Arme Basquote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Een twingo inruilen op een BMW. Er is er maar 1 in NL die daar intrapt
Als een natte vaatdoek in de hoek geflikkerd en ingeruild voor een roestbak met meer dan 300000 kilometer op de teller en Braddie slaapt er geen seconde minder van.quote:
dit is wel heel erg.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]eerst is Bas een topprimafantastische A segmenter en nu is het ineens een sloopauto
![]()
geloofwaardigheid van Brad bevestigd!
Die BMW is wel veel beter dan Bas. Want zeg nu zelf, dat autootje heeft gewoon al heel veel gelopen voor een A-segmenter. En een BMW kan makkelijk 4 ton aan.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als een natte vaatdoek in de hoek geflikkerd en ingeruild voor een roestbak met meer dan 300000 kilometer op de teller en Braddie slaapt er geen seconde minder van.
Bas was ook lekker vies van binnen en van buiten.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:48 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Dyke zal ongetwijfeld hooguit om de paar maanden stofzuigen.
Cognitieve dissonantiequote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:14 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Gaat weer helemaal nergens over. Nu is de Twingo een afgeschreven bak, terwijl het eerst nog een geweldige auto was met weinig onderhoud en die met gemak door de APK kwam![]()
Mocht de BMW echt goed zijn, dan is het qua inruil geen slechte deal. Alhoewel ik 300k op de teller wel erg veel vind.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:33 schreef Welvaert het volgende:
De roooooover die moet voor de aapeeekaaaaa
Hij heeft toch een ban tot de zomer?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:50 schreef Vliegbaard het volgende:
Brad, kom nou gewoon lekker meeposten hier. We weten allemaal dat fok een grootb gedeelte van jou dagbesteding in neemt. Kun je net zo goed mee posten ook.
Ander IP adresje en een nieuw accountje.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:51 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hij heeft toch een ban tot de zomer?
Wat een negatieveling. En dan de media negativiteit verwijten.quote:
Ze kijkt wel lief boos!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een negatieveling. En dan de media negativiteit verwijten.
Hij kan nog geen dag posten voor hij of zichzelf ontmaskerd of ontmaskerd wordt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ander IP adresje en een nieuw accountje.
Touchéquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij kan nog geen dag posten voor hij of zichzelf ontmaskerd of ontmaskerd wordt.
Helaas praat hij altijd over dezelfde dingen en daarnaast schrijft hij ook als een typische Braddie. Dus hij is sneller ontdekt dan een pedo op een schoolpleintjequote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ander IP adresje en een nieuw accountje.
300.000+ hoeft niet per se uit te maken (al is het niet echt gebruikelijk om een auto met zoveel kilometers te kopen - in dit geval dus ruilen, maar whatever). Ligt er een beetje aan wat voor auto het is en hoe deze is behandeld en onderhouden. Dat laatste vertrouw ik dus niet helemaal in het geval van deze Sedin.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als een natte vaatdoek in de hoek geflikkerd en ingeruild voor een roestbak met meer dan 300000 kilometer op de teller en Braddie slaapt er geen seconde minder van.
Eigenlijk is het van de zotte. Ik ken mensen (met werk) die geen geld hebben om een auto te kunnen betalen. Deze wajonger voelt zich al een half jaar te goed voor een smurfblauwe twingo en ruilt er een aftandse pauperbak op in.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
300.000+ hoeft niet per se uit te maken (al is het niet echt gebruikelijk om een auto met zoveel kilometers te kopen - in dit geval dus ruilen, maar whatever). Ligt er een beetje aan wat voor auto het is en hoe deze is behandeld en onderhouden. Dat laatste vertrouw ik dus niet helemaal in het geval van deze Sedin.
Ik heb een tijdje onder de bijstandsnorm gewerkt en had dus geen geld voor een auto en deed alles op de scooter. Die scooter was de enige luxe die ik had. Handje ophouden? Vergeet het maar. Ik kan daar ook slecht tegenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Eigenlijk is het van de zotte. Ik ken mensen (met werk) die geen geld hebben om een auto te kunnen betalen. Deze wajonger voelt zich al een half jaar te goed voor een smurfblauwe twingo en ruilt er een aftandse pauperbak op in.
Doet je bus het nog?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 15:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje onder de bijstandsnorm gewerkt en had dus geen geld voor een auto en deed alles op de scooter. Die scooter was de enige luxe die ik had. Handje ophouden? Vergeet het maar. Ik kan daar ook slecht tegen
Nee, ik ben nu vitamine D aan het opdoen in de zonquote:
Ja die welquote:
De kringloop heeft vast wel een kast staan voor een prikkie.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:07 schreef Ingolstadt het volgende:
Bradley heeft nog een kledingkast nodig voor de nieuwe studio. Daarom kijkt hij rond op marktplaats. Probleem is dat veel kasten te hoog/breed/kapot zijn, of te duur. (de BMW blijft natuurlijk belangrijker)
Al gestopt. Was volgens hem de laatste stream in dat huis. Morgen verhuist 'iequote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Doe eens een link want ik zie hem niet? Of is hij alweer gestopt?
Beetje slechte timing ook voor een live stream.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:19 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Al gestopt. Was volgens hem de laatste stream in dat huis. Morgen verhuist 'ie
Bradley heeft geen begrip van tijd. Dinsdag is voor hem hetzelfde als zaterdag en 11:00 hetzelfde als 01:00. Dat is de luxe die hij heeftquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Beetje slechte timing ook voor een live stream.
Ik bedoelde meer dat iedereen nu met zijn bakkes in de zon zit.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bradley heeft geen begrip van tijd. Dinsdag is voor hem hetzelfde als zaterdag en 11:00 hetzelfde als 01:00. Dat is de luxe die hij heeft
Prachtig weer om een dagje Vreeland te pakken.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:28 schreef leolinedance het volgende:
Wat een figuur zaterdagmiddag terwijl het superlekker weer is live gaan
Het is altijd tijd voor Vreeland.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Prachtig weer om een dagje Vreeland te pakken.
Of Slagharenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Prachtig weer om een dagje Vreeland te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |