Bedankt voor deze info!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoorde dat Max zijn adem ruikt naar gerecycled plastic van een kippengehakt slachterij.
Hij bezorgt namens Jumbo in een F1 auto van directeur Van Eert.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Voor welk bedrijf rijdt hij dan? PostNL? DHL? UPS? SANDD?
Ik denk helemaal niet dat Max een goede koerier is, die busjes gaan hem veel te langzaam en het overige verkeer hindert hem dan ook
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:21 schreef byah het volgende:
Al die formule1 supporters die ineens uitkijken naar het F1 seizoen.
Een beetje hetzelfde als voetbalsupporters die uitkijken naar het nieuwe voetbalseizoen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:21 schreef byah het volgende:
Al die formule1 supporters die ineens uitkijken naar het F1 seizoen.
Jij kijkt het ook?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:38 schreef renwan het volgende:
Terechte klacht, eerst hoorde je vrijwel niemand over F1 en nu er een Nederlander meedoet en schijnbaar een beetje succes boekt kijkt elke mongool ernaar
Nee. Auto's die rondjes rijden, wat een feestquote:
Je kijkt sowieso geen sport dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee. Auto's die rondjes rijden, wat een feest
Watquote:
Aandacht, succes en wat geld. Ideaal recept om lekkere hoeren te krijgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:
Hij krijgt wel lekkere chicks te douwen ondanks dat hij de kop heeft van een goedkope grindtegel
We moeten daarboven staan! Lees de meditaties!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:32 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Aandacht, succes en wat geld. Ideaal recept om lekkere hoeren te krijgen.
F1 is idd peanuts. Graadje of 45 a 50 in de cockpit. Onder constante druk van 2 a 3g doordat je eigenlijk non stop accelereert, remt en het zwaarste gedeelte in de bocht hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:20 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht.
Mensen verheerlijken die in een auto rijden.
En het dan nog sport noemen ook.
Waarschijnlijk omdat Nederland momenteel het zo slecht doet met voetbal, zoeken ze naar een surrogaat.
Dat geloof ik allemaal best. Maar een straaljager besturen is ook geen sport.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:55 schreef DikPropje het volgende:
[..]
F1 is idd peanuts. Graadje of 45 a 50 in de cockpit. Onder constante druk van 2 a 3g doordat je eigenlijk non stop accelereert, remt en het zwaarste gedeelte in de bocht hebt.
Denk dat jij na 10 rondjes buiten adem uitstapt en 3 weken lang je nek niet kunt bewegen.
Dat zeg ik niet, er zijn zoveel sporten. Maar autorijden of motorrijden zou ik geen sport willen noemen. Wielrennen uiteraard wel.quote:maar goed achter een opgeblazen geitenmaag aan rennen en om de 5 minuten doen alsof je geblesseerd bent is natuurlijk de enige echte sport.
Een straaljager besturen is inderdaad geen sport.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal best. Maar een straaljager besturen is ook geen sport.
[..]
Dat zeg ik niet, er zijn zoveel sporten. Maar autorijden of motorrijden zou ik geen sport willen noemen. Wielrennen uiteraard wel.
Red Bull air race vind ik gewoon sport. Die gasten trekken zoveel G, dat is echt niet normaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:02 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Een straaljager besturen is inderdaad geen sport.
"Een sport is een fysiek spel (bijvoorbeeld basketbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat volgens regels in competitieverband of recreatief kan gespeeld worden. Het heeft als doel het lichaam of de hersenen te stimuleren naar meer, hetzij dmv lichamelijke bewegingen en-of denkoefeningen.„
Zodra je een competitie wie kan het snelst ondersteboven van a-b vliegen gaat organiseren is dat wel een sport.
Die trekken inderdaad heel veel G maar wel voor zeer korte periodes. Ik kan het blijkbaar niet duidelijk krijgen voor bepaalde lui dat 2 uur in opperste concentratie in een f1 auto rijden toch echt top sport is.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Red Bull air race vind ik gewoon sport. Die gasten trekken zoveel G, dat is echt niet normaal.
Als zelfs darten een sport is (ja dat is het) dan zou autosport het helemaal moeten zijn.
Begrijp ik, formule 1 is gewoonweg loodzwaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:14 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Die trekken inderdaad heel veel G maar wel voor zeer korte periodes. Ik kan het blijkbaar niet duidelijk krijgen voor bepaalde lui dat 2 uur in opperste concentratie in een f1 auto rijden toch echt top sport is.
Ik heb zelf verder weinig met F1 maar ik kan niet goed tegen de nonsens die hier uitgekraamd word.
Vettel: Verstappen key to beating Hamiltonquote:Op zondag 26 maart 2017 14:37 schreef Kermit. het volgende:
Dit soort titels
'Vettel mag Max bedanken met een biertje'
Verstappen tevreden met vijfde plek: 'Ging toch beter dan verwacht'
Allebei van AD.nl
Dat was wel duidelijk ja. Inhalen op de baan is zo 1963.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vettel: Verstappen key to beating Hamilton
autosport.com
Jij bent voor Italië dus voor Ferrari, Toro Rosso en Giovinazzi!quote:Op zondag 26 maart 2017 15:11 schreef Aiciu het volgende:
Niet voor Ferrari zijn
Sowieso Ricciardo 》 Verstappen
Extra klacht: mensen die ricciardo verkeerd uitspreken
Niet voor je eigen landgenoot zijnquote:Op zondag 26 maart 2017 15:11 schreef Aiciu het volgende:
Niet voor Ferrari zijn
Italie en hun befaamde autosport is ook niet meer wat het is geweest.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:11 schreef Aiciu het volgende:
Niet voor Ferrari zijn
Laatste keer dat Ferrari als team won was 2015 en een Italiaanse coureur in 2006.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Italie en hun befaamde autosport is ook niet meer wat het is geweest.
Laatste Italiaanse GP winnaar is wat, 20 jaar geleden?
KLB / De teloorgang van de :')quote:Op zondag 26 maart 2017 17:38 schreef Nikonlover het volgende:
Max verstappen
Racen
Sport
Mensen die sport kijken
Als team natuurlijk vanochtendquote:Op zondag 26 maart 2017 20:33 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ferrari als team won was 2015 en een Italiaanse coureur in 2006.
Je zat er dus maar 9 jaar naast.
Je doet wel erg je best om de hype levend te houden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef Kermit. het volgende:
Verstappen start als negentiende in China
Ja klopt, beetje raar van mequote:Op zaterdag 8 april 2017 11:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best om de hype levend te houden.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:20 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht.
Mensen verheerlijken die in een auto rijden.
En het dan nog sport noemen ook.
Waarschijnlijk omdat Nederland momenteel het zo slecht doet met voetbal, zoeken ze naar een surrogaat.
17e.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef Kermit. het volgende:
En pakt gewoon een podiumquote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef Kermit. het volgende:
Inderdaad, of niet.quote:Op zondag 9 april 2017 11:11 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ja en dan? Het gaat erom of je wint of niet.
Als die mongool zich niet verremde met Vettel en op die manier een flatspot reed kon hij nog 1e of 2e worden. Wat een kneusquote:
Je duur betaalde weekend laten verpesten door fanatieke Nederlanders.quote:Op zondag 9 april 2017 11:09 schreef Sotchi2014 het volgende:
Formule 1 was leuk tot Max mee ging rijden. Overhyped knulletje waar heel het land lyrisch over is![]()
Nee, ik ben niet jaloers. Maar de laatste keer dat ik naar een F1 race ging (Spa) waren de Nederlandse fans zó vreselijk vervelend dat ik er helemaal mee gekapt ben.
1e of 2e? Zowel Vettel als Hamilton waren gewoon sneller. Goede troll poging.quote:Op zondag 9 april 2017 11:15 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Als die mongool zich niet verremde met Vettel en op die manier een flatspot reed kon hij nog 1e of 2e worden. Wat een kneus
Die moesten dan nog banden wisselen, mongool. Hamilton had al problemen met z'n banden en Vettel ook.quote:Op zondag 9 april 2017 11:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
1e of 2e? Zowel Vettel als Hamilton waren gewoon sneller. Goede troll poging.
Ik heb ook niks tegen Max persoonlijk, hij doet het zeker goed. Dat kan ik niet ontkennen. Het is puur de 'nieuwe fans' die ineens denken alles van de F1 te weten en vinden, maar in werkelijkheid pas zijn gaan kijken vanwege Max en het hardst schreeuwen terwijl ze er de ballen verstand van hebben.quote:Op zondag 9 april 2017 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je duur betaalde weekend laten verpesten door fanatieke Nederlanders.
En Formule 1 is met Max juist leuker geworden. Tenminste niet zo'n grijze muis die plichtmatig zijn rondjes rijdt.
Overhyped? Misschien wel, maar feit is gewoon dat hij het ERG goed doet. En verder is dan al zijn concurenten toen die zijn leeftijd hadden.
Mongool? Zozo internetheld dat je bent.quote:Op zondag 9 april 2017 11:20 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die moesten dan nog banden wisselen, mongool. Hamilton had al problemen met z'n banden en Vettel ook.
Max heeft het weer verneukt terwijl dat niet nodig was. Het is dat hij in een redelijk goede auto rijdt maar anders was het ook niks geworden. Gewoon een hype.
Achterlijk paard dat je bent, jij snapt er ook vrij weinig van, he?quote:Op zondag 9 april 2017 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mongool? Zozo internetheld dat je bent.
Max moest toch ook nog de pits in? Hij reed een compound zachter dan Vettel. Zachtere banden gaan minder lang mee slimmerik. Waarom dacht je dat Ricciardo ook nog naar binnen moest dan?
Godver wat ben je dom
Maar dat heb je in alle sporten.quote:Op zondag 9 april 2017 11:21 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Max persoonlijk, hij doet het zeker goed. Dat kan ik niet ontkennen. Het is puur de 'nieuwe fans' die ineens denken alles van de F1 te weten en vinden, maar in werkelijkheid pas zijn gaan kijken vanwege Max en het hardst schreeuwen terwijl ze er de ballen verstand van hebben.
Je domheid is schrijnend, log uit en kom nooit meer terug.quote:Op zondag 9 april 2017 11:24 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Achterlijk paard dat je bent, jij snapt er ook vrij weinig van, he?
Heb je gelijk in, en ik vind het ook niet erg dat de F1 meer aandacht krijgt. Maar de andere Nederlanders waren in Spa echt vervelend, BOE-geroep naar iedere andere coureur, grove gebaren naar andere teams, etc. Gewoon heel onsportief en onsympathiek.quote:Op zondag 9 april 2017 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar dat heb je in alle sporten.
Dat zie je ook bij de olympische spelen, sporten die normaliter bijna geen aandacht krijgen, komen dan live op tv. En iedereen schijnt er ineens alles vanaf te weten. Het is tenenkrommend, maar tegelijkertijd ook weer goed voor de sport. Aandacht is goed, op die manier zitten er thuis misschien jochies van 4-5 voor de tv die ook Formule 1 coureur willen worden. Als er ook maar 1 talentje doorstroomt, dan is het het al waard geweest.
Doet me beetje denken aan mensen die een onbekende band goed vinden, en zodra de band bekend wordt het ineens niets meer vinden omdat het mianstream geworden is.quote:Op zondag 9 april 2017 11:21 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Max persoonlijk, hij doet het zeker goed. Dat kan ik niet ontkennen. Het is puur de 'nieuwe fans' die ineens denken alles van de F1 te weten en vinden, maar in werkelijkheid pas zijn gaan kijken vanwege Max en het hardst schreeuwen terwijl ze er de ballen verstand van hebben.
Toegegeven dat ik Dragonforce en Sabaton inderdaad leuker vond toen ze in het buurtcafé voor 15 man speelden ipv de hoofdact op een festival warenquote:Op zondag 9 april 2017 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan mensen die een onbekende band goed vinden, en zodra de band bekend wordt het ineens niets meer vinden omdat het mianstream geworden is.
quote:Op zondag 9 april 2017 11:31 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Toegegeven dat ik Dragonforce en Sabaton inderdaad leuker vond toen ze in het buurtcafé voor 15 man speelden ipv de hoofdact op een festival waren
Dat zijn de excessen, waarschijnlijk onder invloed van alcohol. Maar dat doet niks aan de sport af, of hoe Verstappen het doet.quote:Op zondag 9 april 2017 11:29 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, en ik vind het ook niet erg dat de F1 meer aandacht krijgt. Maar de andere Nederlanders waren in Spa echt vervelend, BOE-geroep naar iedere andere coureur, grove gebaren naar andere teams, etc. Gewoon heel onsportief en onsympathiek.
Dat is waar mijn oudste zoon zich ook aan ergert.... hij heeft geen hekel aan Max, maar is wel F1 fan, en al heel lang, maar tegenwoordig kan iedereen alleen maar over Max praten.quote:Op zondag 9 april 2017 11:21 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.... maar er zijn idd wat jaren geweest dat ik die moeite niet meer nam.quote:Op zondag 9 april 2017 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me ook niet meer indenken dat ik midden in de nacht op sta om een race te kijken.
Nepsupporter!quote:Op zondag 9 april 2017 12:34 schreef Marsenal het volgende:
wat ik altijd grappig vind is dat mensen vinden dat je een soort morele verplichting hebt om als fan van een sport of team, ALTIJD, ieder jaar, evenveel fanatiek te zijn. Je mag nooit eens een jaartje niet zo enthousiast zijn omdat bijvoorbeeld de invulling van een voetbalteam je niet aanstaat, of dat je geen connectie voelt met bijvoorbeeld een rits aankopen. Nee, je MOET altijd even hard juichen, want als er weer eens een vet jaar aan zit te komen, moet je tegen anderen kunnen zeggen dat je altijd al een diehard fan bent geweest, door dik en dun, wat er ook gebeurde. Ik moedig graag twee voetbalteams aan, maar als je denkt dat ik ze wat verschuldigd ben, heb je het goed mis.
Ik heb jarenlang geen formule 1 gekeken omdat er geen coureur in zat die ik tof vond en de regels het racen verpestte. Nu zit er weer een nederlander bij en kijk ik met meer enthousiasme, en als een ander daar wat van vind mag ie doodvallen.
Dit dus eigenlijk ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:
Hij krijgt wel lekkere chicks te douwen ondanks dat hij de kop heeft van een goedkope grindtegel
Bij hoeveel G wordt het dan opeens een sport? Want de krachten die op je lichaam werken in een F1 auto zijn ook niet mals.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Red Bull air race vind ik gewoon sport. Die gasten trekken zoveel G, dat is echt niet normaal.
Als zelfs darten een sport is (ja dat is het) dan zou autosport het helemaal moeten zijn.
Dan zijn sporten als tennis opeens geen sport meer omdat de G-krachten te laag zijnquote:Op zondag 9 april 2017 14:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Bij hoeveel G wordt het dan opeens een sport? Want de krachten die op je lichaam werken in een F1 auto zijn ook niet mals.
Last krijgen van n kartquote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Begrijp ik, formule 1 is gewoonweg loodzwaar.
Mensen die een keer in een kart gereden hebben kunnen dat wel beamen. Vermenigvuldig dat met 10, en dan 1,5 - 2 uur lang en je krijgt een idee hoe zwaar het is.
Zeker wedstrijdkarten is gewoon loodzwaar.quote:
Net zoals bowlen en darten.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik niet, er zijn zoveel sporten. Maar autorijden of motorrijden zou ik geen sport willen noemen. Wielrennen uiteraard wel.
Alsof Belgie een echt land isquote:Op maandag 10 april 2017 00:40 schreef Nerdslayer het volgende:
Trouwens Max Verstappen Nederlander?
Ja hij heeft een Nederlands paspoort maar hij is geboren en opgegroeid in België
België is een goor pauperland. Logisch dat hij daar niet mee geassocieerd wilt worden.quote:Op maandag 10 april 2017 00:40 schreef Nerdslayer het volgende:
Ja hij heeft een Nederlands paspoort maar hij is geboren en opgegroeid in België
Je krijgt het Nederlandse volkslied te horen na een overwinning van Max, dus het is gewoon een Nederlander.quote:Op maandag 10 april 2017 00:40 schreef Nerdslayer het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2017 00:40 schreef Nerdslayer het volgende:
Je bedoelt de afvallige zuidelijke provincies? Kwestie van tijd voor ze weer bij Nederland horen.quote:Op maandag 10 april 2017 00:40 schreef Nerdslayer het volgende:
Nee, is gewoon een belgquote:Op maandag 10 april 2017 08:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je krijgt het Nederlandse volkslied te horen na een overwinning van Max, dus het is gewoon een Nederlander.
Je bent zelf een Belg.quote:
Hij is in België geboren, zijn moeder is Belgisch en hij is in België opgegroeid.quote:Op maandag 10 april 2017 16:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent zelf een Belg.
Max is overduidelijk een Nederlander, weliswaar een Limburger maar dat schijnen ook echt Nederlanders te zijn.
Hij praat niet Vlaams, in tegenstelling tot zijn zus. Hij heeft ook altijd met Nederlanders gewerkt, al van jongs af aan.quote:Op maandag 10 april 2017 16:40 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Hij is in België geboren, zijn moeder is Belgisch en hij is in België opgegroeid.
Ja, en?quote:Op maandag 10 april 2017 16:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij praat niet Vlaams, in tegenstelling tot zijn zus. Hij heeft ook altijd met Nederlanders gewerkt, al van jongs af aan.
Ik begrijp je vergelijking niet helemaal. Bij Max kun je inderdaad discussiëren over z'n nationaliteit, aangezien-ie zoals je zelf zegt inderdaad in België is geboren en een Belgische moeder heeft.quote:Op maandag 10 april 2017 16:44 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ja, en?
Zijn dit ook Nederlanders volgen jou?
[ afbeelding ]
Nee dat zijn Nederturken; turken die toevallig ook een Nederlands paspoort hebben, die alles haten wat Nederlands is terwijl erdogeit zo geweldig is enzo. Maarja het Nederlandse geld is wel zo lekker dus blijft dat kutvolk maar hierquote:Op maandag 10 april 2017 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp je vergelijking niet helemaal. Bij Max kun je inderdaad discussiëren over z'n nationaliteit, aangezien-ie zoals je zelf zegt inderdaad in België is geboren en een Belgische moeder heeft.
De mensen die je er nu bij haalt zijn waarschijnlijk in Nederland geboren en zijn dus sowieso Nederlanders.
Dan ben ik benieuwd naar jouw definitie van 'sport'. Bij beoefening van topsport draait het om competitie en lichamelijke of mentale uitdaging. Zowel de lichamelijke uitdaging als het competitieverband zijn factoren die terugkomen in auto- en motorraces.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |