Doe zelf rustig.quote:
Met nadruk op made? hahahaquote:
Niet half zo kansloos als een moeder hebben die drugs gebruikt haha.quote:
Maar ik zocht het op vrijdagavond opquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een typische woensdagavondbezigheid voor sommigen, inderdaad.
Bedankt hamlapjequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe kankernormaal tegen mijn nieuwe goeie vriend Catkiller
ik heb een tijdje niet gepost dus dan komen al mijn negatieve gedachtes in 1 keer naar buiten, mijn excuusquote:
quote:A famous internet photo of a fat asian lady in a bathtub gushing orange diarrhea onto her face and into her open mouth.
Jawel. Echt zelfs kanslozer dan dat.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet half zo kansloos als een moeder hebben die drugs gebruikt haha.
Tis goedquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een tijdje niet gepost dus dan komen al mijn negatieve gedachtes in 1 keer naar buiten, mijn excuus
Haha je noemt jezelf kansloos haha.quote:
Haha ook gewoon wikiénquote:
maakt niet uit wat ik post, vorige keer deden ze ook een banreden verzinnenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je een nieuw spel ofzo dat je solliciteert naar een lange ban?
Het meeste van jouw hand is ook banwaardig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit wat ik post, vorige keer deden ze ook een banreden verzinnen
Ik noem jou kansloos. Kanslozer dan een drugsgebruikende moeder.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha je noemt jezelf kansloos haha.
ja of thumbnails al... ik ben er oprecht trots op dat ik dat filmpje nog never heb gezien. serioesoequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja pas wel op met het aanklikken van video's he.
nu al terugkrabbelen stoere boiiquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst deed jij kanker posten en ik TR's zetten en nu is het omgedraaid
het TR's zetten vond ik eigenlijk leuker
ik typ toch met mijn vingers achterlijke poepzakquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het meeste van jouw hand is ook banwaardig.
Het is 7ozk.quote:
Die zitten toch aan jouw hand joh dikke van dale.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik typ toch met mijn vingers achterlijke poepzak
Hoezo trots? Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja of thumbnails al... ik ben er oprecht trots op dat ik dat filmpje nog never heb gezien. serioesoe
JA EN MIJN HAND ZIT AAN MIJN ARM MAAR HET KOM TOCH OOK NIET UIT MIJN ARMENquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zitten toch aan jouw hand joh dikke van dale.
alleen soms komen om mensen uit te schelden en dan weer gamenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Myrr het volgende:
Hoe houden jullie het hier vol ook echt. Zelden zoveel kak gezien als in dit topic.
Dacht dat iedereen in de leeftijd tussen 10 en 60 en die internet hebben dat al wel hadden gezien.quote:
Jawel en uit je hart en je hart is gitszwart!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA EN MIJN HAND ZIT AAN MIJN ARM MAAR HET KOM TOCH OOK NIET UIT MIJN ARMEN
Sorry.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Myrr het volgende:
Hoe houden jullie het hier vol ook echt. Zelden zoveel kak gezien als in dit topic.
Ik ben dan ook niet zoals iedereen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen in de leeftijd tussen 10 en 60 en die internet hebben dat al wel hadden gezien.
Dat klopt idd....quote:
het verlangen naar jouw wederkeerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Myrr het volgende:
Wachten tot dat jij een keer weer post. Ben weer helemaal happy nuquote:
waarom post je hier dan¿quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Myrr het volgende:
Enkel bij ernstig ERNSTIG studieontwijkend gedrag.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
het verlangen naar jouw wederkeer
ligt er aan of de subsidie al is overgemaaktquote:
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Enkel bij ernstig ERNSTIG studieontwijkend gedrag.
die woont in een kraakpand, heeft aan 30 euro per week voor wiet en KFC wel genoegquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ligt er aan of de subsidie al is overgemaakt
Nou dan sta je in elk geval boven mij (ons). Top.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Enkel bij ernstig ERNSTIG studieontwijkend gedrag.
Geen zin om aan project te werken. Al mijn e-mails beantwoord. WhatsApp dood. Facebook feed al 80 keer door gescrold. Portfolio bijgewerkt. Kind thuis en ik op school.quote:
nou ja zegquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Myrr het volgende:
tijd om het fenomeen dat Reddit heet te bestuderenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen zin om aan project te werken. Al mijn e-mails beantwoord. WhatsApp dood. Facebook feed al 80 keer door gescrold. Portfolio bijgewerkt. Kind thuis en ik op school.
Er is nog weinig over...
Nee, iedereen in dit super interessante topic.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
vinden jullie mij oninteressant of heb ik al een ban
ja hallo ik heb een ICT opleiding gedaan hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, iedereen in dit super interessante topic.
Dat blijkt, gezien je handdoekvouwcarrièrequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hallo ik heb een ICT opleiding gedaan hoor
ga je nu een van de meeste uitdagende banen beledigenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat blijkt, gezien je handdoekvouwcarrière
Eh jawel hoor. Ik ben sowieso een voorbeeld daar van.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die hebben nog nooit een FOK! account aangemaakt
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik noem jou kansloos. Kanslozer dan een drugsgebruikende moeder.
ja en ik ben slimquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh jawel hoor. Ik ben sowieso een voorbeeld daar van.
Hey eindelijk een goeie userquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die hebben nog nooit een FOK! account aangemaakt
Naar mensquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, iedereen in dit super interessante topic.
ey mattie.quote:
EN dikkig.quote:
Grotendeels wel idd. Ik probeer hier nog het niveau wat omhoog te halen door veelvuldig te posten maar heeft al geen zin meer allemaal. Zonde.quote:
Het is dweilen met de kraan openquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grotendeels wel idd. Ik probeer hier nog het niveau wat omhoog te halen door veelvuldig te posten maar heeft al geen zin meer allemaal. Zonde.
Echt he. Geen houden aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is dweilen met de kraan open
Je hoeft het niet elke keer hier te melden hoor in de SC.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama? hermann en ck lopen te schelden met k*nk*r
Pak die Noëlle eens aanquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoeft het niet elke keer hier te melden hoor in de SC.
Ik vergat te reageren op je berichtje hoe het met de webshop gaat. Maar gaat erg goedquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
sow, en dat is zonder alle verwijderde posts
Noel leg eens uit
wanneer begint de verkoop?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vergat te reageren op je berichtje hoe het met de webshop gaat. Maar gaat erg goedElke dag weer wat verder en verbeteringen.
zoveel moeitequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
sow, en dat is zonder alle verwijderde posts
Noel leg eens uit
Laat Aber dit maar niet lezenquote:
is 2 dingen typen voor jou zoveel moeitequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
zoveel moeite
in VBL is het toegestaan
Lijkt je vagina wel hahaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ergens tussen begin mei en eind mei. Heb niet echt een strakke planning ivm school.
oh wachtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is 2 dingen typen voor jou zoveel moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |