quote:Op maandag 27 maart 2017 10:57 schreef Iwanius het volgende:
Pre-acclimatiseren
[ afbeelding ]
Niks is zo lekker als een fles bubbels i.c.m. een pafferd op de maandagmorgen.
Ziet er vies uit.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef ausweiss het volgende:
In rode wijn gestoofde varkenswangen,andijvie,komkommersalade en friet
[ afbeelding ]
Oftewel een McGangbangquote:Op maandag 27 maart 2017 19:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Burbs![]()
Net Broodje Kipburger + Hamburger met kaas en mayo/ketchup op![]()
In een dus zeg maar een dubbele burger met een Kip en een Runder patty
Ziet er heel goed uit!quote:
quote:
Als ontbijt?quote:
lieve Iwanius, als je een omelet hebt gevraagd hebben ze het fout gedaan. Dit is een uitsmijter (gebakken eieren) i.p.v. een omelet (geklutste eieren)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:58 schreef Iwanius het volgende:
pre-lunch
[ afbeelding ]
Heerlijk zo'n op verzoek bereide omelet met kaas als pre-lunch hapje.
Ik heb het verkeerd verwoord. Dank voor de correctie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
lieve Iwanius, als je een omelet hebt gevraagd hebben ze het fout gedaan. Dit is een uitsmijter (gebakken eieren) i.p.v. een omelet (geklutste eieren)![]()
....
Soort banh mi. Lekker joh!!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:59 schreef realAIVD het volgende:
Straks: zelfgemaakte sub met hoisin mayo, sla, komkommer, char siu, rode ui en wortel julienne uit 't zuur, groen pepertje, lente-ui en evt nog wat sriracha
Toch wel inktvis met botjes toch?!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:10 schreef sirdanilot het volgende:
Ik eet nu pasta met inktvis. De inktvis komt uit blik maar is heel lekker, en een stuk makkelijker dan vers.
Inktvis heeft geen botjesquote:
Ja die zat er niet meer in.quote:
Welk merk was het? Zeker van die gigabeesten die worden gegeten door potvissen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja die zat er niet meer in.
Ik dacht eerst dat het octopus was (polvo) maar het was het niet. Het was 'reuzen inktvis'. Maar ik vond het wel prima als vervanger voor echte octopus (polvo).
Ligt al in prullenbak, vond het in de marokkaanse winkel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Welk merk was het? Zeker van die gigabeesten die worden gegeten door potvissen.
No probs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:44 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ligt al in prullenbak, vond het in de marokkaanse winkel.
Heb niet zoveel zin om in de prullenbak te wroeten voor je
Of omdat ze moeten werkenquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:20 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Gewoon buiten op terras met een goede vrind,terwijl iedereen weer binnen zit,mietjes alleen maar omdat
het iets frisser is en bewolkt.![]()
jij vind koud/lauw eten ok. Ik absoluut niet. Eten moet heet zijn voor mij. Daarom eet ik niet graag buiten als ik warme gerechten bestel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:55 schreef Iwanius het volgende:
Raar als het binnen wel druk is (dus dan werk je toch ook niet?) terwijl je dus ook buiten kan zitten. Maar alleen omdat het iets frisser is en wat bewolkt rennen ze allemaal weer naar binnen.Dan trek je toch een dikke jas aan? Heb je het buiten gezeten ook lekker i.p.v. binnen zo op elkaar in een benauwde ruimte.
Opvolgend:
[ afbeelding ]
acclimatiseren.
Nou... je moest eens weten hoe het is als je met velen in een etensruimte zit met matige ventilatie en je dan allerlei geuren van mensen ruikt. Sommigen hebben een hele zurige lucht rond zichzelf hangen zonder dat zij het zelf doorhebben. En vaak zit je, als het een volle zaak is, hutjemutje op elkaar vanwege de tafels omdat de uitbater vaak zoveel mogelijk tafels wilt proppen om maar te kunnen verkopen ( alias mensen plaatsen)quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:31 schreef realAIVD het volgende:
Ja, goed plan, dat "binnen op elkaar zitten in een benauwde ruimte" proberen te ontlopen om dan buiten naast een malloot met een sigaar terecht te komen![]()
[knip]
Als gerechten te heet zijn dan krijg je het niet in je mond laat staan te kauwen. In deze was de rijst warm en de Chinese paddenstoelen met kip in knoflook heel heet.(als in warm gekookt) Dat je geen walmen zag was omdat er zoals je merkte buiten een best wel stevige wind stond die dat verhinderde. Maar geloof mij maar het eten was lekker warm en niet flauw, mits je wel gewoon door at.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
jij vind koud/lauw eten ok. Ik absoluut niet. Eten moet heet zijn voor mij. Daarom eet ik niet graag buiten als ik warme gerechten bestel.
Oooooohquote:
Oeh, als jij ze lekker vind dan haal ik ze ook ... skymix was ook al een topperquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
En toen maakte ik toch nog ff de zak pomtips open..
Helft achter elkaar weggegeten. Zijn zo lekker!
Ja krijg ik straks de schuld van je volgende verslavingquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, als jij ze lekker vind dan haal ik ze ook ... skymix was ook al een topper
Yep.. een verslaving is altijd iemand anders schuld... Deal with it womanquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja krijg ik straks de schuld van je volgende verslaving
waarom in vredesnaam 3 ijsjes?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:18 schreef Iwanius het volgende:
Avondeten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indisch bij een nieuw kleine pop-up keukentje .Bwah...ging.
Aansluitend acclimatiseren met:
[ afbeelding ]
nr.#1
[ afbeelding ]
nr.#2
[ afbeelding ]
nr.#3
en
[ afbeelding ]
Mijn lievelingsrum waar ik de rest vd avond wel zoet mee ben.Tis tenslotte donderdagavond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |