quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
quoteje weer hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:03 schreef nostra het volgende:
Elk relationeel denkend mens denkt: 'ik ga eens informeren bij een universele garage'.
Ban?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:12 schreef Simterklaas het volgende:
Huh, waar is de chat?
Edit: O, laat maar...
Hij valt bijna live voor de camera in slaap.quote:
Watquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:38 schreef Straatcommando. het volgende:
It alle started hier on de Bunnik said
Dit is deel 58 ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:20 schreef vaduz het volgende:
Is dit echt deel 58? Of vond iemand zichzelf heel belangrijk?
Nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Heeft iemand dan een TL;DR van de vorige delen?
Als Braad alle uren die hij over die Beemer lult had gewerkt had hij hem al lang en breed terugverdiend.quote:
Whyquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:25 schreef HRC2020 het volgende:
Hij is triggered. Duurt niet lang meer dit
Is leuker dan dat hij gelijk iedereen geblokkeerd die niet ja en amen zegt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:33 schreef Kriegel het volgende:
Ene Richard krijgt 'm met echt de meest half-assed trollpoging ooit uit de tent gelokt.
Laat je niet zo zieken, Braddie.
leuk voor op de oranje markt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:39 schreef RedFever007 het volgende:
wat een herrie komt er uit die Tyros
pipi was wel leuk
Zijn hele levensstijl is van de zotte. Maar realistisch gezien gaat hij nooit verder komen dan een goedkope sociale huurwoning en een compleet afgeschreven auto. Alhoewel dat geen probleem hoeft te zijn, aangezien veel mensen geen waarde hechten aan een luxe woning en een luxe auto.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Eigenlijk is het van de zotte. Ik ken mensen (met werk) die geen geld hebben om een auto te kunnen betalen. Deze wajonger voelt zich al een half jaar te goed voor een smurfblauwe twingo en ruilt er een aftandse pauperbak op in.
Dat is nog wel het trieste. Die jongen zei dat "haters" hem niet die BMW en die bewoonbare schoenendoos gunnen. Het ironische is dat ik Bradley juist meer gun dan die sloopwagen en bezemkast, maar daarvoor moet hij eens met die luie reet in actie komen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als Braad alle uren die hij over die Beemer lult had gewerkt had hij hem al lang en breed terugverdiend.
hij noemde je net nogquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is nog wel het trieste. Die jongen zei dat "haters" hem niet die BMW en die bewoonbare schoenendoos gunnen. Het ironische is dat ik Bradley juist meer gun dan die sloopwagen en bezemkast, maar daarvoor moet hij eens met die luie reet in actie komen.
Meen je? Mijn moeder is nog niet hersteld van de chemo of hij begint alweer over een ander.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hij noemde je net nog(niet positief
)
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Geerd kan nu ook niet en dan misschien wel.
Om 23:00 zit 'ie waarschijnlijk nog eerste klas te fappen. Beter wat later dan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Geerd kan nu ook niet en dan misschien wel.
Nu mis je veel Tyros-gejengelquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:
De vorige keer miste ik het moment supreme.
Bij twijfel niet doenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik twijfel tussen de livestream en Andorra - Faeröer.
pizza supreme van dr oetker is lekker.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:
De vorige keer miste ik het moment supreme.
Heeft in tien minuten beneden z'n lasagne opgevreten en komt terug met een stuk of zes boterhammenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:18 schreef Geelman het volgende:
Wel mooi dat 'ie de stream gewoon laat doorlopen.
Ad heeft juist meer subs!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:22 schreef isax het volgende:
nu even ad afkraken omdat die minder subs heeft
maar hij eet wel met zijn mond open!quote:
Ad baas !!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:22 schreef isax het volgende:
nu even ad afkraken omdat die minder subs heeft
Laat Ad geen boeren?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:25 schreef isax het volgende:
[..]
maar hij eet wel met zijn mond open!
waarom zit ik hier naar te kijken? zelfs ad heeft betere manieren.
Geen idee, daarom vroeg ik het.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:27 schreef isax het volgende:
[..]
jawel maar die vreet niet met zijn mond open toch?
Wehe, die praat liever over z'n diarree-aanval. Ook lekker.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:27 schreef isax het volgende:
[..]
jawel maar die vreet niet met zijn mond open toch?
nomnomnom.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, die praat liever over z'n diarree-aanval. Ook lekker.
Het meeste ging in de potquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, die praat liever over z'n diarree-aanval. Ook lekker.
Zou wel fantastisch zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:31 schreef isax het volgende:
hij denkt dat hij door de bezemkast zich 450 maal beter gaat voelen en zo zijn gewicht kwijt is.
de illusies.
Sowieso dat hij veel zit te vreten, want ook met weinig eten en niks doen val je af.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Heeft in tien minuten beneden z'n lasagne opgevreten en komt terug met een stuk of zes boterhammen
Is net zo verbazend ruim als de Twingo.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:31 schreef isax het volgende:
hij denkt dat hij door de bezemkast zich 450 maal beter gaat voelen en zo zijn gewicht kwijt is.
de illusies.
Gratis stoofvlees!quote:
Wat een levenskunstenaar is het toch ook!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:31 schreef Chai het volgende:
Oh hij gaat zich beter voelen en vanzelf afvallen door op zichzelf te gaan.
en dat is juist waardoor mensen zich beter in zijn vel gaan zittenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:32 schreef Chai het volgende:
Er gaat heel veel veranderen behalve zijn ritme en het werkeloos zijn.
Heet jij Rowi?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Is net zo verbazend ruim als de Twingo.
Hij distte je hard.
ja vermoed dat hij de bezemkast van harry pottah heeft gehuurt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Is net zo verbazend ruim als de Twingo.
Hij distte je hard.
Kijk nou wat je hebt gedaan dunne autist!!!1!1!11quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:37 schreef Chai het volgende:
Hij moet even een paar gaten in de muren slaan.
En wij maar wachten op de streams...quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:37 schreef Geelman het volgende:
Hij gaat ergens heen, want brad heeft ook een leven.
nee dat was ik, chai is de dikke autist.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk nou wat je hebt gedaan dunne autist!!!1!1!11
Ik ken het gevoel, al heb ik er toch nog een minuutje van mogen meemaken.quote:
Ach als je boos bent floept er soms wel iets uit hequote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:38 schreef Mozy het volgende:
Op fok zijn we heel negatief ja, hele tijd haten op elkaar. Of andermans ouders doodwensen, hé braader
Je kan zeggen van hem wat je wilt, maar van iemand waarvan al zijn NAW gegevens inclusief telefoonnummer en woonplaats bekend is heeft 'ie wel ballen van staal.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach als je boos bent floept er soms wel iets uit he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |