Ik ben inderdaad wel benieuwd hoe hij zowel Republikeinen die vinden dat het plan te ver gaat als degenen die vinden dat het niet ver genoeg gaat achter het plan gaat krijgen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal nog wel moeten ja, al loop je daarbij ook juist weer het risico dat amendementen gericht op de FC juist de gematigden (en potentieel ook gematigde democraten) afschrikken en vice versa.
Ik sluit ook niet geheel uit dat veel Republikeinen een stuk minder principieel zijn als het aankomt op een halfbakken Republikeins alternatief accepteren dan wanneer het gaat om samenwerken met Democraten onder het mom van 'alles beter dan een Democratisch plan'.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel benieuwd hoe hij zowel Republikeinen die vinden dat het plan te ver gaat als degenen die vinden dat het niet ver genoeg gaat achter het plan gaat krijgen.
Antiderivative heeft er in ieder geval vertrouwen in. Het lijkt er ook op dat Nintex de bijbehorende complottheorie alweer vergeten is.
Betfair. Niet op deze precieze voorwaarden natuurlijk, maar op termijn. Mijn inschatting is dat Trump het geen half jaar vol gaat houden namelijk.quote:
Wat relevant is dat ik tot nu toe nu geen spatje hard bewijs heb kunnen aanschouwen. Alleen niet verifieerbare laster en leugens. Dat zal na dit onderzoek echt niet anders zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees jij anders even je eigen woorden terug. Je brengt het alsof het onderzoek is afgerond. Maar dat is het niet. En wat jij gelooft of denkt is volledig irrelevant.
Klopt, de kans dat een impulsieve man die altijd wil winnen contact heeft met mensen die hem willen helpen winnen is vrij klein. Onderzoek gaat niks opleveren, kunnen ze maar beter helemaal mee stoppen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat relevant is dat ik tot nu toe nu geen spatje hard bewijs heb kunnen aanschouwen. Alleen niet verifieerbare laster en leugens. Dat zal na dit onderzoek echt niet anders zijn.
Dat jij wat anders ziet dan de rest mag geen verrassing meer hetenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:45 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat relevant is dat ik tot nu toe nu geen spatje hard bewijs heb kunnen aanschouwen. Alleen niet verifieerbare laster en leugens. Dat zal na dit onderzoek echt niet anders zijn.
Donald Trump heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klopt, de kans dat een impulsieve man die altijd wil winnen contact heeft met mensen die hem willen helpen winnen is vrij klein. Onderzoek gaat niks opleveren, kunnen ze maar beter helemaal mee stoppen.
Ik zeg nergens dat hij niet gewonnen heeft, dat maak jij er weer van. Hou eens op anderen woorden in de mond te leggen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Donald Trump heeft gewonnen.
Sommigen blijven als een hangende grammofoonplaat steken bij de laatste verkiezingsuitslag.
Erken nu het verlies. Over vier jaar weer nieuwe ronden en nieuwe kansen.
Maar blijf niet als een dreinende kleuter janken als een Erdogan persoon.
Zo niet intellectueel.
Dreiwattus?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sommigen blijven als een hangende grammofoonplaat steken bij de laatste verkiezingsuitslag.
Zo niet intellectueel.
Even een vraagje maar ben je achterlijk?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zo niet intellectueel.
Wat is er mis mee om soms een corrigerende respons te plaatsen?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij niet gewonnen heeft, dat maak jij er weer van. Hou eens op anderen woorden in de mond te leggen.
Ben je dronken?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:00 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om soms een corrigerende respons te plaatsen?
Dat linkse gejank en gekrijs, inclusief de niet geverifieerde aantijgingen, aannames en leugens.
Wie is hier nu de Tokkie?
Trump natuurlijk, met zijn niet geverifieerde aantijgingen over dat 'ie 'gewiretapped' werd.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:00 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om soms een corrigerende respons te plaatsen?
Dat linkse gejank en gekrijs, inclusief de niet geverifieerde aantijgingen, aannames en leugens.
Wie is hier nu de Tokkie?
Ach gut, gaan we de ander uitschelden voor dronkaard bij gebrek aan tegenargumentatie?quote:
Nee, het was gewoon een oprechte vraag. Je lijkt namelijk nogal van de hak op de tak te springen en in plaats van relevant te reageren op mijn post maar wat willekeurige uitspraken te doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:04 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ach gut, gaan we de ander uitschelden voor dronkaard bij gebrek aan tegenargumentatie?
Ben volkomen nuchter hoor.
Hoef mezelf niet in een roes te plaatsen bij zoveel linkse naïviteit en domheid.
Ik heb een prima antwoord gegeven op jouw vraag.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een oprechte vraag. Je lijkt namelijk nogal van de hak op de tak te springen en in plaats van antwoord te geven op mijn vraag maar wat willekeurige uitspraken te doen.
Nu is dat inderdaad geen vreemd gedrag voor jou, maar ik vond het dit keer wat opvallender dan normaal, dus vandaar!
Het is net Presi..., ach, laat ook maar.....quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je lijkt namelijk nogal van de hak op de tak te springen en in plaats van relevant te reageren [...] maar wat willekeurige uitspraken te doen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 10:39 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:
* Depart for Capitol Hill
* Meet with the Republican House Conference
* Return to the White House
* Intelligence briefings
* Signing of Bill S.442, National Aeronautics and Space Administration Transition Authorization Act of 2017
* Legislative affairs strategy meeting
* Depart for the National Building Museum
* Speak at the National Republican Congressional Committee March Dinner
twitter:NASA twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 16:14:02LIVE NOW: @POTUS signs the 2017 NASA Authorization Act. Watch: https://t.co/rUrtFD4xk0 https://t.co/vZpgTnkrrE reageer retweet
Iets met "FAKE" en "SAD", vermoedelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 17:37 schreef monkyyy het volgende:
Trump drops 208 spots on Forbes list of billionaires
Boze tweets incoming?
Dan maar dreigenquote:President Donald Trump arrived on Capitol Hill Tuesday morning with a stern message for Republicans who've been wobbly about dismantling Obamacare: Give me your vote or you may lose your seat in 2018.
During a closed-door meeting with the House GOP conference, the president gave a full-throated endorsement to the House repeal bill that will come to the floor for a vote on Thursday. He warned that if Republicans don't pass the bill, "I honestly think many of you will lose your seats in 2018."
quote:Jon Perdue is not qualified for government work
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |