En hoequote:
klein beetjequote:Op zaterdag 1 april 2017 01:57 schreef BobW het volgende:
[..]
En hoedramatische volley Kyrgios en dan dubbele fout op BP.
Publiek is een klein beetje voor Federer.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 04:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Leuke wedstrijd, maar waar wat een ontiegelijk slecht publiek
Was het weer zover?quote:Op zaterdag 1 april 2017 04:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Leuke wedstrijd, maar waar wat een ontiegelijk slecht publiek
Dopererquote:Op zaterdag 1 april 2017 08:32 schreef Anonymousz het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)909154160640/video/1
Mirka
nounouquote:
Gaat daar wat?quote:Op zaterdag 1 april 2017 04:30 schreef wimderon het volgende:
Voor iemand die niet gekeken heeft Chriz alweer snel een analyse klaar![]()
Gelukkig heeft hij gisteren wel een like van Anne Fleur gescoord #lifegoals
Heb je een link? Dit is wel een partij die ik in z'n geheel wil terugkijken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 11:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik zit m nu terug te kijken, weet helaas de uitslag al, maar zit me desondanks enorm te ergeren aan het publiek. ManmanmanZat Mirka nu trouwens mee te fluiten begin 2e set??
Ik had m opgenomen, haha. Zit in de tie-break van de 2e set. Wat een wedstrijdquote:Op zaterdag 1 april 2017 11:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je een link? Dit is wel een partij die ik in z'n geheel wil terugkijken.
Je hebt dan net nog het toppunt gemist. 5-4 voor Kyrgios in de tie-break en iemand in het publiek roept outquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:36 schreef Marcoss het volgende:
Wilde de wedstrijd terugkijken, had 3 uur opgenomen, waren ze nog bij 5-5 in set 3
Wel een geniale pot, publiek was wel extreem ja, maar daar kan Federer ook weinig aan doen uiteraard.. Gelukkig nu een dag rust, deze was wel slopend.
Ja echt ongelooflijk onsportief. Van mij hadden ze een let mogen spelen. Kyrgios werd daar echt benadeeld.quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hebt dan net nog het toppunt gemist. 5-4 voor Kyrgios in de tie-break en iemand in het publiek roept out
Het is walgelijk uiteraard, maar was dat niet na een bal van Kyrgios die Federer moest slaan? Waarna Kyrgios hem shankte?quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hebt dan net nog het toppunt gemist. 5-4 voor Kyrgios in de tie-break en iemand in het publiek roept out
Het was volgens mij vlak voordat Kyrgios de bal moest slaan. Daardoor was hij afgeleid. Snap dat hij erg heel erg boos over was.quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is walgelijk uiteraard, maar was dat niet na een bal van Kyrgios die Federer moest slaan? Waarna Kyrgios hem shankte?
Ik ga er even een beeld bij zoekenquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was volgens mij vlak voordat Kyrgios de bal moest slaan. Daardoor was hij afgeleid. Snap dat hij erg heel erg boos over was.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Iemand callde de bal van Kyrgios uit. Federer had er kennelijk geen last van maar Kyrgios wel.quote:
Gaat het niet wat ver om Federer walgelijk te noemen? Wat vind je walgelijk aan hem?quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Walgelijke speler wint met behulp van walgelijke achterban.
[...]
daarna sloeg hij dubbele fout op 5-5 het publiek ging juichen kyrgios ging challengen de bal was ook uit publiek juichte nogmaalsquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
afgeleid of niet het is niet toegestaan denk ikquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk onsportief. Van mij hadden ze een let mogen spelen. Kyrgios werd daar echt benadeeld.
Federer kan er niks niet doenquote:Op zaterdag 1 april 2017 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Walgelijke speler wint met behulp van walgelijke achterban.
Gras is groen.
Moet ie niet achteraf zeggen dat het publiek zo fantastisch isquote:Op zaterdag 1 april 2017 18:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
daarna sloeg hij dubbele fout op 5-5 het publiek ging juichen kyrgios ging challengen de bal was ook uit publiek juichte nogmaals
[..]
afgeleid of niet het is niet toegestaan denk ik
[..]
Federer kan er niks niet doen
Dat gejuich als de tegenstander een eerste service mist vind ik ook bijzonder storend.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
daarna sloeg hij dubbele fout op 5-5 het publiek ging juichen kyrgios ging challengen de bal was ook uit publiek juichte nogmaals
[..]
afgeleid of niet het is niet toegestaan denk ik
[..]
Federer kan er niks niet doen
2x kaartjes verkopen?quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat gejuich als de tegenstander een eerste service mist vind ik ook bijzonder storend.
Iemand enig idee waarom de WTA-finale om 7 uur CET is, terwijl de herenfinale om 1 uur 's nachts is?
Die herenfinale is volgens mij morgen ook om 19:00. Of wat later als ze eerst die dubbelfinale spelen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 20:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat gejuich als de tegenstander een eerste service mist vind ik ook bijzonder storend.
Iemand enig idee waarom de WTA-finale om 7 uur CET is, terwijl de herenfinale om 1 uur 's nachts is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |