héquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Rare lui, die lui uit Noord-Holland Noord
waarom denk je dat ik om 6 uur mijn wekker had gezetquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
als je iets wilt bereiken dan moet je doorgaan met leren
Broodjes voor vandaag zijn gesmeerd. Nu nog bakkie koffie en dan weer naar het ziekenhuis.quote:
Succes/sterkte!quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broodjes voor vandaag zijn gesmeerd. Nu nog bakkie koffie en dan weer naar het ziekenhuis.
Chemo 7 alweer
gaan ze goedquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broodjes voor vandaag zijn gesmeerd. Nu nog bakkie koffie en dan weer naar het ziekenhuis.
Chemo 7 alweer
Omdat je dan lekker moe opstaat en pas rond 4 mokken koffie later een beetje wakker bent en klaar bent om te leren, zo rond 11u ofzo. Kan je beter gewoon om 8u opstaan en meteen lekker helder zijn in je hoofdquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik om 6 uur mijn wekker had gezet
Dank je welquote:
Sterktequote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
Oi, dat zag ik welquote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Rare lui, die lui uit Noord-Holland Noord
Wij uit de Kop moeten elkaar steunenquote:
nee nee al 2 uur geleerd en net 1 koffie opquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat je dan lekker moe opstaat en pas rond 4 mokken koffie later een beetje wakker bent en klaar bent om te leren, zo rond 11u ofzo. Kan je beter gewoon om 8u opstaan en meteen lekker helder zijn in je hoofd
Heel veel succes en sterkte, Muisquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
Succes/sterkte!quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
Ik werd om 6 uur wakker. Rond 8 uur wat actief. Helder in mijn hoofd?quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat je dan lekker moe opstaat en pas rond 4 mokken koffie later een beetje wakker bent en klaar bent om te leren, zo rond 11u ofzo. Kan je beter gewoon om 8u opstaan en meteen lekker helder zijn in je hoofd
Geleerd of door een boek gebladert?quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee nee al 2 uur geleerd en net 1 koffie op
quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:55 schreef tailfox het volgende:
zolang je maar niet woont of heb gewoon in de buurt van den helder, petten.
dan is het allemaal goed
wiskunde geleerd dus vooral oefenenquote:Op woensdag 22 maart 2017 08:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geleerd of door een boek gebladert?
Hoe dan ook, vroeg is niks voor mij.
Nou je hebt mij gezien wat het effect is hequote:Op woensdag 22 maart 2017 08:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, je hele leven aan de jodiumpillen moeten zitten?
Heldere ogen en chronische netwerkrproblemen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou je hebt mij gezien wat het effect is he
Succes vandaag!quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
Jupquote:Op woensdag 22 maart 2017 09:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heldere ogen en chronische netwerkrproblemen?
Gezellig!quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 08:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chemo 7 alweer
ik zal ze de groeten doenquote:Op woensdag 22 maart 2017 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig!
Doe ze de groetjes van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |