Vooral achterin.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
lengte boeit niet want messi
wat een kul argument is dat
leeftijd/ervaring boeit wel
Yes, jij bent er.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:56 schreef fukforce het volgende:
Tijd voor rellen waar blijft die Dutch Army nou
Kreeg bijna een schop.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Pascalus het volgende:
Stelling: Robben raakt zo geblesseerd.
Wie wil je dan opstellen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Wat een mongool is die Blind toch ook , een 17 jarige speler opstellen die net 5 wedstrijden in Ajax in heeft gespeeld en daar ook al 2 fouten heeft gemaakt.
Beer.gifquote:
Hamstringquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Pascalus het volgende:
Stelling: Robben raakt zo geblesseerd.
Hij is te Ligt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat de Ligt mentaal sterk genoeg is
Eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan dat ventje niks aan doen
gewoon belachelijk dat ie speelt
Wie anders?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar lijkt het echt op ja, erg jammer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit voetbal doet me denken aan PSV.
Wat slecht en saai.
Zelfs Baco-Arie had deze fouten niet gemaakt. Dan kan Hoedt het helemaal veel beter lijkt mequote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
http://www.flashscore.nl/wedstrijd/zBtaVVUE/#video
Ik vind het inderdaad ook onbegrijpelijk dat mensen hier De Ligt gaan uitlachen, dan ben je gewoon niet voor Oranjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn allebei wel linkspoten, maar daar moet niet alleen je keus van afhangen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs Baco-Arie had deze fouten niet gemaakt. Dan kan Hoedt het helemaal veel beter lijkt me
ik lach hem ook uitquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook onbegrijpelijk dat mensen hier De Ligt gaan uitlachen, dan ben je gewoon niet voor Oranje
Hoedt had ipv Indi moeten spelen maar rechts achterin is iedereen blessa dusjaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs Baco-Arie had deze fouten niet gemaakt. Dan kan Hoedt het helemaal veel beter lijkt me
Dat hoeft toch ook helemaal niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook onbegrijpelijk dat mensen hier De Ligt gaan uitlachen, dan ben je gewoon niet voor Oranje
Dan...........................quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelling: Als Nederland vandaag punten verspeeld halen we het WK niet
nou nou nou.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
GODVERDOMME DIT IS AL DE 80E KEER DAT IK DEZE GRAP LEES, IK HOOP DAT JE JE KAPOT SCHAAMT
Scrum, ik word hier echt helemaal moe van. Elk jaar weer met die interlands krijgen we dit soort ongein.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
GODVERDOMME DIT IS AL DE 80E KEER DAT IK DEZE GRAP LEES, IK HOOP DAT JE JE KAPOT SCHAAMT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Nou sorry, ik wist niet dat je boos werd...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
deze grap komt niet helemaal uit de verfquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon een overtreding maken waar je een kaart voor hoort te krijgen en dan nog protesteren. Het is dat zijn vader de bondscoach is, anders was hij de slechtste Blind van de avond
Dit team is al beschamend sinds de aanstelling van Blindquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we van dit team verliezen is dat wel de meest beschamende nederlaag van de afgelopen 4 jaar.
Let op je bloeddrukquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kap eens met je Duitsland en Robben acts.Dat boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb het al 10x gezegd, maar ik zeg het nog 1 keer.
Dit elftal mist de Duitse mentaliteit. Weg met de Hollandse school.
Bakken er ook niets van. Maar goed, dan nog ben je beter dan dit Nederland.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Bulgarije speelt overigens ook gewoon beter
Rechts centraal is Hoedt ook 12x beter dan een 17-jarige knaap die 5 eredivisiewedstijden op zijn naam heeftquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoedt had ipv Indi moeten spelen maar rechts achterin is iedereen blessa dusja
Ik zei ook bewust niet dat ze goed spelen inderdaadquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bakken er ook niets van. Maar goed, dan nog ben je beter dan dit Nederland.
noord koreaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
Welk land gaan jullie eigenlijk aanmoedigen tijdens de zomer van 2018 ?
Ben ik ook totaal niet. Ik heb het niet op landenvoetbalquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Assadquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
Ik ga gewoon genieten van voetbal ongeacht of Nederland daar bij is of nietquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
Saudi-Arabiëquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
De onderhondquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
Turkije. Moet van ome Erdo.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
Duitsland natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
Maak je niet dik.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die een woordgrap over de Ligt maakt, heeft écht een groot probleem.
Noord Koreaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
Ligt ons even voor?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die een woordgrap over de Ligt maakt, heeft écht een groot probleem.
Omdat Klaassen het oogappeltje is van de Nederlandse sportjournalistiek.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom verbaast de commentator zich erover dat dit middenveld voetballend niet zo goed is?
Hoedt en Veltman.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:01 schreef BeamofLight het volgende:
Wie zitten er serieus als verdediger op de bank?
Vrij? Hoedt? ...
twee van de drie spelen bij de europese (sub)topquote:
Dit ja, gewoon weer alles kijken. #genotquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gewoon genieten van voetbal ongeacht of Nederland daar bij is of niet
Zuid-Tsjernobyl.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
Hoe zou het zijn om met Henk Hoijtink een dag te praten over voetbal? Ik denk dat ik achteraf spontaan in een gracht zou springen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat Klaassen het oogappeltje is van de Nederlandse sportjournalistiek.
Er mist gewoon creativiteit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
twee van de drie spelen bij de europese (sub)top
welke zou er uit moeten?
al hebben we naast sneijder weinig creativiteit
Krijgen wij dan weer Zuid-Korea tegen Zimbabwe om 3 uur in de ochtend?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ja, gewoon weer alles kijken. #genot
Ik voorafquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn om met Henk Hoijtink een dag te praten over voetbal? Ik denk dat ik achteraf spontaan in een gracht zou springen.
Leg het eens uit dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom verbaast de commentator zich erover dat dit middenveld voetballend niet zo goed is?
We gaan het Nederlands voetbal symbolisch begravenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef bijstandboy het volgende:
Is er al bij de KNVB een calamiteitenplan bij escalaties als er morgen een stille tocht wordt gehouden?
Ja we hebben dus die creatieve middenvelder nodig.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
welke zou er uit moeten?
De Vrij is geblesseerd. Van Dijk is geblesseerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh De Vrij niet eens. Ok.
Wel echt heel dun dan...
Bruma gbeblesaeerd wie verder?
Met een steen om je nekquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn om met Henk Hoijtink een dag te praten over voetbal? Ik denk dat ik achteraf spontaan in een gracht zou springen.
Beetje Ligtgeraakt?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Marokkoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:00 schreef TLC het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja we hebben dus die creatieve middenvelder nodig.
De hoop ligt op Nouri en Frenkie de Jong die zich gaan doorontwikkelen.
Volgens mij krijgen we gewoon alles overdag vanuit Rusland.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijgen wij dan weer Zuid-Korea tegen Zimbabwe om 3 uur in de ochtend?
van Dijk inderdaad. Pfff toch nog iets.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Vrij is geblesseerd. Van Dijk is geblesseerd.
Zoquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat traag en slecht zeg. Dit soort rommel heb ik al genoeg gezien in het Philips Stadion dit jaar.
De keren dat ik hem in Italië zie spelen ben ik er ook niet van ondersteboven, al is dit wel dieptreurigquote:
Die ligt er tot mei ergens uit volgens mij, dus in juni is die wel weer terug.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
van Dijk inderdaad. Pfff toch nog iets.
#ImmersInOranjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
welke zou er uit moeten?
Een dag na de dood van Cruijffquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef fukforce het volgende:
[..]
We gaan het Nederlands voetbal symbolisch begraven
We hebben Johan Cruijff nogquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:03 schreef ender_xenocide het volgende:
Zijn we dan na vanavond eindelijk van Blind en de overrated Ajacieden af?
Voor Indi had ik graag gezien. Het helpt De Ligt ook niet dat er een onzekere speler naast hem staat want Indi kan er helemaal niks vanquote:
Toch gewoon te ligt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De keren dat ik hem in Italië zie spelen ben ik er ook niet van ondersteboven, al is dit wel dieptreurig
Je bent gewoon echt intens zwakzinnig als je niet ziet dat Hoedt het zelfs als rechts centrale verdediger 12x beter had gedaan dan de Ligtquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor Indi had ik graag gezien. Het helpt De Ligt ook niet dat er een onzekere speler naast hem staat want Indi kan er helemaal niks van
Toen ging het ligt ook uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:04 schreef fukforce het volgende:
[..]
Die is alweer dik een jaar geleden in rook opgegaan
Ah de Nouri. Daar is ie weerquote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja we hebben dus die creatieve middenvelder nodig.
De hoop ligt op Nouri en Frenkie de Jong die zich gaan doorontwikkelen.
Van tempo word je moequote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:04 schreef dolf1010 het volgende:
Er zit ook gewoon totaal geen tempo in...
Ja het ligt aan BMI...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor Indi had ik graag gezien. Het helpt De Ligt ook niet dat er een onzekere speler naast hem staat want Indi kan er helemaal niks van
welke?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Die goal... Dat is nog zieliger dan Vlaar tegen Toni destijds.
Ik zeg hopen op, want dat zijn creatieve spelers. Maar ohjee ze zijn van Ajax dus mag je niet zeggen dat ze misschien talent hebben want dat zijn allemaal HYPESquote:
82/84/86quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:05 schreef Twiitch het volgende:
Ach ja, twee keer op rij een groot toernooi missen. Wanneer was de laatste keer?
Nee dat gaat helpen hahaha.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:06 schreef dolf1010 het volgende:
Stel Frank de Boer per direct aan als bondscoach aub
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:06 schreef dolf1010 het volgende:
Stel Frank de Boer per direct aan als bondscoach aub
Wat maakt die de Ligt zo een groot talent dan??quote:Op zaterdag 25 maart 2017 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |