sinds wij in de buitendienst zitten verruwt onze taal en versimpelt de humorquote:Op zondag 19 maart 2017 18:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Ingewikkelde humor is voor de elite en wij als FvD-stemmers hebben helemaal niks met elitaire mensen.
Dat zal ik dan niet gezien hebben.quote:Op zondag 19 maart 2017 16:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Valt mee. Jouw grootste problemen zijn hier al becommentarieerd en daarna bleef het opvallend stil.
Wnl op zondagquote:Op zondag 19 maart 2017 19:37 schreef bloodymary1 het volgende:
En die kop van Baudet bij Buitenhof tijdens dat gesprek over de vaginale douche.
Dit topic blijft gewoon open in poll? Of gaat het naar een bepaalde tijd dicht?quote:Op zondag 19 maart 2017 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch altijd jammer dat het op deze manier moet.
Best wel humor toch? Oh nee, een beetje zelfspot is jullie niet bekend.quote:Op zondag 19 maart 2017 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zolang wehier een beetje normaal doen zullen de mods hier het wel open laten denk ikquote:Op zondag 19 maart 2017 19:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dit topic blijft gewoon open in poll? Of gaat het naar een bepaalde tijd dicht?
nou ik vind het niet erg grappig, maar ik vind 'eet een kroket met baudet' of 'baudetraket' ook niet om te gieren dus wellicht hebben we een ander gevoel voor humor.quote:Op zondag 19 maart 2017 19:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Best wel humor toch? Oh nee, een beetje zelfspot is jullie niet bekend.
Nee, die plaatjes vind ik ook niet grappig. Maar die van jullie als Denk met Peppi en Kokki vond ik eigenlijk wel humor.quote:Op zondag 19 maart 2017 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nou ik vind het niet erg grappig, maar ik vind 'eet een kroket met baudet' of 'baudetraket' ook niet om te gieren dus wellicht hebben we een ander gevoel voor humor.
Ik vind het vooral jammer dat sommige users inhoudelijk niks te melden hebben en enkel dit soort posts plaatsen
Beetje niveau Partij voor de Arabieren en Volksverlakkers tegen Vrijheid en Democratie.quote:Op zondag 19 maart 2017 19:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nou ik vind het niet erg grappig, maar ik vind 'eet een kroket met baudet' of 'baudetraket' ook niet om te gieren dus wellicht hebben we een ander gevoel voor humor.
Ik vind het vooral jammer dat sommige users inhoudelijk niks te melden hebben en enkel dit soort posts plaatsen
Zal allemaal wel joh, maar roep dan niet iedere keer in dit topic dat het programma enorm kut is.quote:Op zondag 19 maart 2017 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb soms ook nog wel wat anders te doen
Omdat ik uitgebreid post waarom en niet op élke reactie daarop reageer maar op die die ik lees en wel gewoon in discussie ga?quote:Op zondag 19 maart 2017 20:05 schreef bascross het volgende:
[..]
Zal allemaal wel joh, maar roep dan niet iedere keer in dit topic dat het programma enorm kut is.
Daar ga ik niet in mee, sorry. Ik onderbouw het allemaal uitgebreid en krijg reacties als hierboven of 'bedankt voor je mening, toedeloe'. Dan kan je niet mij verwijten dat ik inhoudelijk vertel waaromquote:
Maorijnisse en dat soort dingen.quote:Op zondag 19 maart 2017 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje niveau Partij voor de Arabieren en Volksverlakkers tegen Vrijheid en Democratie.
Ja zo zal Wildersaanhang ook hebben geschuddebuikt om de paint van Pechtold bij een moslimextremistendemonstratie. Als het jouw denkbeelden ondersteunt is het allemaal lachen gieren brullen, dat maakt het niet minder sip natuurlijk dat je inhoudelijk niks te brengen hebt.quote:Op zondag 19 maart 2017 19:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, die plaatjes vind ik ook niet grappig. Maar die van jullie als Denk met Peppi en Kokki vond ik eigenlijk wel humor.
Altijd blijven lachen.quote:Op zondag 19 maart 2017 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |