oliver23 het volgende:
75' de Jong 2-1
83' de Jong 2-2
90+2' de Jong 2-3
Nederlanders geven geen fuck om het WK.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:11 schreef Syntix het volgende:
Stelling: Syntix moet bondscoach van NL worden.
Gelijkspel en drie nederlagen nederlagen dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:10 schreef dolf1010 het volgende:
Blind moet nu toch haast wel ontslagen worden man? Niet normaal meer. Je kan zeggen wat je wilt maar hij is hier uiteindelijk verantwoordelijk voor.
8/10quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.
Ik heb twee vadersquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht.
Klopt. Baan voor het leven.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blind kon toch niet ontslagen worden ?
vindtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Maar Syntix vind Klaassen dus serieus goed spelen? Die kunnen we dus ook nooit meer serieus nemen
Als het nu niet gebeurt...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:12 schreef Klummie het volgende:
Wordt Blind nu eindelijk uit het zadel geligt?
Dat moeten die hoge hoedten beslissen, ben benieuwd welke konijn ze dan uit de hoedt toveren.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:12 schreef Klummie het volgende:
Wordt Blind nu eindelijk uit het zadel geligt?
En daar kom je nu achter?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Maar Syntix vind Klaassen dus serieus goed spelen? Die kunnen we dus ook nooit meer serieus nemen
Dom dat je dat eerst wel deed.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Kom op man, ze zijn allemaal even slecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap nu je voorbehoedtsmiddel grap pas.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat moeten die hoge hoedten beslissen, ben benieuwd welke konijn ze dan uit de hoedt toveren.
Nee het is de schuld van de KNVB die eerst Hiddink aanstelde ipv Koeman, en daarna op een nog onbegrijpelijkere manier Blind doorschovenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:13 schreef Syntix het volgende:
Dit is allemaal de schuld van Hiddink met zijn identiteitsloze kutvoetbal
Jij bent echt mokerdom.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap nu je voorbehoedtsmiddel grap pas.
Goed zei ik niet, wel de beste van oranje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Behoedt je voortaan voor deze traagheid.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap nu je voorbehoedtsmiddel grap pas.
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Vatta het volgende:
Mijn tv zojuist een paar tering trappen verkocht. Kon het niet meer aanzien. Tv nu kapot. Nieuwe halen.
#balen#
Fijn Hans, dankjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Vatta het volgende:
Mijn tv zojuist een paar tering trappen verkocht. Kon het niet meer aanzien. Tv nu kapot. Nieuwe halen.
#balen#
Waar Ligt dat aan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoedt speelt trouwens wel aardig. Moet gezegd worden.
Ben al 3x klaargekomen wat een hete boyquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat wil je? Die Bulgaren vinden het wel bestquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar hebben ze een goede Praxisquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Vasion het volgende:
St. Kitts and Nevis staat een plek onder Bulgarije.
St. Kitts and Nevis
St. Kitts and Nevis
St. Kitts and Nevis
Dat is natuurlijk even Blindquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Goed zei ik niet, wel de beste van oranje.
St. Kitts and Nevis uit altijd lastigquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Vasion het volgende:
St. Kitts and Nevis
St. Kitts and Nevis
St. Kitts and Nevis
Het is Kadquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:4 schreef Vasion het volgende:
St. Kitts and Nevis
St. Kitts and Nevis
St. Kitts and Nevis
Bedankt, Bernie.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Vatta het volgende:
#balen#
Als je maar geen nachtmerries krijgt vannacht.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik was even in slaap gevallen.
Koeman had ook het WK niet gehaald. Wel beter dan Blind maar dat ben je al snel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nee het is de schuld van de KNVB die eerst Hiddink aanstelde ipv Koeman, en daarna op een nog onbegrijpelijkere manier Blind doorschoven
Oh, ik wist niet dat daar een Praxis.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben ze een goede Praxis
Praxcon weet hier meer van.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat daar een Praxis.
Claimen bij van Oostveenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:14 schreef Vatta het volgende:
#balen#
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je maar geen nachtmerries krijgt vannacht.
Ben ik niet met je eens... maar goed, glazen bol enzoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Koeman had ook het WK niet gehaald. Wel beter dan Blind maar dat ben je al snel.
Terugspeelbal van Janmaatquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef Almerian het volgende:
Nu nog een rode kaart en dan is deze wedstrijd wel af.
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef richolio het volgende:
Dus we gaan ons niet plaatsen voor het WK? Godverdomme. Ik heb een zondebok nodig. #BLEXIT.
Had het ook niet gehaald. Gewoon weinig kwaliteitquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens... maar goed, glazen bol enzo
Bart van Oranje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef Vasion het volgende:
Door wie zou Blind dan ontslagen moeten worden dan?
Van Breukelengodquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef Vasion het volgende:
Van Breukelenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef Vasion het volgende:
Playoffs wellichtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had het ook niet gehaald. Gewoon weinig kwaliteit
Alles volgens het knvb plan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een enorme aids zeg. Toch weer een enorme ontluistering. Fucking 2 eindtoernooien missen?
Jawel, dat is leuk man.quote:
Kijk eens een wedstrijd van Ajax.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaassen nog nooit zo slecht zien spelen
Dat is toch vreselijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Jawel, dat is leuk man.Lekker WK'tje, lekker de stad in, iedereen oranje
Door zichzelf.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef Vasion het volgende:
Gewoon van voetballen genieten, maakt mij het uit of Nederland daarbij zit of nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Als je toch niet wint is er niks aan natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
GeenPeilquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:16 schreef Vasion het volgende:
Moet het wel om aan te gluren zijn. Het EK startte ik zeer hoopvol. Maar ik gaf het al snel op. Wat was dat matig zeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon van voetballen genieten, maakt mij het uit of Nederland daarbij zit of niet
Maar volgens mij ben ik wat dit betreft een beetje een uitzondering
Dit is inderdaad best wel triestquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
als je in de PO's tegen Kroatië ofzo eruit zou gaan zou ik daar best mee kunnen leven. Maar niet met deze aids.
Het is gewoon leuk als er een team meedoet waar je volledig achter kan staanquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon van voetballen genieten, maakt mij het uit of Nederland daarbij zit of niet
Vergeet de man die nog geen bal in de voeten heeft aangespeeld niet; strootgodquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dost, De Jong,
Klaassen
Dit driehoekje voorin vat het Nederlands voetbal wel samen.
Ieder weldenkend mens is met je eens dat dat EK niet om aan te gluren is inderdaadquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet het wel om aan te gluren zijn. Het EK startte ik zeer hoopvol. Maar ik gaf het al snel op. Wat was dat matig zeg.
Nee hoor bij DENK zitten er meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heeft Blind juist geprobeerd om vast te houden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
Er is ook vel teveel onrust rond het team. De keepers wie keept er? Wie staan er op cv?Elke x wat anders helpt ook niet echt.
1 op 50quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
Die Karsdorp geeft ook zo goed als nooit een goede voorzet he
Ik sta ook niet volledig achter het Nederlands Elftal. Chauvinisme is er niet echt ingestampt bij mijquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk als er een team meedoet waar je volledig achter kan staanDat je met zijn allen zo'n wedstrijdje gaat kijken, ook al zijn het er maar een paar. Dat je er dan vroeg uitgaat maakt me niet zo uit, maar dat je je niet eens pláátst
Voor Strootman is het probleem ook wel als hij al opendraait dat iedereen verstoppertje speelt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet de man die nog geen bal in de voeten heeft aangespeeld niet; strootgod
Komt door Blind die zichzelf wil profileren. Bondscoach zijn is zo makkelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
Er is ook vel teveel onrust rond het team. De keepers wie keept er? Wie staan er op cv?Elke x wat anders helpt ook niet echt.
0 volgens mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Weet iemand hoeveel ballen Luuk de Jong al heeft geraakt in deze wedstrijd
ligt toch vooral aan blindquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is pas de kwalificatie, morgen voor het echie.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:20 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij is vanavond gewoon een oefeninterland. Ik schakel net in en zie dat Blind lekker aan het experimenteren is?
Bij mij ook niet. Sterker nog, nationalisme is sowieso achterhaald. Behalve bij internationale evenementen en shit, dan ben ik godverdomme voor Nederland ookquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik sta ook niet volledig achter het Nederlands Elftal. Chauvinisme is er niet echt ingestampt bij mij
Daarom levert ie iedere bal maar in ja, Drama is het.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Strootman is het probleem ook wel als hij al opendraait dat iedereen verstoppertje speelt.
Presteert ook gewoon beter met betere spelers om hem heen, kan het niet alleen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:20 schreef Syntix het volgende:
Toch valt Wijnaldum ook tegen in oranje. Doet het prima bij Liverpool, maar valt echt tegen bij oranje. Is Klopp dan zo'n GOD of Blind gewoon zo slecht...
Ja, dat kan ik dus niet "opbrengen"quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Sterker nog, nationalisme is sowieso achterhaald. Behalve bij internationale evenementen en shit, dan ben ik godverdomme voor Nederland ook
De wissels zijn op.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:21 schreef KingRadler het volgende:
keeperswissel doet Oranje ook niet goed
Leuke clickbaitquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
VBL / Danny Blind op staande voet ontslagen...door mij!
ja weg ermee
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:21 schreef Scrummie het volgende:
Ben wel benieuwd naar het interview van Blind na de wedstrijd.
Zal het doorgeven.twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:12:29Het is beschamend. Als er een WK terug- of breedspelen komt zijn wij een gevaarlijke outsider☺️ reageer retweet
Wijnaldum is ook wel een type speler dat daarvan misschien nog wel meer afhankelijk isquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Presteert ook gewoon beter met betere spelers om hem heen, kan het niet alleen.
Direct na het fluitsignaal is hij ontslagen neem ik aan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:21 schreef Scrummie het volgende:
Ben wel benieuwd naar het interview van Blind na de wedstrijd.
Bedankt voor de malware.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
VBL / Danny Blind op staande voet ontslagen...door mij!
ja weg ermee
twitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:21:46Mijn buurman @vkwillemvissers op perstribune volgt Oranje al sinds de middeleeuwen en rept over de slechtste interland ooit. Waarvan akte... reageer retweet
geen dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Blind is nog veel slechter.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:20 schreef Syntix het volgende:
Toch valt Wijnaldum ook tegen in oranje. Doet het prima bij Liverpool, maar valt echt tegen bij oranje. Is Klopp dan zo'n GOD of Blind gewoon zo slecht...
Dan schakel ik oprecht ook bij voorbaat gewoon niet meer in. Hooguit kom ik hier nog een beetje babbelen over voetbalquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Als Blind onstlagen wordt krijgen we 100% Frank de Boer. En dan gaan we dus weer precies hetzelfde aids voetbal krijgen.
WillemGod.twitter:vkwillemvissers twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:18:02Luuk de Jong, en dan geen Depay. Als ik niet moest werken, was ik allang naar het café gegaan. #bulned reageer retweet
Denk het niet aangezien er geen fatsoenlijke vervanger is. De toppers gaan het sowieso niet doen. Je kan alleen maar falenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Direct na het fluitsignaal is hij ontslagen neem ik aan.
Hij wordt echt niet ontslagen vrees ikquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Als Blind onstlagen wordt krijgen we 100% Frank de Boer. En dan gaan we dus weer precies hetzelfde aids voetbal krijgen.
Gewoon een meevoetballer, niet iemand die het elftal op sleeptouw neemt met zijn spel.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wijnaldum is ook wel een type speler dat daarvan misschien nog wel meer afhankelijk is
En dan krijgen we ongetwijfeld een ander soort opstelling van de media.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Dat ze eens een buitenlander durven aanstellen hequote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Bedankt Hans. En wat vind je er zelf van?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:21:46Mijn buurman @vkwillemvissers op perstribune volgt Oranje al sinds de middeleeuwen en rept over de slechtste interland ooit. Waarvan akte... reageer retweet
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij wordt echt niet ontslagen vrees ik
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Dat is niet een van zijn kwaliteiten inderdaad, waar ook niks mis mee is. Prima speler verderquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een meevoetballer, niet iemand die het elftal op sleeptouw neemt met zijn spel.
Ik ga dan ook niet meer kijken nee, wat een aids gaat dat worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan schakel ik oprecht ook bij voorbaat gewoon niet meer in. Hooguit kom ik hier nog een beetje babbelen over voetbal
Erdoganquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat ze eens een buitenlander durven aanstellen he
Kan niet ivm salaris cap. Bielsa etc komen niet Voortwee ton Hansquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat ze eens een buitenlander durven aanstellen he
Ik hoop natuurlijk op Alex Pastoor, maar zal wel de Boer worden ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Hadden we maar een goede creatieve middenvelder, maar je mag hier niet zeggen dat je hoopt op Nouri of Frenkie de Jong.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is niet een van zijn kwaliteiten inderdaad, waar ook niks mis mee is. Prima speler verder
Doeltrap.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
Hey.
Daar was de Jong met zijn bijna eerste balcontact.
Bij Ivanov denk ik aan iemand anders.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:24 schreef Falco het volgende:
Deze wedstrijd verdient een eerbetoon aan Trifon Ivanov, grootste Bulgaarse cultheld (na Manolev);
[ afbeelding ]
De positionele structuur in dit elftal is te bizar voor woorden.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Hans. En wat vind je er zelf van?
Iets met een paar gele en rode kaarten?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij Ivanov denk ik aan iemand anders.
Nogmaals kan nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef Mykonos het volgende:
Er moet een buitenlandse coach komen, en een beetje een harde ook.
Zjelkoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:24 schreef Pedroso het volgende:
Svp ook geen F. De Boer aan stellen als bondscoach, dan krijg je hetzelfde soort voetbal. Doe maar een buitenlander ofzo, het Nederlandse trainersgilde is net zo diep gezakt als het spelersmateriaal.
Fake news. Strootman kan helemaal niet voetballen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef Vatta het volgende:
Ik heb vroeger regelmatig met Strootman gevoetbald in Ridderkerk. Wie wil me aanraken?
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met een paar gele en rode kaarten?
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:22 schreef Zelva het volgende:
Direct na het fluitsignaal is hij ontslagen neem ik aan.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef Zelva het volgende:
[..]
Fake news. Strootman kan helemaal niet voetballen.
Van mij mag je hopen wat je wil. Die kunnen op termijn misschien wel wat, maar die gaan het binnen 3 jaar zeker niet dragen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden we maar een goede creatieve middenvelder, maar je mag hier niet zeggen dat je hoopt op Nouri of Frenkie de Jong.
Jurgen Klinsmann, weet altijd wel met een leuk elftal op de proppen te komenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef Mykonos het volgende:
Geldt ook voor Breuerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat je net zo goed Kuijt had kunnen opstellen in deze wedstrijd
die kan nog makkelijk mee met dit oranje team
ik denk zelfs dat hij de uitblinker was geworden
Je moeder gisterenavond anders nog.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef Dejannn het volgende:
Zelden zoiets matig gezien over 84 minuten
want?quote:
Ohnee dat denk ik ook niet, maar dat zijn de enige die ik die potentie toedicht. Kan nog steeds dat hun ontwikkeling stokt natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van mij mag je hopen wat je wil. Die kunnen op termijn misschien wel wat, maar die gaan het binnen 3 jaar zeker niet dragen natuurlijk
Huub Stevensquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:25 schreef Mykonos het volgende:
Geldt wel voor meer mensen die ik liever in deze selectie had gezien. Gooi er eens een frisse wind op man.quote:
Die had je wel op de plek kunnen zetten van de geweldig spelende Karsdorpquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat je net zo goed Kuijt had kunnen opstellen in deze wedstrijd
die kan nog makkelijk mee met dit oranje team
ik denk zelfs dat hij de uitblinker was geworden
Idd allemaal geleerd van Danny Blindquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als zelfs Robben gaat knoeien dan is alle hoop weg.
Comedy Capers.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef falling_away het volgende:
Normaal gesproken had ik deze wedstrijd al lang afgezet, maar het niveau is vandaag ZO slecht dat ik met open mond en vol verbazing toch maar blijf hangen.. alleen al voor de interviews straks.
IJSLAND-BAZENquote:
Ja veld is slecht, ondergrens, vertrouwen in de coachquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef falling_away het volgende:
Normaal gesproken had ik deze wedstrijd al lang afgezet, maar het niveau is vandaag ZO slecht dat ik met open mond en vol verbazing toch maar blijf hangen.. alleen al voor de interviews straks.
Zou me eerder verbazen dat hij opstapt of wordt ontslagen dan dat hij blijftquote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:27 schreef Pedroso het volgende:
Zal Blind er eer aan zichzelf houden ? Lijkt me dat ie sowieso volgende week geen bondscoach meer is anders de KNVB ook maar opheffen.
Lijkt me geen twijfel over mogelijk dat ie vertrekt nu.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:27 schreef Pascalus het volgende:
Blind stap alsjeblieft op. Ik ben je kutkop zo zat.
Elk nieuw talent van 020 haalt moeiteloos de wereldtop. Misschien moet de media daar eens mee kappen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van mij mag je hopen wat je wil. Die kunnen op termijn misschien wel wat, maar die gaan het binnen 3 jaar zeker niet dragen natuurlijk
Hallo alors!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Zou me eerder verbazen dat hij opstapt of wordt ontslagen dan dat hij blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |