ik typ toch met mijn vingers achterlijke poepzakquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het meeste van jouw hand is ook banwaardig.
Het is 7ozk.quote:
Die zitten toch aan jouw hand joh dikke van dale.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik typ toch met mijn vingers achterlijke poepzak
Hoezo trots? Ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja of thumbnails al... ik ben er oprecht trots op dat ik dat filmpje nog never heb gezien. serioesoe
JA EN MIJN HAND ZIT AAN MIJN ARM MAAR HET KOM TOCH OOK NIET UIT MIJN ARMENquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zitten toch aan jouw hand joh dikke van dale.
alleen soms komen om mensen uit te schelden en dan weer gamenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Myrr het volgende:
Hoe houden jullie het hier vol ook echt. Zelden zoveel kak gezien als in dit topic.
Dacht dat iedereen in de leeftijd tussen 10 en 60 en die internet hebben dat al wel hadden gezien.quote:
Jawel en uit je hart en je hart is gitszwart!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA EN MIJN HAND ZIT AAN MIJN ARM MAAR HET KOM TOCH OOK NIET UIT MIJN ARMEN
Sorry.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Myrr het volgende:
Hoe houden jullie het hier vol ook echt. Zelden zoveel kak gezien als in dit topic.
Ik ben dan ook niet zoals iedereen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen in de leeftijd tussen 10 en 60 en die internet hebben dat al wel hadden gezien.
Dat klopt idd....quote:
het verlangen naar jouw wederkeerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Myrr het volgende:
Wachten tot dat jij een keer weer post. Ben weer helemaal happy nuquote:
waarom post je hier dan¿quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:36 schreef Myrr het volgende:
Enkel bij ernstig ERNSTIG studieontwijkend gedrag.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
het verlangen naar jouw wederkeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |