abonnement Unibet Coolblue
pi_169940426
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 08:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Blijft een buitenlandse coach. Zwaktebod als hij het wordt, al is het wel een zeer kundige en bevlogen man. Brengt in ieder geval veel energie langs de lijn.

Zet er dan maar twee jonge Nederlandse assistenten naast die zijn spelletje kunnen leren. Bommeltje en Jonk ofzo.
Waarom zou het een zwaktebod zijn? Ik heb nog geen enkel zinnig argument gelezen. Bondscoaches moeten er gewoon staan, dat moeten geen trainers zijn die nog heel veel moeten leren. Als je in de categorie kundige Nederlandse mensen met een goede staat van dienst gaat zoeken, kom je gewoon alleen bij Ronald Koeman en Louis van Gaal uit. Die mensen willen niet, dus waarom moet je dan tegen beter weten in weer een geval Huub Stevens, Ron Jans zoeken? Omdat het anders een zwaktebod zou zijn? Het is gewoon de realiteit waarin we verkeren. Deze toestand is mede mogelijk gemaakt door de KNVB met haar vreselijke trainersopleiding. Dus waarom zou je wegkijken voor het probleem en toch weer zo'n kansloze dronkenlap kiezen als je ook voor kundige mensen uit het buitenland kunt kiezen die wel een geraamte of iets neer kunnen zetten?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 2 april 2017 @ 09:40:12 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169940683
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 08:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Blijft een buitenlandse coach. Zwaktebod als hij het wordt, al is het wel een zeer kundige en bevlogen man. Brengt in ieder geval veel energie langs de lijn.

Zet er dan maar twee jonge Nederlandse assistenten naast die zijn spelletje kunnen leren. Bommeltje en Jonk ofzo.
Wil jij het niet doen Sinouh?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169940776
Ik zeg gewoon dat Gulit het moet worden..

Voor dat salaris wat de knvb wil betalen komt echt geen enkele buitenlandse bondscoach naar Nederland..

500000 euro????? lachwekkend bedrag maar realistische voor de KNVB. Ik hoorde van dat week dat er bondscoaches zijn die meer dan 17 miljoen euro opstrijken, ben de naam kwijt.

Er is maar i man die het echt wil en die het waarschijnlijk ook gewoon gratis zou doen dat is Gullit. Geef hem de kans gewoon. Erger dan Guus Hiddink, Blind en van Marwijk in zijn laatste periode kan het niet worden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169945675
Sampaoli ! verstandige keus dat de KNVB zijn nummer heeft ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 2 april 2017 @ 14:33:09 #205
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_169945827
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom zou het een zwaktebod zijn? Ik heb nog geen enkel zinnig argument gelezen. Bondscoaches moeten er gewoon staan, dat moeten geen trainers zijn die nog heel veel moeten leren. Als je in de categorie kundige Nederlandse mensen met een goede staat van dienst gaat zoeken, kom je gewoon alleen bij Ronald Koeman en Louis van Gaal uit. Die mensen willen niet, dus waarom moet je dan tegen beter weten in weer een geval Huub Stevens, Ron Jans zoeken? Omdat het anders een zwaktebod zou zijn? Het is gewoon de realiteit waarin we verkeren. Deze toestand is mede mogelijk gemaakt door de KNVB met haar vreselijke trainersopleiding. Dus waarom zou je wegkijken voor het probleem en toch weer zo'n kansloze dronkenlap kiezen als je ook voor kundige mensen uit het buitenland kunt kiezen die wel een geraamte of iets neer kunnen zetten?
Omdat het bezopen is dat je in een nationaal elftal alleen spelers met een bepaalde nationaliteit mag hebben, terwijl degene die het tactisch plan bedenkt en de poppetjes selecteert, overal vandaan mag komen.

Ik vind dat gewoon belachelijk, kun jij het niet mee eens zijn en afdoen als 'geen zinnig argument' maar ik heb nog geen één zinnig argument gehoord waarom een nationaal elftal geleid zou mogen worden door een buitenlander.

Als je als land geen fatsoenlijke spelers kunt opleiden, dan heb je pech en dat zou ook moeten gelden voor trainers. In alle sporten.
pi_169967257
Daley is eigenlijk iemand die we missen op het middenveld: hoge handelingssnelheid, slim en balvast. Als back is hij niet explosief genoeg. Daarentegen kun je niet zeggen dat hij niet fel is, maar hij mist de baiskwaliteiten van een back: snelheid en explosiviteit.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  maandag 3 april 2017 @ 11:36:21 #207
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169967415
ik zou gaan voor een Buitenlandse coach puur dat deze objectief is en niet aan vriendjespolitiek kan doen zoals Blind gedaan heeft met Ajax.
  maandag 3 april 2017 @ 13:40:13 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169970045
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zeg gewoon dat Gulit het moet worden..

Voor dat salaris wat de knvb wil betalen komt echt geen enkele buitenlandse bondscoach naar Nederland..

500000 euro????? lachwekkend bedrag maar realistische voor de KNVB. Ik hoorde van dat week dat er bondscoaches zijn die meer dan 17 miljoen euro opstrijken, ben de naam kwijt.

Er is maar i man die het echt wil en die het waarschijnlijk ook gewoon gratis zou doen dat is Gullit. Geef hem de kans gewoon. Erger dan Guus Hiddink, Blind en van Marwijk in zijn laatste periode kan het niet worden.
Van Gaal kreeg 2 miljoen las ik van de week ergens. Ook niet vergelijkbaar met 17 miljoen, maar toch al heel wat beter.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 april 2017 @ 13:40:42 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169970053
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:29 schreef MichelWuyts het volgende:
Daley is eigenlijk iemand die we missen op het middenveld: hoge handelingssnelheid, slim en balvast. Als back is hij niet explosief genoeg. Daarentegen kun je niet zeggen dat hij niet fel is, maar hij mist de baiskwaliteiten van een back: snelheid en explosiviteit.
Hoge handelingssnelheid? Dat vind ik wel meevallen.
Wel iemand die een bal naar voren in kan spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')