17e.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef Kermit. het volgende:
Verstappen start als negentiende in China
En pakt gewoon een podiumquote:Op zaterdag 8 april 2017 11:40 schreef Kermit. het volgende:
Verstappen start als negentiende in China
Inderdaad, of niet.quote:Op zondag 9 april 2017 11:11 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ja en dan? Het gaat erom of je wint of niet.
Als die mongool zich niet verremde met Vettel en op die manier een flatspot reed kon hij nog 1e of 2e worden. Wat een kneusquote:
Je duur betaalde weekend laten verpesten door fanatieke Nederlanders.quote:Op zondag 9 april 2017 11:09 schreef Sotchi2014 het volgende:
Formule 1 was leuk tot Max mee ging rijden. Overhyped knulletje waar heel het land lyrisch over is![]()
Nee, ik ben niet jaloers. Maar de laatste keer dat ik naar een F1 race ging (Spa) waren de Nederlandse fans zó vreselijk vervelend dat ik er helemaal mee gekapt ben.
1e of 2e? Zowel Vettel als Hamilton waren gewoon sneller. Goede troll poging.quote:Op zondag 9 april 2017 11:15 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Als die mongool zich niet verremde met Vettel en op die manier een flatspot reed kon hij nog 1e of 2e worden. Wat een kneus
Die moesten dan nog banden wisselen, mongool. Hamilton had al problemen met z'n banden en Vettel ook.quote:Op zondag 9 april 2017 11:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
1e of 2e? Zowel Vettel als Hamilton waren gewoon sneller. Goede troll poging.
Ik heb ook niks tegen Max persoonlijk, hij doet het zeker goed. Dat kan ik niet ontkennen. Het is puur de 'nieuwe fans' die ineens denken alles van de F1 te weten en vinden, maar in werkelijkheid pas zijn gaan kijken vanwege Max en het hardst schreeuwen terwijl ze er de ballen verstand van hebben.quote:Op zondag 9 april 2017 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je duur betaalde weekend laten verpesten door fanatieke Nederlanders.
En Formule 1 is met Max juist leuker geworden. Tenminste niet zo'n grijze muis die plichtmatig zijn rondjes rijdt.
Overhyped? Misschien wel, maar feit is gewoon dat hij het ERG goed doet. En verder is dan al zijn concurenten toen die zijn leeftijd hadden.
Mongool? Zozo internetheld dat je bent.quote:Op zondag 9 april 2017 11:20 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Die moesten dan nog banden wisselen, mongool. Hamilton had al problemen met z'n banden en Vettel ook.
Max heeft het weer verneukt terwijl dat niet nodig was. Het is dat hij in een redelijk goede auto rijdt maar anders was het ook niks geworden. Gewoon een hype.
Achterlijk paard dat je bent, jij snapt er ook vrij weinig van, he?quote:Op zondag 9 april 2017 11:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mongool? Zozo internetheld dat je bent.
Max moest toch ook nog de pits in? Hij reed een compound zachter dan Vettel. Zachtere banden gaan minder lang mee slimmerik. Waarom dacht je dat Ricciardo ook nog naar binnen moest dan?
Godver wat ben je dom
Maar dat heb je in alle sporten.quote:Op zondag 9 april 2017 11:21 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Max persoonlijk, hij doet het zeker goed. Dat kan ik niet ontkennen. Het is puur de 'nieuwe fans' die ineens denken alles van de F1 te weten en vinden, maar in werkelijkheid pas zijn gaan kijken vanwege Max en het hardst schreeuwen terwijl ze er de ballen verstand van hebben.
Je domheid is schrijnend, log uit en kom nooit meer terug.quote:Op zondag 9 april 2017 11:24 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Achterlijk paard dat je bent, jij snapt er ook vrij weinig van, he?
Heb je gelijk in, en ik vind het ook niet erg dat de F1 meer aandacht krijgt. Maar de andere Nederlanders waren in Spa echt vervelend, BOE-geroep naar iedere andere coureur, grove gebaren naar andere teams, etc. Gewoon heel onsportief en onsympathiek.quote:Op zondag 9 april 2017 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar dat heb je in alle sporten.
Dat zie je ook bij de olympische spelen, sporten die normaliter bijna geen aandacht krijgen, komen dan live op tv. En iedereen schijnt er ineens alles vanaf te weten. Het is tenenkrommend, maar tegelijkertijd ook weer goed voor de sport. Aandacht is goed, op die manier zitten er thuis misschien jochies van 4-5 voor de tv die ook Formule 1 coureur willen worden. Als er ook maar 1 talentje doorstroomt, dan is het het al waard geweest.
Doet me beetje denken aan mensen die een onbekende band goed vinden, en zodra de band bekend wordt het ineens niets meer vinden omdat het mianstream geworden is.quote:Op zondag 9 april 2017 11:21 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Max persoonlijk, hij doet het zeker goed. Dat kan ik niet ontkennen. Het is puur de 'nieuwe fans' die ineens denken alles van de F1 te weten en vinden, maar in werkelijkheid pas zijn gaan kijken vanwege Max en het hardst schreeuwen terwijl ze er de ballen verstand van hebben.
Toegegeven dat ik Dragonforce en Sabaton inderdaad leuker vond toen ze in het buurtcafé voor 15 man speelden ipv de hoofdact op een festival warenquote:Op zondag 9 april 2017 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan mensen die een onbekende band goed vinden, en zodra de band bekend wordt het ineens niets meer vinden omdat het mianstream geworden is.
quote:Op zondag 9 april 2017 11:31 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Toegegeven dat ik Dragonforce en Sabaton inderdaad leuker vond toen ze in het buurtcafé voor 15 man speelden ipv de hoofdact op een festival waren
Dat zijn de excessen, waarschijnlijk onder invloed van alcohol. Maar dat doet niks aan de sport af, of hoe Verstappen het doet.quote:Op zondag 9 april 2017 11:29 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, en ik vind het ook niet erg dat de F1 meer aandacht krijgt. Maar de andere Nederlanders waren in Spa echt vervelend, BOE-geroep naar iedere andere coureur, grove gebaren naar andere teams, etc. Gewoon heel onsportief en onsympathiek.
Dat is waar mijn oudste zoon zich ook aan ergert.... hij heeft geen hekel aan Max, maar is wel F1 fan, en al heel lang, maar tegenwoordig kan iedereen alleen maar over Max praten.quote:Op zondag 9 april 2017 11:21 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel.... maar er zijn idd wat jaren geweest dat ik die moeite niet meer nam.quote:Op zondag 9 april 2017 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me ook niet meer indenken dat ik midden in de nacht op sta om een race te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |