SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
Wat een verdeeld politiek landschap :/ Links is samen maar net groter dan de VVD. Bagger. De pvv gaat nooit regeren. Die fucken de boel en maken het land onbestuurbaar.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Vind het toch jammer dat de pvv uiteindelijk zo hoog is geëindigd.
Zou wel tof zijn. Eigenlijk samen met de PvdA soort van verliezers van de verkiezingen maar dan toch groter zijn dat GLquote:
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 16-03-2017 om 09:22:54BREAKING: Turkey says no difference between Dutch liberals and 'fascist' Wilders - @AFP reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 16-03-2017 om 09:33:49MORE: Turkish FM warns of ‘holy wars’ in Europe in remarks on Dutch elections - @HDNER reageer retweet
Daar is overweldigend tegengestemd, dus zou wel meevallen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat er nu echt haast wordt gemaakt met milieuvraagstukken/energietransitie
En ondertussen heeft hij 3 pionnen geplaatst in de Tweede Kamerquote:Op donderdag 16 maart 2017 09:35 schreef Ryan3 het volgende:
Ome Erdo schijnt ook gereageerd te hebben:twitter:Conflicts twitterde op donderdag 16-03-2017 om 09:22:54BREAKING: Turkey says no difference between Dutch liberals and 'fascist' Wilders - @AFP reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 16-03-2017 om 09:33:49MORE: Turkish FM warns of ‘holy wars’ in Europe in remarks on Dutch elections - @HDNER reageer retweet
Dat valt of staat met GL in de coalitie.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat er nu echt haast wordt gemaakt met milieuvraagstukken/energietransitie
Elk partij is akkoord gegaan met Klimaatakkoord van Parijs. Ze moeten zich eraan committeren, invulling is per partij anders.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Daar is overweldigend tegengestemd, dus zou wel meevallen.
Het blijkt maar weer dat er alleen in de korte termijn gedacht wordtquote:Op donderdag 16 maart 2017 09:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Daar is overweldigend tegengestemd, dus zou wel meevallen.
Ja, dat is wel handig als er een Heilige Oorlog komt iig.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
En ondertussen heeft hij 3 pionnen geplaatst in de Tweede Kamer
Ik zie alleen Kuzu als pion van Erdogan. Azarkan is een Marokkaan en Ozturk is simpelweg te dom om een gevaar te zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan het mislukte integratiebeleid. Gelukkig zijn de partijen die daarvoor verantwoordelijk zijn (VVD, CDA, D66, etc.) hiervoor afgestraft. O wacht ...quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het zou me ook niets verbazen als die partij voor de volgende verkiezingen uiteen is gevallen in 3 eenmansfracties.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie alleen Kuzu als pion van Erdogan. Azarkan is een Marokkaan en Ozturk is simpelweg te dom om een gevaar te zijn.
Ozturk is veel gemener, want verbaal minder sterk.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie alleen Kuzu als pion van Erdogan. Azarkan is een Marokkaan en Ozturk is simpelweg te dom om een gevaar te zijn.
twitter:DVATW twitterde op donderdag 16-03-2017 om 08:22:07The fact that Hollande and Merkel celebrate the #DutchElection result tells you how catastrophically bad it is for Holland. reageer retweet
quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:44 schreef Ryan3 het volgende:
Loltwitter:DVATW twitterde op donderdag 16-03-2017 om 08:22:07The fact that Hollande and Merkel celebrate the #DutchElection result tells you how catastrophically bad it is for Holland. reageer retweet
Jep, DENK is inderdaad gevaarlijk en zal de komende 10 jaar flink groeien.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:46 schreef SeLang het volgende:
Deze verkiezingen zal later op worden teruggekeken als een zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis. Terwijl iedereen hysterisch deed over Wilders en blij was dat zijn winst beperkt bleef werd via DENK de lange arm van een fascistisch buitenlands regime binnengelaten.
Ik zou niet zeggen "catastrophically bad" maar als buitenlandse machten lopen te juichen over onze verkiezingsuitslag dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:44 schreef Ryan3 het volgende:
Loltwitter:DVATW twitterde op donderdag 16-03-2017 om 08:22:07The fact that Hollande and Merkel celebrate the #DutchElection result tells you how catastrophically bad it is for Holland. reageer retweet
Helaas wel.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen "catastrophically bad" maar als buitenlandse machten lopen te juichen over onze verkiezingsuitslag dan weet je wel hoe laat het is.
Ik zie het niet, dit zijn bevriende staten die met samengeknepen billen zitten vanwege de op handen zijnde verkiezingen en oprukkend populisme in eigen land.quote:
Dat denk ik ook, ze hebben nu een podium om weer vier lang te gaan schreeuwen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:49 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jep, DENK is inderdaad gevaarlijk en zal de komende 10 jaar flink groeien.
De linksen zijn katholiek geworden!quote:
Ik hoop dat er serieus naar mogelijkheden gezocht gaat worden om deze 'partij' te kunnen verbieden, De onrust die dit ongetwijfeld op gaat leveren neem ik dan graag voor lief.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:49 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jep, DENK is inderdaad gevaarlijk en zal de komende 10 jaar flink groeien.
Azarkan is gewoon een nuttige idioot die binnenboord wordt gehouden voor de Marokkaanse stem, net zoals ze met Sylvana de donkere medemens wilden paaien.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ozturk doet het voor het geld/frauderen. Limbo-Ottomaan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de media deze partij gewoon doodzwijgt. Dan zijn we er zo van af.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ze hebben nu een podium om weer vier lang te gaan schreeuwen.
Sterker nog, daar is DENK al een paar jaar mee bezig sinds Kuzu en Ozturk hun zetel roofden.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:03 schreef SeLang het volgende:
DENK in de Tweede Kamer gaat voor veel meer polarisatie zorgen dan Wilders zelfs met 50 zetels had kunnen veroorzaken.
Als ze voldoende vijanden maken kan de TK daar wel iets tegen doen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:03 schreef SeLang het volgende:
DENK in de Tweede Kamer gaat voor veel meer polarisatie zorgen dan Wilders zelfs met 50 zetels had kunnen veroorzaken.
Die vlieger gaat met social media niet meer op, de gemiddelde DENK stemmer kijkt toch niet naar DWDD, NOS journaal of Jinek.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de media deze partij gewoon doodzwijgt. Dan zijn we er zo van af.
Dit dus. Hoop dat FvD daar vanuit de oppositie ook aandacht voor gaat vragen. Het hoort niet langer een linkse hobby te zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Precies 0 gemeentes waar PvdA de meerderheid van de stemmen heeft gekregen?!quote:
Dat is correctquote:Op donderdag 16 maart 2017 10:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Precies 0 gemeentes waar PvdA de meerderheid van de stemmen heeft gekregen?!
quote:
Komt nog.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:44 schreef Zelfscanner het volgende:
De laatste 11 die geven hun stemmen gewoon niet meer door? Of is de kaart stuk?
Hoe dan? Hebben ze op een gegeven moment gezegd we kappen ermee? Zelfs steden als Amsterdam, Den Haag en Rotterdam hebben hun stemmen eerder door kunnen geven dan Lingewaal met 8200 stemgerechtigden (God mag weten welke dorpen daar liggen).quote:
Zoals ik al eerder aangaf.....via de desbetreffende stemlokalen kan je nu wel achterhalen waar het DENK probleem zich voordoet. Met een beetje beleid kan je daar in de komende regering je voordeel mee doen en gericht aandacht geven aan die plekken.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:46 schreef SeLang het volgende:
Deze verkiezingen zal later op worden teruggekeken als een zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis. Terwijl iedereen hysterisch deed over Wilders en blij was dat zijn winst beperkt bleef werd via DENK de lange arm van een fascistisch buitenlands regime binnengelaten.
Dit is echt van die typische rechtse prietpraat die de aandacht afleidt van zaken die echt belangrijk zijn (klimaat, zorg, onderwijs). Kun je uitleggen wat je nu in godsnaam concreet bedoelt met 'grip krijgen op onze cultuur'. Wat is onze cultuur volgens jou? En op welke manier bieden we die als huisvuil aan?quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:30 schreef Harwich het volgende:
Nederland moet flink hersteld worden, grip krijgen op onze cultuur en niet als huisvuil aanbieden
Jep, naar bed gegaan, gaan vandaag verder met tellen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:48 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hoe dan? Hebben ze op een gegeven moment gezegd we kappen ermee? Zelfs steden als Amsterdam, Den Haag en Rotterdam hebben hun stemmen eerder door kunnen geven dan Lingewaal met 8200 stemgerechtigden (God mag weten welke dorpen daar liggen).
Jezusquote:Op donderdag 16 maart 2017 10:53 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jep, naar bed gegaan, gaan vandaag verder met tellen.
Misschien moeten ze wat hertellen, zijn er logistieke problemen, etc.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:48 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hoe dan? Hebben ze op een gegeven moment gezegd we kappen ermee? Zelfs steden als Amsterdam, Den Haag en Rotterdam hebben hun stemmen eerder door kunnen geven dan Lingewaal met 8200 stemgerechtigden (God mag weten welke dorpen daar liggen).
Omdat het een partij voor en door Turken is die het woord van Erdogan uitdraagt in Nederland.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Kunnen jullie CONCREET, met ONDERBOUWING aan mij uitleggen waarom Denk zo slecht is?
Ik weet niet zoveel af van die partij, dus hoor graag jullie argumenten.
ik pik er nu gewoon 1 item uit.. de rest moet ook goed geregeld zijn. de VVD heeft de afgelopen 4 jaar prima werk gedaan door onze economie weer te herstellen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:52 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit is echt van die typische rechtse prietpraat die de aandacht afleidt van zaken die echt belangrijk zijn (klimaat, zorg, onderwijs). Kun je uitleggen wat je nu in godsnaam concreet bedoelt met 'grip krijgen op onze cultuur'. Wat is onze cultuur volgens jou? En op welke manier bieden we die als huisvuil aan?
Zoek even naar de reactie van Kuzu op de Turkije situatie. Succes met zoeken!quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Kunnen jullie CONCREET, met ONDERBOUWING aan mij uitleggen waarom Denk zo slecht is?
Omdat ze de belangen van een ander land dienen en niet de Nederlandsequote:Op donderdag 16 maart 2017 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Omdat ze een bruine huidskleur hebben en geen Jan of Maria heten.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Turkije. AKP. Erdogan. Staatsgevaarlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Doen we de zaken die je noemt niet gewoon altijd al dan?quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:00 schreef Harwich het volgende:
[..]
ik pik er nu gewoon 1 item uit.. de rest moet ook goed geregeld zijn. de VVD heeft de afgelopen 4 jaar prima werk gedaan door onze economie weer te herstellen.
Met grip krijgen op de cultuur bedoel ik dat we trots moeten zijn op waar we vandaan komen, waar onze voorvaderen voor gevochten hebben. Niet schamen voor onze christelijke achtergrond, geen cultuurwijzigingen toepassen in luttele seconden om wat werkschuwe onderbuik demonstranten te pleasen met kolder redenaties.
Kerst vieren zonder schaamte, trots zijn op de Nederlandse vlag en ga zo maar door.
Dit. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze de belangen van een ander land dienen en niet de Nederlandse
Manipulatie door oa nep twitteraccounts, video's van andere moslims die tegen iets wat hun niet zint stemmen op hun facebookpagina te zetten om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Omdat ze veelal precies dezelfde standpunten hebben als wilders maar dan omgekeerd. En dat noemen ze dan verbinden.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Onzin.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:01 schreef Atak het volgende:
[..]
Omdat ze een bruine huidskleur hebben en geen Jan of Maria heten.
En 50+ over de PdvDquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:04 schreef Gehenna het volgende:
Denk daalt met de laatste 3 toevoegingen van 2.1% naar 2.0%
http://nos.nl/artikel/216(...)-eigen-coalitie.html
Nog 10 gemeentes te gaan. Ik denk dat ze uiteindelijk toch nog op 2 zetels uitkomen. (wat gebeurt zodra ze beneden de 2.0% raken)
te weinigquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Doen we de zaken die je noemt niet gewoon altijd al dan?
Nederlanders zijn gewoon elite racisten.quote:Op donderdag 16 maart 2017 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:09 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Slochteren stemt dus gewoon VVD.Daar ligt toch de aardgasbel?
Welk percentage maakt het verschil tussen 2 en 3? want FvD staat met 1,8% op 2 zetels.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:04 schreef Gehenna het volgende:
Nog 10 gemeentes te gaan. Ik denk dat ze uiteindelijk toch nog op 2 zetels uitkomen. (wat gebeurt zodra ze beneden de 2.0% raken)
Waar zal die zetel dan naartoe gaan?quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:04 schreef Gehenna het volgende:
2%quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk percentage maakt het verschil tussen 2 en 3? want FvD staat met 1,8% op 2 zetels.
Dit is btw sowieso onzin. "Wij" vingen die slaven niet zelf, die werden gewoon gekocht van andere negers. Die negers in Afrika hadden zelf ook slaven (gevangenen van andere stammen).quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:08 schreef Harwich het volgende:
omdat blank symbool staat voor slavernij
Gewoon een uitlevering.quote:Op donderdag 16 maart 2017 09:53 schreef SeLang het volgende:
Er komt in elk geval een hyper-eurofiele regering dus de sell-out gaat door
Klopt. Zet je maar schrap.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:14 schreef MMXMMX het volgende:
Weer 4 jaar de onderkant van de zamenleving leeg graaienDit is klaarblijkelijk wat het volk wil
Jaquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:15 schreef Slobeend het volgende:
50+ zit met 3,1% op 4 zetels. PvdD met 3,1% op 5. Zou daar nog wat kunnen veranderen?
Ja maar de gemeentes die nog moeten, heeft DENK bij de omliggende gemeentes totaal geen draagvlak lijkt het.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk percentage maakt het verschil tussen 2 en 3? want FvD staat met 1,8% op 2 zetels.
Ja kan in 2021 makkelijk. Als die knuppel van een Baudet een beetje normaal kan doen.quote:
Ik zou die DENK zetel wel daar naartoe willen zien gaan. FvD is toch de leukste nieuwkomer. Ik vind dat ze toch wel een vrij serieus programma in elkaar hebben gedraaid en ze hebben goed campagne gevoerd op social media e.d. Ik zou best eens willen zien hoe die het gaan doen in de kamer. Alleen die Baudetquote:
misschien moet je eens het partijprogramma doorlezen en dan je vraag opnieuw stellen als je lef hebtquote:Op donderdag 16 maart 2017 10:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
het wordt ons wel wijsgemaaktquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is btw sowieso onzin. "Wij" vingen die slaven niet zelf, die werden gewoon gekocht van andere negers. Die negers in Afrika hadden zelf ook slaven (gevangenen van andere stammen).
Hét hoger opgeleide anti-islam / anti-EU geluid kan dat gaan worden (of is het al).quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zou die DENK zetel wel daar naartoe willen zien gaan. FvD is toch de leukste nieuwkomer. Ik vind dat ze toch wel een vrij serieus programma in elkaar hebben gedraaid en ze hebben goed campagne gevoerd op social media e.d. Ik zou best eens willen zien hoe die het gaan doen in de kamer. Alleen de Baudet
2% = 2 zetelsquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik hier:
nog steeds 2.0%
Erger dan het de afgelopen 4 jaar was zal het niet worden, vergeet niet dat de macht van de VVD ook aanzienlijk geslonken is.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:14 schreef MMXMMX het volgende:
Weer 4 jaar de onderkant van de zamenleving leeg graaienDit is klaarblijkelijk wat het volk wil
elke zetel is 0.667% van de stemmen.quote:
Dikke kans wel dat Ozturk met voorkeursstemmen boven Azarkan eindigt en sowieso de Kamer weer haalt.quote:
Daar lag dan ook een enorm electoraal gat. Het is de vraag of ze dat kunnen waarmaken maar ik vind het wel leuk dat ze een paar zetels halen want dan kunnen we eens zien of ze er iets van bakken. Als ze niet teleurstellen dan ligt daar een enorm groeipotentieel imo.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hét hoger opgeleide anti-islam / anti-EU geluid kan dat gaan worden (of is het al).
Verder zeker verfrissende ideeën.
http://nos.nl/artikel/216(...)-eigen-coalitie.htmlquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:24 schreef Harwich het volgende:
is er ergens een overzicht welke gemeentes nog geteld moeten worden?
nog maar 9 gemeentes dus..quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
boeiendquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:27 schreef Stefanovich het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)n-gebeuren~a656811a/
Porno tijdens het stemmen tellen...kwam vannacht al even voorbij in dit topic. Is dus gewoon echt gebeurd
Iedereen voor zijn eigen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:29 schreef MMXMMX het volgende:
Afgelopen 4 jaar 70000 zorg verleners ontslagen we gaan nu voor de tweede ronde met Rutte 2.0
Toch ook leuk om te zien dat blijkbaar steden aan de rand met duitsland PVV stemmen... Blijkbaar zien ze daar het idee van een dichte grens wel als iets goeds...quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tja het laat zien dat het merendeel van de nederlanders het gewoon goed heeft en zich daarom zorgen gaat maken om eigen verdiende centjes... ten koste van anderenquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:29 schreef MMXMMX het volgende:
Afgelopen 4 jaar 70000 zorg verleners ontslagen we gaan nu voor de tweede ronde met Rutte 2.0
CDA+VVD, met vergelijkbaar sociaal-economisch beleid, heeft toegenomen macht. D66 kan je daar ook nog bijschalen. GroenLinks gaat niet in z'n eentje de minima kunnen beschermen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:22 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Erger dan het de afgelopen 4 jaar was zal het niet worden, vergeet niet dat de macht van de VVD ook aanzienlijk geslonken is.
CDA valt aan te spreken op hun christelijke normen en waarden waar ze zich op laten voorstaan, D66 zal niet in dezelfde val trappen als de PvdA door de VVD in alles zomaar hun zin te geven en de PvdA zal deze keer keihard onderhandelen om er iets uit te slepen voor de lagere inkomens willen ze überhaupt nog in een coalitie stappen.
En die 4 partijen zullen het toch echt moeten gaan doen, elke andere coalitie is minder wenselijk en bovendien instabiel.
En nog steeds kent Nederland de beste zorgstelsel van de hele wereldquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:29 schreef MMXMMX het volgende:
Verklaring ligt vast in het feit dat het arm buitengebied is.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch ook leuk om te zien dat blijkbaar steden aan de rand met duitsland PVV stemmen... Blijkbaar zien ze daar het idee van een dichte grens wel als iets goeds...Ondanks dat er toch velen in duitsland gaan tanken
GL gaat helemaal niet meedoen, man.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
CDA+VVD, met vergelijkbaar sociaal-economisch beleid, heeft toegenomen macht. D66 kan je daar ook nog bijschalen. GroenLinks gaat niet in z'n eentje de minima kunnen beschermen.
Banen zijn er amper dus dan is het heel makkelijk om te schreeuwen dat de "buutenlanders" hun banen hebben gekregen... Denk niet dat de VVD daar direct verandering in gaat brengen.. als ondernemers partij zitten ze niet te wachten op extra personeelskosten.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Verklaring ligt vast in het feit dat het arm buitengebied is.
En mijn gemeente in het westen, ook niet heel veel Denk stemmers verwacht ik.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:33 schreef Harwich het volgende:
paar groningse en friese gemeenten die nog hun shizzle moeten doorgeven, kan me niet voorstellen dat daar DENK stemmers tussen zitten
Genoeg leerlingen daar.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:33 schreef Harwich het volgende:
paar groningse en friese gemeenten die nog hun shizzle moeten doorgeven, kan me niet voorstellen dat daar DENK stemmers tussen zitten
Denk ik ook. Potentiële opvolger van Wilders / Rutte, kan uit beide achterbannen vissen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daar lag dan ook een enorm electoraal gat. Het is de vraag of ze dat kunnen waarmaken maar ik vind het wel leuk dat ze een paar zetels halen want dan kunnen we eens zien of ze er iets van bakken. Als ze niet teleurstellen dan ligt daar een enorm groeipotentieel imo.
Wat denk jij dan? CU en dan met het risico van 76 zetels?quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
GL gaat helemaal niet meedoen, man.
Nee, ik denk PvdA. CU is inderdaad een veel te krappe meerderheid en dus instabiel, dat geef ik ook aan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? CU en dan met het risico van 76 zetels?
Dat zijn wel 4 redelijk stabiele partijen, al gok ik dat D66 niet in een kabinet met twee christelijke partijen wil omdat veel van hun progressieve standpunten het dan niet gaan reddenquote:Op donderdag 16 maart 2017 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? CU en dan met het risico van 76 zetels?
PvdA pas als alle andere opties niet lukken, maar dan nog lijkt het me zeer twijfelachtig. Misschien nog eerder een minderheidskabinet met VVD CDA D66.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nee, ik denk PvdA. CU is inderdaad een veel te krappe meerderheid en dus instabiel, dat geef ik ook aan.
Kun je gewoon zelf uitrekenen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de getallen achter de komma van die 2,0%. Als dat een 9 is, dan lijkt me het wel zeker dat DENK 3 zetels krijgt, is dat een 1 of een 0, dan wil ik het nog wel zien...
Maar helaas, lijkt me dat we daar nooit achter komen...
Je moet ook naar de zetelverdeling in de 1e kamer kijken en bovendien zijn er over 2 jaar Gemeenteraadsverkiezingen waardoor eea nog meer in het nadeel van een dergelijke coalitie uit kan vallen.quote:Op donderdag 16 maart 2017 11:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PvdA pas als alle andere opties niet lukken, maar dan nog lijkt het me zeer twijfelachtig. Misschien nog eerder een minderheidskabinet met VVD CDA D66.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |