Doe zelf rustig.quote:
Met nadruk op made? hahahaquote:
Niet half zo kansloos als een moeder hebben die drugs gebruikt haha.quote:
Maar ik zocht het op vrijdagavond opquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een typische woensdagavondbezigheid voor sommigen, inderdaad.
Bedankt hamlapjequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe kankernormaal tegen mijn nieuwe goeie vriend Catkiller
ik heb een tijdje niet gepost dus dan komen al mijn negatieve gedachtes in 1 keer naar buiten, mijn excuusquote:
quote:A famous internet photo of a fat asian lady in a bathtub gushing orange diarrhea onto her face and into her open mouth.
Jawel. Echt zelfs kanslozer dan dat.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet half zo kansloos als een moeder hebben die drugs gebruikt haha.
Tis goedquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb een tijdje niet gepost dus dan komen al mijn negatieve gedachtes in 1 keer naar buiten, mijn excuus
Haha je noemt jezelf kansloos haha.quote:
Haha ook gewoon wikiénquote:
maakt niet uit wat ik post, vorige keer deden ze ook een banreden verzinnenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je een nieuw spel ofzo dat je solliciteert naar een lange ban?
Het meeste van jouw hand is ook banwaardig.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit wat ik post, vorige keer deden ze ook een banreden verzinnen
Ik noem jou kansloos. Kanslozer dan een drugsgebruikende moeder.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha je noemt jezelf kansloos haha.
ja of thumbnails al... ik ben er oprecht trots op dat ik dat filmpje nog never heb gezien. serioesoequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja pas wel op met het aanklikken van video's he.
nu al terugkrabbelen stoere boiiquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst deed jij kanker posten en ik TR's zetten en nu is het omgedraaid
het TR's zetten vond ik eigenlijk leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |