Grotendeels wel idd. Ik probeer hier nog het niveau wat omhoog te halen door veelvuldig te posten maar heeft al geen zin meer allemaal. Zonde.quote:
Het is dweilen met de kraan openquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grotendeels wel idd. Ik probeer hier nog het niveau wat omhoog te halen door veelvuldig te posten maar heeft al geen zin meer allemaal. Zonde.
Echt he. Geen houden aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is dweilen met de kraan open
Je hoeft het niet elke keer hier te melden hoor in de SC.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ama? hermann en ck lopen te schelden met k*nk*r
Pak die Noëlle eens aanquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoeft het niet elke keer hier te melden hoor in de SC.
Ik vergat te reageren op je berichtje hoe het met de webshop gaat. Maar gaat erg goedquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
sow, en dat is zonder alle verwijderde posts
Noel leg eens uit
wanneer begint de verkoop?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vergat te reageren op je berichtje hoe het met de webshop gaat. Maar gaat erg goedElke dag weer wat verder en verbeteringen.
zoveel moeitequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
sow, en dat is zonder alle verwijderde posts
Noel leg eens uit
Laat Aber dit maar niet lezenquote:
is 2 dingen typen voor jou zoveel moeitequote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
zoveel moeite
in VBL is het toegestaan
Lijkt je vagina wel hahaquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ergens tussen begin mei en eind mei. Heb niet echt een strakke planning ivm school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |