HOHO!quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:33 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk in het noord sowieso weinig stemmen. Iedereen hier is gutmensch.
Ik woon in de Stad dus ja...quote:
wat wil je als mensen amper internet hebben en hun informatie van de staatskanalen halenquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:33 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk in het noord sowieso weinig stemmen. Iedereen hier is gutmensch.
Wacht nou op een paar plaatsen waar events zijn geweest: https://forumvoordemocratie.nl/eventsquote:
Geen idee. Ik zit zelf meer in het studentenwereldje. Dat is allemaal D66 en VVDquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat wil je als mensen amper internet hebben en hun informatie van de staatskanalen halen
Ik verstuur dit bericht ook per trekschuit. Sorry, kan niet sneller.quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat wil je als mensen amper internet hebben en hun informatie van de staatskanalen halen
Nou nouquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mensen daar zijn Fortuyn in ieder geval niet vergetenquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
PVV heeft Rotterdam gewonnen, misschien is FvD daar ook wel populair.
Ik welquote:
Ik wil niet wachten, wil nu wetenquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:38 schreef Fides het volgende:
[..]
Wacht nou op een paar plaatsen waar events zijn geweest: https://forumvoordemocratie.nl/events
Welk boek van Thierry? Voorwaardelijke liefde?quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:41 schreef IPA35 het volgende:
In mijn boekenkast prijken Thierry en Pim naast elkaar
De Aanval op de Natiestaat (gesigneerd door de maestro himself)quote:Op woensdag 15 maart 2017 23:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Welk boek van Thierry? Voorwaardelijke liefde?
heeft het een beetje niveau of semi-intellectueel geblaat zoals een klaverquote:Op woensdag 15 maart 2017 23:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De Aanval op de Natiestaat (gesigneerd door de maestro himself)
Oikofobie
Pro Europa dus tegen de EU
Breek het partijkartel ligt nog thth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |