Ach, de Koch broertjes hadden al gezegd dat ze de tegenstemmers financieel zouden steunen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:56 schreef Dagonet het volgende:
En het wraaknemen is begonnen:
WSJ: Paul Ryan's Super PAC pulls support from Iowa congressman
Was het maar een parodie.quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:59 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat hele interview. Dat is beter dan de parodie accounts. Hij is full Trump gegaan. Dit is geweldig
Ik kan er de humor niet van inzien. Jij en ik mogen onzin verkondigen als anonieme users op een forum. De man is president, ffs. Pathetic.quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:59 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat hele interview. Dat is beter dan de parodie accounts. Hij is full Trump gegaan. Dit is geweldig
quote:I’m not criticizing anybody, I’m just saying.
Nee, je moet wel een ontzettende randdebiel zijn om daar in te trappen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:05 schreef Nintex het volgende:
Overigens is dat wel het pis geluk dat Trump heeft. Dat als hij over Zweden begint er een dag later een incident plaats vind. Hij heeft elke keer dat soort mazzeltjes waarmee hij shit in zijn voordeel kan spinnen en kan roepen "Zie je wel ik had gelijk".
quote:I can’t be doing so badly, because I’m president and you’re not
Ja, die uitspraak gaat als een lopend vuurtje het net over.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
De klapper uit het interview met Time is toch wel deze:
[..]
Nou, er zijn wat users die wat mij betreft mee mogen verhuizen...quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan er de humor niet van inzien. Jij en ik mogen onzin verkondigen als anonieme users op een forum. De man is president, ffs. Pathetic.
Dat gezegd hebbende; dit topic past beter in ONZ. Niet vanwege de users en posts hier, maar vanwege het onderwerp.
En wederom heeft hij nog gelijk ook.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"But I didn't" bedoel je..quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Trump:
"Nobody knew that" <insert obvious statement everybody knows> ", but I did".
quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had Nixon ook niet zo'n uitspraak in zijn interview met Frost over Watergate?quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, die uitspraak gaat als een lopend vuurtje het net over.
Enige wat ik recent gezien heb (opgerakeld) was iets als "Zonder die illegale lek van Deeptroath zou er helemaal geen Watergate zijn" oidquote:Op donderdag 23 maart 2017 22:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Had Nixon ook niet zo'n uitspraak in zijn interview met Frost over Watergate?
Ik doelde op "Well, when the president does it, that means it is not illegal."quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enige wat ik recent gezien heb (opgerakeld) was iets als "Zonder die illegale lek van Deeptroat zou er helemaal geen Watergate zijn" oid
Goede post over de bizarheid van deze president die Spicer most verdedigen die ik vandaag op Reddit las:quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan er de humor niet van inzien. Jij en ik mogen onzin verkondigen als anonieme users op een forum. De man is president, ffs. Pathetic.
Dat gezegd hebbende; dit topic past beter in ONZ. Niet vanwege de users en posts hier, maar vanwege het onderwerp.
quote:It actually gets easier. When you're working for a finely tuned administration, any little mistake could derail anything. That's a lot of pressure.
With this administration? He's the fire marshal on the Hindenburg. He's the radiation safety officer at Chernobyl. He's the plumber on the Titanic. Sure, technically this is his job, but there's no way he could fix this and there's no way he could make things any worse.
Spicer could come out in a tutu demanding that all questions and answers be put forth in the form of interpretative dance and it'd only be the seventh craziest thing that happened that day.
Dat is sowieso bizarre nonsensquote:Op donderdag 23 maart 2017 22:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik doelde op "Well, when the president does it, that means it is not illegal."
Spicey speelt het spel prima mee wat dat betreft. Wat een klapper van een seizoen dit.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goede post over de bizarheid van deze president die Spicer most verdedigen die ik vandaag op Reddit las:
[..]
Trump lijkt dezelfde grootheidswaan te hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is sowieso bizarre nonsens
quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goede post over de bizarheid van deze president die Spicer most verdedigen die ik vandaag op Reddit las:
[..]
Yups. En wel meer ellende.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Trump lijkt dezelfde grootheidswaan te hebben.
http://www.politico.com/s(...)rage-236437?lo=ap_a1quote:The Congressional Budget Office on Thursday released an updated cost estimate for the House GOP’s still-disputed health care plan. It saves less money -- and still would leave 24 million more people without insurance in a decade.
The House GOP’s latest changes to its health care bill would reduce the deficit by $150 billion over 10 years -- a decrease from the $337 billion initially projected.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |