abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games dinsdag 21 maart 2017 @ 14:26:56 #201
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_169676438
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou, dan moeten ze toch met gemak een volksopstand kunnen organiseren, als de steun voor de PVV zo groot is. Maar het zal zoals bij al die groepjes wel weer neerkomen op kankeren op Facebook.
Doet me denken aan een interessant artikel over Pegida laatst. Zeker waard om te lezen.

Edit: als dit niet hier thuishoort dan haal het maar weg.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_169676447
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:52 schreef Freak188 het volgende:
Maar Comey zei tevens dat beide partijen gehacked waren.
Oh? Dat is me zo specifiek niet bij gebleven maar dat is misschien m'n eigen filterbubbel.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:45:58 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169676733
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:17 schreef antiderivative het volgende:

[..]

mikedebonis twitterde op maandag 20-03-2017 om 23:54:29 BIG: @RepMarkMeadows says @freedomcaucus WON'T take position against #AHCA. Green light for Trump to pick off HFC members. reageer retweet
nou ja, bijna dan, geen bloc no, ze mogen nog steeds nee zeggen individueel

quote:
WASHINGTON — The conservative House Freedom Caucus has decided not to vote as a bloc to oppose the Republican plan to repeal and replace Obamacare, a decision that could pave the way for the legislation to pass the House this week.

“We’re not taking any official positions,” Rep. Mark Meadows, R-N.C., chairman of the Freedom Caucus, told reporters Monday. “I’m going to encourage them to vote for their constituents.”

"We made a decision not to [take a position]; obviously we were negotiating in good faith. Obviously we've come out, we've taken positions on what we're for and to take a position against a bill creates some dynamics within the group that perhaps we don't want to create," he said later Monday.

Members of the group had previously raised concerns about the House bill, saying it wasn’t conservative enough and threatening to vote against it. Because no Democrats are expected to vote for the bill, Republicans can lose the votes of only about 20 of their members and still pass the bill. The Freedom Caucus has about three dozen members; if they voted as a bloc against the bill, they could have killed it in the House.

But just because they were given the OK to vote however they chose didn’t mean everyone was ready to vote yes. Several Freedom Caucus members, including Meadows, said late Monday they still expect most of the group will vote "no."

"I think we still have major concerns with this bill," Meadows said after the Freedom Caucus met for their weekly meeting

If there aren't many major changes to the bill "that means the bill is going to fail," said Rep. Raul Labrador, R-Idaho. "I'm confident."

"None of my concerns have been addressed as far as I know so my position hasn't changed," Rep. Scott Perry, R-Pa. "I'm a 'no' unless it changes."

“Right now I haven’t been able to get to yes yet,” Rep. Trent Franks, R-Ariz., told reporters Monday.

Franks, who had just left a meeting with Vice President Pence and other anti-abortion lawmakers, said his main concerns were ensuring anti-abortion provisions stayed in the legislation and getting rid of insurance regulations.

The White House said in a statement that in that meeting, "Vice President Pence reaffirmed his and President Trump's ongoing commitment to protecting the lives of the unborn."
en dan heb je nog de moderates, dus dat gaat nog interessant worden, maar kans dat het door House komt is wel groter geworden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169676758
Het huis is bovendien ook niet het grootste obstakel voor deze wet, dat is de senaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:15:38 #205
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_169677171
Trump is going down, nog vóór wij een nieuw kabinet hebben. Daar heb ik een weddenschap op gesloten en ik ga cashen, bigly!
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:16:13 #206
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169677185
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:47 schreef Monolith het volgende:
Het huis is bovendien ook niet het grootste obstakel voor deze wet, dat is de senaat.
ja dat sowieso maar een faal in huis zou al funest zijn, ik denk dat er nog heel wat amendments aanvast worden geplakt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169677217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:15 schreef kladderadatsch het volgende:
Trump is going down, nog vóór wij een nieuw kabinet hebben. Daar heb ik een weddenschap op gesloten en ik ga cashen, bigly!
Waar?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169677245
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:16 schreef Re het volgende:

[..]

ja dat sowieso maar een faal in huis zou al funest zijn, ik denk dat er nog heel wat amendments aanvast worden geplakt
Dat zal nog wel moeten ja, al loop je daarbij ook juist weer het risico dat amendementen gericht op de FC juist de gematigden (en potentieel ook gematigde democraten) afschrikken en vice versa.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169677288
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zal nog wel moeten ja, al loop je daarbij ook juist weer het risico dat amendementen gericht op de FC juist de gematigden (en potentieel ook gematigde democraten) afschrikken en vice versa.
Ik ben inderdaad wel benieuwd hoe hij zowel Republikeinen die vinden dat het plan te ver gaat als degenen die vinden dat het niet ver genoeg gaat achter het plan gaat krijgen.

Antiderivative heeft er in ieder geval vertrouwen in. Het lijkt er ook op dat Nintex de bijbehorende complottheorie alweer vergeten is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169677451
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad wel benieuwd hoe hij zowel Republikeinen die vinden dat het plan te ver gaat als degenen die vinden dat het niet ver genoeg gaat achter het plan gaat krijgen.

Antiderivative heeft er in ieder geval vertrouwen in. Het lijkt er ook op dat Nintex de bijbehorende complottheorie alweer vergeten is.
Ik sluit ook niet geheel uit dat veel Republikeinen een stuk minder principieel zijn als het aankomt op een halfbakken Republikeins alternatief accepteren dan wanneer het gaat om samenwerken met Democraten onder het mom van 'alles beter dan een Democratisch plan'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 maart 2017 @ 15:33:17 #211
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_169677507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:17 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Waar?
Betfair. Niet op deze precieze voorwaarden natuurlijk, maar op termijn. Mijn inschatting is dat Trump het geen half jaar vol gaat houden namelijk.

Al in januari afgesloten deze weddenschap trouwens.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_169677761
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lees jij anders even je eigen woorden terug. Je brengt het alsof het onderzoek is afgerond. Maar dat is het niet. En wat jij gelooft of denkt is volledig irrelevant.
Wat relevant is dat ik tot nu toe nu geen spatje hard bewijs heb kunnen aanschouwen. Alleen niet verifieerbare laster en leugens. Dat zal na dit onderzoek echt niet anders zijn. :')
pi_169677910
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat relevant is dat ik tot nu toe nu geen spatje hard bewijs heb kunnen aanschouwen. Alleen niet verifieerbare laster en leugens. Dat zal na dit onderzoek echt niet anders zijn. :')
Klopt, de kans dat een impulsieve man die altijd wil winnen contact heeft met mensen die hem willen helpen winnen is vrij klein. Onderzoek gaat niks opleveren, kunnen ze maar beter helemaal mee stoppen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169677918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:45 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat relevant is dat ik tot nu toe nu geen spatje hard bewijs heb kunnen aanschouwen. Alleen niet verifieerbare laster en leugens. Dat zal na dit onderzoek echt niet anders zijn. :')
Dat jij wat anders ziet dan de rest mag geen verrassing meer heten
pi_169677969
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt, de kans dat een impulsieve man die altijd wil winnen contact heeft met mensen die hem willen helpen winnen is vrij klein. Onderzoek gaat niks opleveren, kunnen ze maar beter helemaal mee stoppen.
Donald Trump heeft gewonnen.

Sommigen blijven als een hangende grammofoonplaat steken bij de laatste verkiezingsuitslag.

Erken nu het verlies. Over vier jaar weer nieuwe ronden en nieuwe kansen.

Maar blijf niet als een dreinende kleuter janken als een Erdogan persoon.

Zo niet intellectueel.
pi_169677985
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Donald Trump heeft gewonnen.

Sommigen blijven als een hangende grammofoonplaat steken bij de laatste verkiezingsuitslag.

Erken nu het verlies. Over vier jaar weer nieuwe ronden en nieuwe kansen.

Maar blijf niet als een dreinende kleuter janken als een Erdogan persoon.

Zo niet intellectueel.
Ik zeg nergens dat hij niet gewonnen heeft, dat maak jij er weer van. Hou eens op anderen woorden in de mond te leggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169678021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Donald Trump heeft gewonnen.

Sommigen blijven als een hangende grammofoonplaat steken bij de laatste verkiezingsuitslag.

Erken nu het verlies. Over vier jaar weer nieuwe ronden en nieuwe kansen.

Maar blijf niet als een dreinende kleuter janken als een Erdogan persoon.

Zo niet intellectueel.
Dreiwattus?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169678044
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Donald Trump heeft gewonnen.

Sommigen blijven als een hangende grammofoonplaat steken bij de laatste verkiezingsuitslag.

Erken nu het verlies. Over vier jaar weer nieuwe ronden en nieuwe kansen.

Maar blijf niet als een dreinende kleuter janken als een Erdogan persoon.

Zo niet intellectueel.
Even een vraagje maar ben je achterlijk?

Je hele reactie heeft totaal niks te maken met wat er gezegd is. Jij bent namelijk het enige speciale sneeuwvlokje die opeens over de verkiezingen begint.
pi_169678056
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat hij niet gewonnen heeft, dat maak jij er weer van. Hou eens op anderen woorden in de mond te leggen.
Wat is er mis mee om soms een corrigerende respons te plaatsen?

Dat linkse gejank en gekrijs, inclusief de niet geverifieerde aantijgingen, aannames en leugens.

Wie is hier nu de Tokkie?
pi_169678085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:00 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om soms een corrigerende respons te plaatsen?

Dat linkse gejank en gekrijs, inclusief de niet geverifieerde aantijgingen, aannames en leugens.

Wie is hier nu de Tokkie?
Ben je dronken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169678103
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:00 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om soms een corrigerende respons te plaatsen?

Dat linkse gejank en gekrijs, inclusief de niet geverifieerde aantijgingen, aannames en leugens.

Wie is hier nu de Tokkie?
Trump natuurlijk, met zijn niet geverifieerde aantijgingen over dat 'ie 'gewiretapped' werd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169678148
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ben je dronken?
Ach gut, gaan we de ander uitschelden voor dronkaard bij gebrek aan tegenargumentatie?

Ben volkomen nuchter hoor.

Hoef mezelf niet in een roes te plaatsen bij zoveel linkse naïviteit en domheid.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 16:04:39 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169678154
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:00 schreef Elzies het volgende:

Wie is hier nu de Tokkie?
De gemiddelde PVV fan. Hoezo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169678182
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

De gemiddelde PVV fan. Hoezo?
Linkse dooddoener.

De praktijk laat toch echt een ander beeld zien.
pi_169678183
President Nixon had de verkiezingen gewonnen en heeft zijn termijn ook niet afgemaakt. Het is niet zo dat een president onschenbaar is voor de misdaden die hij voor het presidentschap begaan heeft of gewoon een gebrek aan vertrouwen.

Aan die realiteit verandert geen enkel alternative fact of groepsbubbel iets, hoe graag je het ook zou willen. En schuif die cognitieve dissonantie niet bij een ander in de schoenen.
pi_169678212
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ach gut, gaan we de ander uitschelden voor dronkaard bij gebrek aan tegenargumentatie?

Ben volkomen nuchter hoor.

Hoef mezelf niet in een roes te plaatsen bij zoveel linkse naïviteit en domheid.
Nee, het was gewoon een oprechte vraag. Je lijkt namelijk nogal van de hak op de tak te springen en in plaats van relevant te reageren op mijn post maar wat willekeurige uitspraken te doen.

Nu is dat inderdaad geen vreemd gedrag voor jou, maar ik vond het dit keer wat opvallender dan normaal, dus vandaar!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169678241
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, het was gewoon een oprechte vraag. Je lijkt namelijk nogal van de hak op de tak te springen en in plaats van antwoord te geven op mijn vraag maar wat willekeurige uitspraken te doen.

Nu is dat inderdaad geen vreemd gedrag voor jou, maar ik vond het dit keer wat opvallender dan normaal, dus vandaar!
Ik heb een prima antwoord gegeven op jouw vraag.

Wedervraag. Ben je dronken?
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:14:39 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169678360
toch wel geinig dat de enige die nog janken over de verkiezingsuitslag de alt-right minions zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 maart 2017 @ 16:15:22 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169678370
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je lijkt namelijk nogal van de hak op de tak te springen en in plaats van relevant te reageren [...] maar wat willekeurige uitspraken te doen.
Het is net Presi..., ach, laat ook maar.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169679115
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 10:39 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:

* Depart for Capitol Hill
* Meet with the Republican House Conference
* Return to the White House
* Intelligence briefings
* Signing of Bill S.442, National Aeronautics and Space Administration Transition Authorization Act of 2017
* Legislative affairs strategy meeting
* Depart for the National Building Museum
* Speak at the National Republican Congressional Committee March Dinner
NASA twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 16:14:02 LIVE NOW: @POTUS signs the 2017 NASA Authorization Act. Watch: https://t.co/rUrtFD4xk0 https://t.co/vZpgTnkrrE reageer retweet


The law, known as the NASA Transition Authorization Act, gives the space agency $19.5 billion in funding for fiscal year 2018. It also asks the agency to create a plan to send a "crewed mission to Mars in the 2030s."
Lawmakers also require NASA to create ways to "extend human presence, including potential human habitation on another celestial body and a thriving space economy in the 21st Century."

NASA is receiving slightly more money than Trump requested in his 2018 budget blueprint. It included $19.1 billion for the agency, which would have been a modest funding cut.

[ Bericht 7% gewijzigd door antiderivative op 21-03-2017 17:20:26 ]
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 21 maart 2017 @ 17:37:23 #231
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169679619
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator dinsdag 21 maart 2017 @ 17:38:43 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169679640
quote:
Iets met "FAKE" en "SAD", vermoedelijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169680060
President Trump to Republicans: Repeal Obamacare or Lose Your Jobs

quote:
President Donald Trump arrived on Capitol Hill Tuesday morning with a stern message for Republicans who've been wobbly about dismantling Obamacare: Give me your vote or you may lose your seat in 2018.

During a closed-door meeting with the House GOP conference, the president gave a full-throated endorsement to the House repeal bill that will come to the floor for a vote on Thursday. He warned that if Republicans don't pass the bill, "I honestly think many of you will lose your seats in 2018."
Dan maar dreigen :|W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169680370
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2017 @ 18:20:35 #235
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169680539
Carpe Libertatem
pi_169680946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 17:04 schreef antiderivative het volgende:

[..]

NASA twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 16:14:02 LIVE NOW: @POTUS signs the 2017 NASA Authorization Act. Watch: https://t.co/rUrtFD4xk0 https://t.co/vZpgTnkrrE reageer retweet
[ afbeelding ][ afbeelding ]

The law, known as the NASA Transition Authorization Act, gives the space agency $19.5 billion in funding for fiscal year 2018. It also asks the agency to create a plan to send a "crewed mission to Mars in the 2030s."
Lawmakers also require NASA to create ways to "extend human presence, including potential human habitation on another celestial body and a thriving space economy in the 21st Century."

NASA is receiving slightly more money than Trump requested in his 2018 budget blueprint. It included $19.1 billion for the agency, which would have been a modest funding cut.
Kennelijk werkt Trump al aan een Escape plan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2017 @ 18:46:53 #237
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169681064
Valt nog heel erg mee die bezuiniging.

En yay! Mars! Maar wel jammer dat deGrasse Tyson nu niet uit zijn dak hoeft te gaan.
Carpe Libertatem
pi_169681178
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kennelijk werkt Trump al aan een Escape plan.
Het zou natuurlijk slecht voor zijn ego zijn als een Zuid Afrikaanse investeerder er met de eer van door zou gaan ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169681340
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Valt nog heel erg mee die bezuiniging.

En yay! Mars! Maar wel jammer dat deGrasse Tyson nu niet uit zijn dak hoeft te gaan.
Ik begreep dat de voornaamste ingreep was dat men wil dat NASA kapt met van die vervelende onwelgevallige zaken als het vergaren van data over het klimaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2017 @ 19:07:22 #240
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169681527
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 18:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik begreep dat de voornaamste ingreep was dat men wil dat NASA kapt met van die vervelende onwelgevallige zaken als het vergaren van data over het klimaat.
quote:
The White House released its proposed 2018 fiscal year budget on Wednesday night, and the prognosis for Earth Science isn't great. If Congress approves the budget in full, NASA's Earth-observing satellite programs (PACE, OCO-3, DSCOVR, and CLARREO Pathfinder), which are mostly still in development, are toast.

Meer: http://www.popsci.com/federal-budget-nasa-earth
Praktisch hetzelfde totale budget dus, maar foei foei niet meer uitgeven aan de aarde observeren. Samen met de slashing bij de EPA blijft er weinig meer over voor research over de aarde & klimaat. :{
Carpe Libertatem
pi_169681571

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 18:33:23 Elmo is a sad loser. Sesame Street hasn't had good ratings since the 80's a total disaster and completely biased.. reageer retweet
pi_169681636
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]


[..]

Praktisch hetzelfde totale budget dus, maar foei foei niet meer uitgeven aan de aarde observeren. Samen met de slashing bij de EPA blijft er weinig meer over voor research over de aarde & klimaat. :{
Vingers in je oren en heel hard 'lalalala' blijven schreeuwen is de voorkeursstrategie van veel Republikeinen als het op wetenschap aankomt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 maart 2017 @ 19:25:43 #243
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169682066
quote:
Ik neem aan dat hij dit ingecalculeerd heeft. Het leven gaat niet alleen om geld, ook niet voor Trump.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_169682160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij dit ingecalculeerd heeft. Het leven gaat niet alleen om geld, ook niet voor Trump.
Het gaat Trump voornamelijk om ego. Dus hij zal dit echt niet leuk vinden. Of hij het twitterwaardig vind weet ik niet. 't blijft Trump he? De man die het ook nodig vond om Meryl Streep te kleineren via twitter, ipv politiek te bedrijven.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_169682374
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:25 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij dit ingecalculeerd heeft. Het leven gaat niet alleen om geld, ook niet voor Trump.
Wat ingecalculeerd heeft? Hij heeft echt geen miljard verloren ofzo sinds vorig jaar. Het vastgoed staat er momenteel gewoon minder goed voor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169682432
Lekker relevant ook, wat fluctuaties op de New Yorkse vastgoedmarkt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169682614
De freedom caucus blijft overigens grotendeels tegen GOPcare en ziet het niet slagen in het huis. Trump is al aan het dreigen geslagen:
http://www.politico.com/s(...)reedom-caucus-236314
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Games dinsdag 21 maart 2017 @ 20:05:23 #248
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_169683281
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 19:43 schreef Monolith het volgende:
De freedom caucus blijft overigens grotendeels tegen GOPcare en ziet het niet slagen in het huis. Trump is al aan het dreigen geslagen:
http://www.politico.com/s(...)reedom-caucus-236314
Lekker joh, dreigen heeft altijd gewerkt in dat soort situaties.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_169683323
Paul Manafort faces fresh accusations in Ukraine after document find

quote:
US President Donald Trump's ex-campaign chair Paul Manafort is facing fresh allegations over his links to former pro-Russian Ukrainian President Viktor Yanukovych.

Ukrainian lawmaker Sergii Leshchenko claims a document found in a safe in Kiev may be evidence that Manafort tried to mask payments to him from Yanukovych's party.

The claim comes as the FBI told the House Intelligence Committee on Monday that it is officially investigating whether there was any coordination between Trump's campaign team and Russia during the 2016 US election.

Leshchenko showed CNN a six-page document that appears to bear Manafort's signature on a contract and invoice for 501 units of assorted computer equipment, yielding a payment of $750,000.

CNN has been unable to verify the document's authenticity, and Manafort said through a spokesman that he did not recognize the document and that the signature was not his.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 maart 2017 @ 20:51:47 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169684746
3x dezelfde tweet.. https://mobile.twitter.com/potus
Ja, ik weet het. Wel ander clipje erbij. Maar toch..
Ik vind 1x al dubieus, laat staan 3x..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')