Als ontbijt?quote:
lieve Iwanius, als je een omelet hebt gevraagd hebben ze het fout gedaan. Dit is een uitsmijter (gebakken eieren) i.p.v. een omelet (geklutste eieren)quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:58 schreef Iwanius het volgende:
pre-lunch
[ afbeelding ]
Heerlijk zo'n op verzoek bereide omelet met kaas als pre-lunch hapje.
Ik heb het verkeerd verwoord. Dank voor de correctie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
lieve Iwanius, als je een omelet hebt gevraagd hebben ze het fout gedaan. Dit is een uitsmijter (gebakken eieren) i.p.v. een omelet (geklutste eieren)![]()
....
Soort banh mi. Lekker joh!!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:59 schreef realAIVD het volgende:
Straks: zelfgemaakte sub met hoisin mayo, sla, komkommer, char siu, rode ui en wortel julienne uit 't zuur, groen pepertje, lente-ui en evt nog wat sriracha
Toch wel inktvis met botjes toch?!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:10 schreef sirdanilot het volgende:
Ik eet nu pasta met inktvis. De inktvis komt uit blik maar is heel lekker, en een stuk makkelijker dan vers.
Inktvis heeft geen botjesquote:
Ja die zat er niet meer in.quote:
Welk merk was het? Zeker van die gigabeesten die worden gegeten door potvissen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja die zat er niet meer in.
Ik dacht eerst dat het octopus was (polvo) maar het was het niet. Het was 'reuzen inktvis'. Maar ik vond het wel prima als vervanger voor echte octopus (polvo).
Ligt al in prullenbak, vond het in de marokkaanse winkel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Welk merk was het? Zeker van die gigabeesten die worden gegeten door potvissen.
No probs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:44 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ligt al in prullenbak, vond het in de marokkaanse winkel.
Heb niet zoveel zin om in de prullenbak te wroeten voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |