Jij bent IPA heul nietquote:
Er is nog hoop.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:10 schreef Gohf046 het volgende:
2% is 3 zetels. Miss dat je met 1,9% ook 3 zetels krijgt.
Drempel voor 3 is precies 2.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:10 schreef Gohf046 het volgende:
2% is 3 zetels. Miss dat je met 1,9% ook 3 zetels krijgt.
Ik ben lidquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Zijn jullie al lid van FVD? Ik ga het zo nog ff doen denk
quote:Overigens volgt Hiddema de verkiezingsavond niet op televisie. "Ik kijk geen tv. Ik lees nu in het dossier van een moordzaak. Want ik moet morgenvroeg om tien uur weer bij de rechtbank in Utrecht zijn."
Jawohlquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Krijg je die laatste 0,1% niet van de restzetels ofzo?quote:
"en sta de media te woord"quote:
Ik ben ook lid.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:13 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Krijg je die laatste 0,1% van de restzetels ofzo?
quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand of er beelden van FvD bij NPS en/of bij RTL zijn geweest?
twitter:ilanRTL twitterde op woensdag 15-03-2017 om 22:19:47Hij is er! Thierry Baudet. En hij is blij... @fvdemocratie #rtluitslagenavond #rtlnieuws https://t.co/MoAtKcsIwa reageer retweet
Zelfde als in de tweet die ik net posttequote:
Dát is dé inhoud.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:16 schreef Fides het volgende:
Dat kartelgedoe is wel iets te veel conspiracyachtig. Focus nou ook gewoon op de inhoud.
Ah. Blije Thierry.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zelfde als in de tweet die ik net postte
quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat "kartel" enzo moet 'ie wel even wat minderen. Dat maakt het voor de media wel weer makkelijk om 'm een beetje neer te zetten als een debieltje.
Gewoon op een normale manier de inhoud verkondigen.
Ja ik vind dat ook best irritant.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat "kartel" enzo moet 'ie wel even wat minderen. Dat maakt het voor de media wel weer makkelijk om 'm een beetje neer te zetten als een debieltje.
Laat hem nou even blij zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Je merkte echt dat ze verbaasd waren dat ze zetels hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Heel raar dat er pas zó idioot laat beelden waren van een partij die nieuw in de Kamer komt. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Het is een hele prestatie en wie weet gaat die partij een grote toekomst tegemoet. Erg zonde dit.
Ships, gewoon gemist, wat wil je, het is kwart over 11 inmiddelsquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je merkte echt dat ze verbaasd waren dat ze zetels hebben
1,9 is 2. Daarna moet je mazzel hebben met een restzetel, en die kans is klein.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:24 schreef Maraca het volgende:
[TK2017] Tussenstand (7/388): VVD wint Giessenlanden
Ze staan nog op 3 *duimt*
Ja, maar dat is op basis van exit-polls toch?quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1,9 is 2. Daarna moet je mazzel hebben met een restzetel, en die kans is klein.
Omgerekend.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
het zijn toch percentages of reken je het steeds om
ZE BLIJVEN VERDOMME VAN MIJN STUFI AFquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:28 schreef IPA35 het volgende:
Maar ff serieus, VVD? Je kunt toch niet met droge ogen beweren dat Rutte het goed heeft gedaan?
Meer staatsschuld, meer belasting, meer Brussel. Immigratie loopt uit de hand. Geen stufi
quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ZE BLIJVEN VERDOMME VAN MIJN STUFI AF
Afgelopen zaterdag heeft hem veel opgeleverd denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:28 schreef IPA35 het volgende:
Maar ff serieus, VVD? Je kunt toch niet met droge ogen beweren dat Rutte het goed heeft gedaan?
Meer staatsschuld, meer belasting, meer Brussel. Immigratie loopt uit de hand. Geen stufi
Hangt ook wel af van de grote steden, niet?quote:
HOHO!quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:33 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk in het noord sowieso weinig stemmen. Iedereen hier is gutmensch.
Ik woon in de Stad dus ja...quote:
wat wil je als mensen amper internet hebben en hun informatie van de staatskanalen halenquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:33 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk in het noord sowieso weinig stemmen. Iedereen hier is gutmensch.
Wacht nou op een paar plaatsen waar events zijn geweest: https://forumvoordemocratie.nl/eventsquote:
Geen idee. Ik zit zelf meer in het studentenwereldje. Dat is allemaal D66 en VVDquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat wil je als mensen amper internet hebben en hun informatie van de staatskanalen halen
Ik verstuur dit bericht ook per trekschuit. Sorry, kan niet sneller.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat wil je als mensen amper internet hebben en hun informatie van de staatskanalen halen
Nou nouquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mensen daar zijn Fortuyn in ieder geval niet vergetenquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
PVV heeft Rotterdam gewonnen, misschien is FvD daar ook wel populair.
Ik welquote:
Ik wil niet wachten, wil nu wetenquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:38 schreef Fides het volgende:
[..]
Wacht nou op een paar plaatsen waar events zijn geweest: https://forumvoordemocratie.nl/events
Welk boek van Thierry? Voorwaardelijke liefde?quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:41 schreef IPA35 het volgende:
In mijn boekenkast prijken Thierry en Pim naast elkaar
De Aanval op de Natiestaat (gesigneerd door de maestro himself)quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Welk boek van Thierry? Voorwaardelijke liefde?
heeft het een beetje niveau of semi-intellectueel geblaat zoals een klaverquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De Aanval op de Natiestaat (gesigneerd door de maestro himself)
Oikofobie
Pro Europa dus tegen de EU
Breek het partijkartel ligt nog thth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |