https://www.c-span.org/vi(...)bill-goes-wire&live=quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een minuut of 10. Heeft iemand een stream voor me?
Als Ryan de bill niet intrektquote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een minuut of 10. Heeft iemand een stream voor me?
Voor de Dems valt het te hopen.quote:
Dankquote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
https://www.c-span.org/vi(...)bill-goes-wire&live=
Dat kan ik dan ook meteen zienquote:
Dan heeft Trump een sh*tlistquote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:24 schreef beantherio het volgende:
Wat heeft Trump te winnen bij het mislukken van de stemming?
Niks lijkt me. Staat enorm voor aap. Al zal hij het ongetwijfeld op Ryan schuiven.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:24 schreef beantherio het volgende:
Dat hij keihard is in onderhandelingen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:24 schreef beantherio het volgende:
Trump zei eerder van niet. Maar hij is niet zo goed met beloften.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:26 schreef KrappeAuto het volgende:
Betekent dit het einde van Paul Ryan?
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat hij keihard is in onderhandelingen.
Zoals hij is in het zakenleven.
Als hij ermee klaar is, loopt-ie weg uit de onderhandelingen, en gaat-ie gewoon verder met wat anders.
Dus gaat hij een precedent scheppen. Om zijn 'eigen' partij nog meer onder druk te zetten. Daarom is hij ook begonnen met Obamacare, omdat hem dat zelf eigenlijk nauwelijks boeit.
Kweet niet hoor, maar jij lijkt Trump nogal te overschatten.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat hij keihard is in onderhandelingen.
Zoals hij is in het zakenleven.
Als hij ermee klaar is, loopt-ie weg uit de onderhandelingen, en gaat-ie gewoon verder met wat anders.
Dus gaat hij een precedent scheppen. Om zijn 'eigen' partij nog meer onder druk te zetten.
Trump heeft daar geen zak over te zeggen. Een eventueel terugtreden van Ryan zal onder druk van zijn partijgenoten in het huis gebeuren net als bij zijn voorganger.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trump zei eerder van niet. Maar hij is niet zo goed met beloften.
Veel politici dramatiseren de zaak vaak merk ik. Nogal tenenkrommend. Vooral die John Lewis die helemaal begint te schreeuwen.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, tijd. CNN mag wel stoppen met reclame.
WOW HEFTIG BEGIN![]()
Yep.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:32 schreef SureD1 het volgende:
Stemming uitgesteld? Vergadering geschorst...
Alweer?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:32 schreef SureD1 het volgende:
Stemming uitgesteld? Vergadering geschorst...
Duh. Doet er niks aan af dat het mij niks zou verbazen als Trump zich tegen hem keert. En dat heeft wel degelijk negatieve gevolgen voor de kansen van Ryan.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump heeft daar geen zak over te zeggen. Een eventueel terugtreden van Ryan zal onder druk van zijn partijgenoten in het huis gebeuren net als bij zijn voorganger.
Ik vind hem gevaarlijk en ik onderschat hem zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kweet niet hoor, maar jij lijkt Trump nogal te overschatten.
Als Ryan het doorzet en het faalt, dan is het einde voor zijn positie. Dus als Ryan geen meerderheid kan vinden, dan komt er geen stemming.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:33 schreef Arcee het volgende:
Fuck dit, er gaat echt niet gestemd worden.
quote:GOP Conference meeting is happening at 3:35 p.m. ET
Rep. Mo Brooks just told CNN that he is about to go into another meeting with Speaker Ryan. In this meeting, Republicans will discuss whether to proceed with the vote.
OVERschatten zei ikquote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind hem gevaarlijk en ik onderschat hem zeer zeker niet.
Hij is niet voor niets begonnen met de Health Care Act, want dat is een onderwerp dat hemzelf volgens mij nauwelijks boeit.
Maar hij kan wel duidelijk aangeven met wat voor POTUS zijn 'eigen' Republikeinen te maken krijgen. Ik teken decreten en ben keihard als ik met het Congres een deal wil sluiten. Paul Ryan's kop eraf? Who cares. Ik weet wel een betere.
En ik zei: ik ONDERschat hem zeker niet.quote:
De kansen op wat precies?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duh. Doet er niks aan af dat het mij niks zou verbazen als Trump zich tegen hem keert. En dat heeft wel degelijk negatieve gevolgen voor de kansen van Ryan.
Voor Trump.quote:
Trump gaat hem gewoon slachtofferenquote:
Voor alle Reps kortom.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor Trump.
Zeker na zijn ultimatum van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |