Bedankt voor deze info!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 12:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoorde dat Max zijn adem ruikt naar gerecycled plastic van een kippengehakt slachterij.
Hij bezorgt namens Jumbo in een F1 auto van directeur Van Eert.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 10:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Voor welk bedrijf rijdt hij dan? PostNL? DHL? UPS? SANDD?
Ik denk helemaal niet dat Max een goede koerier is, die busjes gaan hem veel te langzaam en het overige verkeer hindert hem dan ook
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:21 schreef byah het volgende:
Al die formule1 supporters die ineens uitkijken naar het F1 seizoen.
Een beetje hetzelfde als voetbalsupporters die uitkijken naar het nieuwe voetbalseizoen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:21 schreef byah het volgende:
Al die formule1 supporters die ineens uitkijken naar het F1 seizoen.
Jij kijkt het ook?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:38 schreef renwan het volgende:
Terechte klacht, eerst hoorde je vrijwel niemand over F1 en nu er een Nederlander meedoet en schijnbaar een beetje succes boekt kijkt elke mongool ernaar
Nee. Auto's die rondjes rijden, wat een feestquote:
Je kijkt sowieso geen sport dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2017 14:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee. Auto's die rondjes rijden, wat een feest
Watquote:
Aandacht, succes en wat geld. Ideaal recept om lekkere hoeren te krijgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:
Hij krijgt wel lekkere chicks te douwen ondanks dat hij de kop heeft van een goedkope grindtegel
We moeten daarboven staan! Lees de meditaties!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:32 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Aandacht, succes en wat geld. Ideaal recept om lekkere hoeren te krijgen.
F1 is idd peanuts. Graadje of 45 a 50 in de cockpit. Onder constante druk van 2 a 3g doordat je eigenlijk non stop accelereert, remt en het zwaarste gedeelte in de bocht hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 11:20 schreef Hamzoef het volgende:
Terechte klacht.
Mensen verheerlijken die in een auto rijden.
En het dan nog sport noemen ook.
Waarschijnlijk omdat Nederland momenteel het zo slecht doet met voetbal, zoeken ze naar een surrogaat.
Dat geloof ik allemaal best. Maar een straaljager besturen is ook geen sport.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 16:55 schreef DikPropje het volgende:
[..]
F1 is idd peanuts. Graadje of 45 a 50 in de cockpit. Onder constante druk van 2 a 3g doordat je eigenlijk non stop accelereert, remt en het zwaarste gedeelte in de bocht hebt.
Denk dat jij na 10 rondjes buiten adem uitstapt en 3 weken lang je nek niet kunt bewegen.
Dat zeg ik niet, er zijn zoveel sporten. Maar autorijden of motorrijden zou ik geen sport willen noemen. Wielrennen uiteraard wel.quote:maar goed achter een opgeblazen geitenmaag aan rennen en om de 5 minuten doen alsof je geblesseerd bent is natuurlijk de enige echte sport.
Een straaljager besturen is inderdaad geen sport.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 17:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal best. Maar een straaljager besturen is ook geen sport.
[..]
Dat zeg ik niet, er zijn zoveel sporten. Maar autorijden of motorrijden zou ik geen sport willen noemen. Wielrennen uiteraard wel.
Red Bull air race vind ik gewoon sport. Die gasten trekken zoveel G, dat is echt niet normaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 18:02 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Een straaljager besturen is inderdaad geen sport.
"Een sport is een fysiek spel (bijvoorbeeld basketbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat volgens regels in competitieverband of recreatief kan gespeeld worden. Het heeft als doel het lichaam of de hersenen te stimuleren naar meer, hetzij dmv lichamelijke bewegingen en-of denkoefeningen.„
Zodra je een competitie wie kan het snelst ondersteboven van a-b vliegen gaat organiseren is dat wel een sport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |