SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Heb je nou verraden wat Symph met zijn verjaardag krijgt?quote:
ik ga die eens als UI proberenquote:
Er is iemand bij u?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig luister ik niet in m'n uppie
quote:
Beetje breed...quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:57 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
morgen maar eens proberen te verkleinen enzo
morgen vrije dag dus speelruimtequote:
Stealing time, die bandietenquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga morgen wat deuntjes op de stream gooien
Eventueel?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
morgen vrije dag dus speelruimte![]()
maar ook morgen een proefritje maken op mijn eventuele nieuwe fiets
Morgen is het lekker weer om te fietsen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
morgen vrije dag dus speelruimte![]()
maar ook morgen een proefritje maken op mijn eventuele nieuwe fiets
eerst proefrit makenquote:
Komt 'ie weerquote:
kinderen wist niet eens wat ze aan het zingen warenquote:
Allemaal!!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
kinderen wist niet eens wat ze aan het zingen waren
en morgen wordt ook een extra zwaar hangslot bezorgdquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
kinderen wist niet eens wat ze aan het zingen waren
mijn stadsgenootjesquote:
Pas maar op. Straks komt er een RSD re-issue vanquote:
eenvoud siert de mensquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het Goede Doel zong het al; Alles draait om de eenvoud!
tis even wennenquote:
heeft Melting gedaanquote:
ik zal niet meer postenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mag die bewegende UI weg? Ik word duizelig
Jouw UIquote:
Je moet ook niet meebewegen met dat dingquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mag die bewegende UI weg? Ik word duizelig
Zijn verzopen. Konden zich niet vastklampen aan een boei.quote:
Verandering van spijs doet dansenquote:
dat is Maria Konijnquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mag zij ook nog voorbij komen?
Konijn ookquote:
Jij geloofde mij niet en Noobie welquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar Noobie doet het doorgaans iets beter in MUZ Trivia dan jij...
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar Noobie doet het doorgaans iets beter in MUZ Trivia dan jij...
Gerard Jolings...quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Is ook echt dat Schaagse engels, net zoals Angela Groothuizen
Dat moet ik aan de hond vragen , die pikt die toonhoogtes wel opquote:
ik kom uit Schaag maar ik ken der nietquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Is ook echt dat Schaagse engels, net zoals Angela Groothuizen
Is het niet Skaag?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom uit Schaag maar ik ken der niet
Flappie...quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik ken maria konijn wel en ze is dood ook
Wij hadden Pluis konijn, die is er ook niet meerquote:
En Angela.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Maria komt uit hetzelfde dorp als Sjoukje
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoorde dit niet bij de tv-serie?
fixedquote:
Iets met Ton van Duinhoven en Sylvia de Leurquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat was zo slecht dat mijn DD dromen er van uiteen spatte...
Zeg je nou dat Noobie het fout heeft?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, maria en sjoukje 't Zand
Karin uit Schagen en Angela uit Alkmaar
Ze hebben er allemaal wel eens gewoondquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Noobie het fout heeft?
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Rare lui, die lui uit Noord-Holland Noord
helegaar nietquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iets met Ton van Duinhoven en Sylvia de Leur
quote:Aflevering: Dottenhoven op stelten
Samenvatting:
Manager Victor Daes wil het nieuwe onderkomen van de Dolly Dots verkopen aan meneer Schaap. Deze is ge�nteresseerd in spoken en geesten. Tijdens een s�ance onderleiding van Bernadette Zomsky gebeuren er vreemde dingen.
Met medewerking van:
Ronny Bierman; Ida Bons; Ton van Duinhoven; Donald Jones; Piet Kamerman; Sylvia de Leur; Derek de Lint;
Ten zuiden van HHW gaat het welquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Daar sta ik soms ook van te kijken.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is echt eng wat die noobie allemaal weet
Ik ook hoorquote:
Brugklasmuziekquote:
beter een schuifje dan je internetquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Alsof Orinoco flow zelf al niet erg genoeg was
Die hadden wij ook!quote:
QFTquote:
Ik heb hem ookquote:
Bedankt voor de deuntjes weer MM!quote:
Trusten...quote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:00 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, Mad.
En fijne avond allemaal, ik ga plat.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 22:00 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, Mad.
En fijne avond allemaal, ik ga plat.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn nieuwe laptop snel binnen is.
zit echt te wachten als klein kind.
Oh? Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:19 schreef tailfox het volgende:
31ste.
hou trouwens wel van Microsoft volledig aankop bedrag terug
Ah cool!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 23:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
na zovaak reparatie kan je blijkbaar geld terug vragen.
Mogguh Oscarquote:
Mogguh Muisquote:
quote:
Mogguhquote:
quote:
goedemorgenquote:
quote:
als je iets wilt bereiken dan moet je doorgaan met lerenquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben nu al klaar met leren zo geen zin in
Of gewoon zo goed zijn dat leren onnoodzakelijk is.quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
als je iets wilt bereiken dan moet je doorgaan met leren
héquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
waarom denk je dat ik om 6 uur mijn wekker had gezetquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
als je iets wilt bereiken dan moet je doorgaan met leren
Broodjes voor vandaag zijn gesmeerd. Nu nog bakkie koffie en dan weer naar het ziekenhuis.quote:
Succes/sterkte!quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broodjes voor vandaag zijn gesmeerd. Nu nog bakkie koffie en dan weer naar het ziekenhuis.
Chemo 7 alweer
gaan ze goedquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broodjes voor vandaag zijn gesmeerd. Nu nog bakkie koffie en dan weer naar het ziekenhuis.
Chemo 7 alweer
Omdat je dan lekker moe opstaat en pas rond 4 mokken koffie later een beetje wakker bent en klaar bent om te leren, zo rond 11u ofzo. Kan je beter gewoon om 8u opstaan en meteen lekker helder zijn in je hoofdquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik om 6 uur mijn wekker had gezet
Dank je welquote:
Sterktequote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
Oi, dat zag ik welquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij uit de Kop moeten elkaar steunenquote:
nee nee al 2 uur geleerd en net 1 koffie opquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat je dan lekker moe opstaat en pas rond 4 mokken koffie later een beetje wakker bent en klaar bent om te leren, zo rond 11u ofzo. Kan je beter gewoon om 8u opstaan en meteen lekker helder zijn in je hoofd
Heel veel succes en sterkte, Muisquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
Succes/sterkte!quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
Ik werd om 6 uur wakker. Rond 8 uur wat actief. Helder in mijn hoofd?quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat je dan lekker moe opstaat en pas rond 4 mokken koffie later een beetje wakker bent en klaar bent om te leren, zo rond 11u ofzo. Kan je beter gewoon om 8u opstaan en meteen lekker helder zijn in je hoofd
Geleerd of door een boek gebladert?quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee nee al 2 uur geleerd en net 1 koffie op
quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:55 schreef tailfox het volgende:
zolang je maar niet woont of heb gewoon in de buurt van den helder, petten.
dan is het allemaal goed
wiskunde geleerd dus vooral oefenenquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geleerd of door een boek gebladert?
Hoe dan ook, vroeg is niks voor mij.
Nou je hebt mij gezien wat het effect is hequote:Op woensdag 22 maart 2017 08:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, je hele leven aan de jodiumpillen moeten zitten?
Heldere ogen en chronische netwerkrproblemen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou je hebt mij gezien wat het effect is he
Succes vandaag!quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
Jupquote:Op woensdag 22 maart 2017 09:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heldere ogen en chronische netwerkrproblemen?
Gezellig!quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
ik zal ze de groeten doenquote:Op woensdag 22 maart 2017 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig!
Doe ze de groetjes van me.
Is dat net zoiets als Sneeuwitje en de Zeven Dwergen?quote:
zet hem op!quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
Den Helderquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik werd om 6 uur wakker. Rond 8 uur wat actief. Helder in mijn hoofd?
quote:
quote:Den Helder, Den Helder
The whole day through
Just an old sweet song
Keeps Den Helder on my mind (Den Helder on my mind)
I said Den Helder
Den Helder
A song of you
Comes as sweet and clear
As moonlight through the pines
Other arms reach out to me
Other eyes smile tenderly
Still in peaceful dreams I see
The road leads back to you
I said Den Helder
Ooh Den Helder, no peace I find
Just an old sweet song
Keeps Den Helder on my mind (Den Helder on my mind)
Other arms reach out to me
Other eyes smile tenderly
Still in peaceful dreams I see
The road leads back to you
Whoa, Den Helder
Den Helder
No peace, no peace I find
Just this old, sweet song
Keeps Den Helder on my mind
I said just an old sweet song
Keeps Den Helder on my mind
quote:
Jups maar er komt geen boze wolf, dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 22 maart 2017 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Sneeuwitje en de Zeven Dwergen?
Bij Sneeuwitje komt toch ook geen boze wolf? Dat is bij Roodkapje.quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:04 schreef just me het volgende:
[..]
Jups maar er komt geen boze wolf, dat is een ander verhaal
Detailsquote:Op woensdag 22 maart 2017 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij Sneeuwitje komt toch ook geen boze wolf? Dat is bij Roodkapje.
daarom schreef ik ook "dat is een ander verhaal"quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij Sneeuwitje komt toch ook geen boze wolf? Dat is bij Roodkapje.
Ja ja, lul je er maar uitquote:Op woensdag 22 maart 2017 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
daarom schreef ik ook "dat is een ander verhaal"
beetje lastig voor mij om me eruit te lullenquote:
Das wel balen ja. Optie om hem nog een keer te doen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, naaicursus was weer leuk, heb eindelijk een kussenhoesje af. Volgende week alweer de laatste keer, zo jammer dat ik 3 van de 8 lessen heb moeten missen door ziekte.
Spannendquote:
Normaal gesproken zou je nog een auditie moeten doen.quote:
een volgende ronde doe ik gewoon weer mee, het is allemaal erg relaxed, onderdeel van het repair cafequote:Op woensdag 22 maart 2017 12:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das wel balen ja. Optie om hem nog een keer te doen?
Voor wat?quote:
Dat is idd erg jammer.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, naaicursus was weer leuk, heb eindelijk een kussenhoesje af. Volgende week alweer de laatste keer, zo jammer dat ik 3 van de 8 lessen heb moeten missen door ziekte.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor wat?
Of ga je dan een algemene database in waar men jouw stem uit kan pikken voor algemeen nut en misbruik?
Yep.quote:
https://www.intervoiceover.com/nl/onze-klantenquote:
Zo, dat zijn veel (grote) klanten. Ben benieuwd!!quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Yep.
[..]
https://www.intervoiceover.com/nl/onze-klanten
Zou je zomaar mijn stem kunnen horen in de toekomst.
"Heeft u ook last van aambeien?" En dat soort reclamesquote:Op woensdag 22 maart 2017 14:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Yep.
[..]
https://www.intervoiceover.com/nl/onze-klanten
Zou je zomaar mijn stem kunnen horen in de toekomst.
Van die reclames waar we ons aan ergeren tijdens de Top2000.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
"Heeft u ook last van aambeien?" En dat soort reclames
quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van die reclames waar we ons aan ergeren tijdens de Top2000.
Arme knokkels.quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Krijg je straks; jeeeeezus heb je weeeeeer die knokkels
quote:Op woensdag 22 maart 2017 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
De kogel is door de kerk vwb de renovatie van onze schuur. Op maandag 3 april begint de timmerman!!![]()
Ik ben vandaag al begonnen met de schuur te ontruimen. Als het weer meezit, volgende week vrijdag samen met peaceman afmaken.
Het dak wordt ong. 1,5 meter doorgetrokken zodat we ook een afdakje hebben voor de fietsen. Die staan nu meestal buiten omdat de schuur te vol/klein is.
Daar is het ook een mooie dag voorquote:Op woensdag 22 maart 2017 14:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Allemaal goed nieuws vandaag hier in het topic
geen vrienden of bekenden die om een bankstel verlegen zitten?quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar is het ook een mooie dag voorBinnenkort moet de schilder ook maar eens beginnen. Dat zijn wij "buiten" klaar.
En ik ben wel benieuwd wanneer ons nieuwe bankstel komt. Het is alweer een tijdje geleden dat we hem besteld hebben. We moeten alleen nog van het oude bankstel af.
Nope. Ik moet ook zeggen dat de 3-zits niet meer zo goed is en doorgezakt. De 2-zits is misschien nog wel te verkopen. Ik zet ze binnenkort t.e.a.b. op marktplaats of op Facebook.quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen vrienden of bekenden die om een bankstel verlegen zitten?
Gewoon op een weggeefhoek op Facebook zettenquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope. Ik moet ook zeggen dat de 3-zits niet meer zo goed is en doorgezakt. De 2-zits is misschien nog wel te verkopen. Ik zet ze binnenkort t.e.a.b. op marktplaats of op Facebook.
Okay, Ik ga het proberen!quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon op een weggeefhoek op Facebook zetten
Dat werkt echt ideaal.
en ik maar cashenquote:Op woensdag 22 maart 2017 14:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Krijg je straks; jeeeeezus heb je weeeeeer die knokkels
FHFquote:Op woensdag 22 maart 2017 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope. Ik moet ook zeggen dat de 3-zits niet meer zo goed is en doorgezakt. De 2-zits is misschien nog wel te verkopen. Ik zet ze binnenkort t.e.a.b. op marktplaats of op Facebook.
Ik ben er nog niet hoorquote:
Het is niet The Voiceover Of Holland hequote:Op woensdag 22 maart 2017 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Voice Of Holland.
Krijg je Gerard Joling als coach.
Of Alibi...
Straks horen we een heel bekende stem: "KOM MAAR NAAR BENEDEN EN SLA JE SLAG!"quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is niet The Voiceover Of Holland he
En dan zachtjesquote:Op woensdag 22 maart 2017 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks horen we een heel bekende stem: "KOM MAAR NAAR BENEDEN EN SLA JE SLAG!"
quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dan zachtjes
Hoi allemaal daar bij Radio49, groetjes
Dat is altijd wel coolquote:Op woensdag 22 maart 2017 17:34 schreef MadMaster het volgende:
Mijn opa heeft ooit ingeschreven gestaan bij een figurantenbureau en heeft daar ooit 2 mini optredens aan over gehouden. Was wel grappig als hij weer in beeld kwam...
Komt mijn face for radio toch eens van pas hequote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Komt mijn face for radio toch eens van pas he
Mja, er is nog weinig bekend. Dus voordat iedereen weer in paniek raakt en de verkeerde dingen roept, laten we het eerst maar allemaal afwachten.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:43 schreef ToT het volgende:
Gaat weer lekker in Engeland nu trouwens he?
Verwarde mannen met machetes hebben normaal altijd 1 andere overeenkomst met elkaar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, er is nog weinig bekend. Dus voordat iedereen weer in paniek raakt en de verkeerde dingen roept, laten we het eerst maar allemaal afwachten.
Kan ook gewoon een "verwarde man" zijn.
Machetes?quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Verwarde mannen met machetes hebben normaal altijd 1 andere overeenkomst met elkaar.
Aanslag bij het Britse parlement.quote:Op woensdag 22 maart 2017 17:48 schreef knokkels het volgende:
wacht, wat... Ben ik even weg... Gaat het ineens weer niet goed met de wereld?
quote:
1 dode, tientallen gewonden. Iemand is met een auto op mensen ingereden en is vervolgens op mensen in gaan steken.quote:
Niet echt opmerkelijk. Symbolische daad van die mafklappers.quote:17:05 uur: Opmerkelijk: Het is vandaag precies een jaar na de aanslagen in Brussel. In België vinden de hele dag herdenkingsbijeenkomsten plaats.
Precies. Daarom ook dat bijvoorbeeld op 11 september er steeds overal extra veiligheidsmaatregelen getroffen worden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet echt opmerkelijk. Symbolische daad van die mafklappers.
Sinds 5:02 gaat de metropolitan police ervanuit dat het een terroristische aanslag is. Man in de 40, groot mes (20 cm), Aziatisch.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Of gewoon puur toeval. We weten nog helemaal niks van de daders, danwel de motivatie.
Ach je kent de politie he; altijd overhaast conclusies trekken!quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sinds 5:02 gaat de metropolitan police ervanuit dat het een terroristische aanslag is. Man in de 40, groot mes (20 cm), Aziatisch.
Ik doelde meer op het feit van 1 jaar na Brussel.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sinds 5:02 gaat de metropolitan police ervanuit dat het een terroristische aanslag is. Man in de 40, groot mes (20 cm), Aziatisch.
Echt....quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit van 1 jaar na Brussel.
Wat?quote:
Het kan inderdaad.. Ben ik met je eens. Maar het is wel toevalligquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
NOS zeggen ze het ook, het jaar na Brussel kan puur toeval zijn. Niet te snel conclusies trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |