Die trekken inderdaad heel veel G maar wel voor zeer korte periodes. Ik kan het blijkbaar niet duidelijk krijgen voor bepaalde lui dat 2 uur in opperste concentratie in een f1 auto rijden toch echt top sport is.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Red Bull air race vind ik gewoon sport. Die gasten trekken zoveel G, dat is echt niet normaal.
Als zelfs darten een sport is (ja dat is het) dan zou autosport het helemaal moeten zijn.
Begrijp ik, formule 1 is gewoonweg loodzwaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:14 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Die trekken inderdaad heel veel G maar wel voor zeer korte periodes. Ik kan het blijkbaar niet duidelijk krijgen voor bepaalde lui dat 2 uur in opperste concentratie in een f1 auto rijden toch echt top sport is.
Ik heb zelf verder weinig met F1 maar ik kan niet goed tegen de nonsens die hier uitgekraamd word.
Vettel: Verstappen key to beating Hamiltonquote:Op zondag 26 maart 2017 14:37 schreef Kermit. het volgende:
Dit soort titels
'Vettel mag Max bedanken met een biertje'
Verstappen tevreden met vijfde plek: 'Ging toch beter dan verwacht'
Allebei van AD.nl
Dat was wel duidelijk ja. Inhalen op de baan is zo 1963.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vettel: Verstappen key to beating Hamilton
autosport.com
Jij bent voor Italië dus voor Ferrari, Toro Rosso en Giovinazzi!quote:Op zondag 26 maart 2017 15:11 schreef Aiciu het volgende:
Niet voor Ferrari zijn
Sowieso Ricciardo 》 Verstappen
Extra klacht: mensen die ricciardo verkeerd uitspreken
Niet voor je eigen landgenoot zijnquote:Op zondag 26 maart 2017 15:11 schreef Aiciu het volgende:
Niet voor Ferrari zijn
Italie en hun befaamde autosport is ook niet meer wat het is geweest.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:11 schreef Aiciu het volgende:
Niet voor Ferrari zijn
Laatste keer dat Ferrari als team won was 2015 en een Italiaanse coureur in 2006.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Italie en hun befaamde autosport is ook niet meer wat het is geweest.
Laatste Italiaanse GP winnaar is wat, 20 jaar geleden?
KLB / De teloorgang van de :')quote:Op zondag 26 maart 2017 17:38 schreef Nikonlover het volgende:
Max verstappen
Racen
Sport
Mensen die sport kijken
Als team natuurlijk vanochtendquote:Op zondag 26 maart 2017 20:33 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Laatste keer dat Ferrari als team won was 2015 en een Italiaanse coureur in 2006.
Je zat er dus maar 9 jaar naast.
Je doet wel erg je best om de hype levend te houden.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef Kermit. het volgende:
Verstappen start als negentiende in China
Ja klopt, beetje raar van mequote:Op zaterdag 8 april 2017 11:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best om de hype levend te houden.
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:20 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht.
Mensen verheerlijken die in een auto rijden.
En het dan nog sport noemen ook.
Waarschijnlijk omdat Nederland momenteel het zo slecht doet met voetbal, zoeken ze naar een surrogaat.
17e.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef Kermit. het volgende:
En pakt gewoon een podiumquote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef Kermit. het volgende:
Inderdaad, of niet.quote:Op zondag 9 april 2017 11:11 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ja en dan? Het gaat erom of je wint of niet.
Als die mongool zich niet verremde met Vettel en op die manier een flatspot reed kon hij nog 1e of 2e worden. Wat een kneusquote:
Je duur betaalde weekend laten verpesten door fanatieke Nederlanders.quote:Op zondag 9 april 2017 11:09 schreef Sotchi2014 het volgende:
Formule 1 was leuk tot Max mee ging rijden. Overhyped knulletje waar heel het land lyrisch over is![]()
Nee, ik ben niet jaloers. Maar de laatste keer dat ik naar een F1 race ging (Spa) waren de Nederlandse fans zó vreselijk vervelend dat ik er helemaal mee gekapt ben.
1e of 2e? Zowel Vettel als Hamilton waren gewoon sneller. Goede troll poging.quote:Op zondag 9 april 2017 11:15 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Als die mongool zich niet verremde met Vettel en op die manier een flatspot reed kon hij nog 1e of 2e worden. Wat een kneus
Die moesten dan nog banden wisselen, mongool. Hamilton had al problemen met z'n banden en Vettel ook.quote:Op zondag 9 april 2017 11:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
1e of 2e? Zowel Vettel als Hamilton waren gewoon sneller. Goede troll poging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |