Een waarde die iets zegt over je hardloopprestaties. Hier staat wat uitleg:quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat zijn die running indexen? En hoe werkt het?
Was ook sneeuw zeker?quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:51 schreef Molurus het volgende:
Training net halverwege afgebroken. Was toch echt *te* nat. (FU buienradar!)
Maar goed, ieg 2x 6 minuten gedaan.
Niet echt, was voornamelijk een regen die eigenlijk een zacht miezertje had moeten zijn.quote:
Oh, dit klinkt bekend. Ik had als backup exercise even een rondje trappen-rennen gedaan in een naburige flat (14 hoog)... dat heb ik geweten. Al 2 dagen spierpijn van.quote:
Welkom!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:19 schreef Barreltje het volgende:
vandaag weer eerste rondje hard gelopen.. (Evy les 2
)
helemaal happy..
kom maar weer door met de geode voornemens
En hoe lang ga je het deze keer volhoudenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:19 schreef Barreltje het volgende:
vandaag weer eerste rondje hard gelopen.. (Evy les 2
)
helemaal happy..
kom maar weer door met de geode voornemens
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En hoe lang ga je het deze keer volhouden![]()
![]()
![]()
![]()
Ook welkomquote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:18 schreef MMunkun het volgende:
* MMunkun meldt zich in dit topic *
Vroeger veel gesport, maar door tijdsgebrek tijdens een stage en een depressie een beetje vergroeid geraakt met de bank het afgelopen jaar.
Inmiddels bijna 4 weken bezig met Evy (morgen lesje 12 alweer) en ik begin nu echt verslaafd te raken aan het hardlopen. Lekker buiten in de natuur rennen en even nergens aan moeten denken
. Uiteindelijke doel is om ooit eens een marathon te kunnen uitlopen, maar ik moet ergens beginnen dus mijn eerste doel is om 5 km achter elkaar te kunnen hardlopen zonder tussendoor te moeten wandelen
.
Is je wedstrijd goed gegaan?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:06 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben momenteel aan het trainen voor een wat langere afstand en ben nu aan het opbouwen, maar dat gaat een beetje te snel, dus moet me even gedeisd houdenEn komende zaterdag nog een 10-km-wedstrijdje op het programma, hoop dat dat goed gaat...
Leuk dat je ernaar vraagt! Ja! Maar dat is meer aan anderen te danken dan aan mezelf. Ik had vannacht veel wakker gelegen dus voelde me nogal moe. Na de gezamenlijke warming-up (die overigens geniaal was, met een groep van 150 mensen en een leider) was ik al bekaf... En toen moest ik nog 10 kmquote:
Goed gedaan! En dat je bij wat mensen kunt aanhaken is een voordeel van dat soort loopjes. Als je dan wat mensen vindt die precies je tempo lopen, kun je redelijk relaxed lopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Eindtijd: iets onder de 1:08:00. Tevreden. Heb in het verleden wel eens 1:03:00 gelopen, maar mijn conditie is lang niet meer zo goed als toen. Onder de 1:10:00 had ik gehoopt, onder de 1:15:00 had ik verwacht (zeker gezien mijn staat). Maar dankzij die meiden heb ik mij gedeisd kunnen houden en toch een lekker loopje gelopen
Oja, en ik denk dat een week rust en de warming-up er wel aan heeft bijgedragen dat ik nu geen last heb van mijn spieren. Tijdens de warming-up voelde ik ze nog heel even, maar dat is ook weer weggetrokken, gelukkigquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goed gedaan! En dat je bij wat mensen kunt aanhaken is een voordeel van dat soort loopjes. Als je dan wat mensen vindt die precies je tempo lopen, kun je redelijk relaxed lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |