Vooral achterin.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
lengte boeit niet want messi
wat een kul argument is dat
leeftijd/ervaring boeit wel
Yes, jij bent er.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:56 schreef fukforce het volgende:
Tijd voor rellen waar blijft die Dutch Army nou
Kreeg bijna een schop.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Pascalus het volgende:
Stelling: Robben raakt zo geblesseerd.
Wie wil je dan opstellen?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Wat een mongool is die Blind toch ook , een 17 jarige speler opstellen die net 5 wedstrijden in Ajax in heeft gespeeld en daar ook al 2 fouten heeft gemaakt.
Beer.gifquote:
Hamstringquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Pascalus het volgende:
Stelling: Robben raakt zo geblesseerd.
Hij is te Ligt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat de Ligt mentaal sterk genoeg is
Eens.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan dat ventje niks aan doen
gewoon belachelijk dat ie speelt
Wie anders?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar lijkt het echt op ja, erg jammer.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit voetbal doet me denken aan PSV.
Wat slecht en saai.
Zelfs Baco-Arie had deze fouten niet gemaakt. Dan kan Hoedt het helemaal veel beter lijkt mequote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
http://www.flashscore.nl/wedstrijd/zBtaVVUE/#video
Ik vind het inderdaad ook onbegrijpelijk dat mensen hier De Ligt gaan uitlachen, dan ben je gewoon niet voor Oranjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn allebei wel linkspoten, maar daar moet niet alleen je keus van afhangen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs Baco-Arie had deze fouten niet gemaakt. Dan kan Hoedt het helemaal veel beter lijkt me
ik lach hem ook uitquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook onbegrijpelijk dat mensen hier De Ligt gaan uitlachen, dan ben je gewoon niet voor Oranje
Hoedt had ipv Indi moeten spelen maar rechts achterin is iedereen blessa dusjaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs Baco-Arie had deze fouten niet gemaakt. Dan kan Hoedt het helemaal veel beter lijkt me
Dat hoeft toch ook helemaal niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:58 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook onbegrijpelijk dat mensen hier De Ligt gaan uitlachen, dan ben je gewoon niet voor Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |