abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 maart 2017 @ 11:38:55 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169531845


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 9!

Op 28 augustus 2016 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2016/20175 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO-NCRV).



Boer Olke:


Boer Herman:


Boer Marc:


Boer Riks:


Boer David:


quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman


Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
pi_169533606
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt er zeker op ja. Leuke link, ik heb seizoenen gemist en ik zie een paar goeie. Misschien ga ik er nog wel eens een terugkijken. Vorig seizoen, heb jij die gezien, met die Geert?

Heb je de parodie van de TV kantine gezien, die over boer Richard?
Ja, heb vorig seizoen gekeken. Er was veel te doen over (geile :') ) Geert, maar ik vond hem zelf, naast dat ik hem ook helemaal niet leuk vond, niet erg boeiend.

Ja, heb nav jouw post een stukje van die parodie gekeken, maar niet helemaal... Op zich deed Carlo die Richard wel goed na, maar vind dat TV kantine in zijn algemeenheid verschrikkelijk, echt mijn soort humor niet. Sorrry ;)
Tails tell tales
pi_169533646
Komt er nog een stukje op zonnigendroog?
pi_169534293
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:40 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik vond hem er niet op lijken. Marc heeft iets vreemds, die rare humor van hem. Wietse was vooral stil, héél stil. Aandoenlijk onbeholpen en dat vind ik Marc niet. Wietse hield aan het programma Neeltje over, die juist erg druk was. Wietse kwam wereldvreemd over.
"Aandoenlijk onbeholpen" en gewoon heel stil klinkt wel heel anders ja dan hoe Marc is... klinkt in dat geval ook niet alsof hij thuishoort in dat rijtje met creepy boeren?

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:16 schreef Beursaap het volgende:
Snap niet waarom Herman voor die 3 grindtegels gekozen heeft :N :X
3 grindtegels?

Ik vind Pia niet aantrekkelijk, maar eigenlijk best knap. Zie in ieder geval niet wat er lelijk aan haar zou moeten zijn. Bovendien ziet ze er erg naturel uit en dat vind ik zelf wel altijd een groot pluspunt. In ieder geval vind ik haar wel tot de 5-10 mooisten van alle vrouwen die meedoen en meededen behoren. EDIT: alleen dit seizoen bedoel ik dan hè. Op dit moment vind ik alleen Anke en Mara (*moet hierbij wel haar mond/gebit wegdenken*) nog wel mooier.

En Fleur vind ik niet knap, maar alsnog/juist best aantrekkelijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Overbeet of niet, tandarts noodzakelijk of niet, kapper idem dito, ik zie het allemaal niet zo. Mij blijft vooral zijn eigenheid, zijn verlegenheid en zijn ontzettend gezellig uitziende momenten met die meisjes bij.
Ik zou als ik Herman was helemaal niks aan zijn uiterlijk veranderen. Niet qua gebit (overbeet? heb ik nog helemaal niet gezien), niet qua kleding en niet qua kapsel. :N Hij heeft zeker een uiterlijk wat je "suffig" kan noemen, maar ik vind dat, op een positieve manier, bij hem passen en het maakt hem juist wel speciaal/heel eigen. Bovendien is er niks aan hem wat ik zelf écht lelijk vind. Zijn kleding dan nog het meest en zijn gebit en kapsel het minst denk ik. Ik vind dat hij er leuker uitziet en in ieder geval een heel stuk eigener dan veel (zogenaamd) hippe gasten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 15-03-2017 14:24:21 ]
Tails tell tales
pi_169534461
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:57 schreef Chai het volgende:
Komt er nog een stukje op zonnigendroog?
Vroeg ik mij ook al af...

Maar echt heel "stukjes-waardig" is dit seizoen (vooralsnog) ook niet? Ik ben het eens met eerdere posts die ik las, dat er helaas niet meer echt van die héle excentriekelingen in BZV zitten en dat BZV internationaal sowieso minder is dan de gewone versies.
Tails tell tales
pi_169561288
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:17 schreef SonicVolcano het volgende: Dit seizoen valt ook best tegen. Sowieso moeten ze kappen met internationaal. Haalt het niet bij de reguliere editie :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:49 schreef Fietsertje70 het volgende: Ik lig echt weer op de grond van het lachen. Maar Lucky houdt zich dit jaar ook rustig, dat was ook een deel van de lol, elke keer op maandag eerst naar BZV in een minuut bij Giel luisteren en 's-avonds DWDD kijken. Dat mis ik dit seizoen allemaal een beetje.
Ze moeten bij BZV ook wel wanhopig zijn om de scheten van een boer uit te zenden.
Tja, het is Yvon of de montage. Het kan niet aan het werkveld liggen, er is genoeg gefilmd om de boeren, hun bedrijf, de gekozen dames en hun keuzeperikelen te laten zien en daar een boeiende show van te maken. Het maakt niet uit of het internationaal of nationaal is. Het is vooral framing geworden en dat de boeren boer zijn, doet er verder niet toe.
Het is wel zo prettig dat Lucky de deelnemers minder onderuit haalt. Er is verschil tussen grappen maken en karaktermoord plegen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:38 schreef Boca_Raton het volgende: [..]

Overbeet of niet, tandarts noodzakelijk of niet, kapper idem dito, ik zie het allemaal niet zo. Mij blijft vooral zijn eigenheid, zijn verlegenheid en zijn ontzettend gezellig uitziende momenten met die meisjes bij.
Vervelend dat men vooral naar symbolen zit te kijken. Eigenheid telt niet. Hij moet in maand tijd z'n tanden de andere kant op laten zetten, want anders ja wat anders? Hoe leeg kan je zijn.
Er zijn genoeg volwassenen die met een beugel rondlopen, maar het is tevergeefs tenzij je de rest van je leven met beugels wil blijven werken.
pi_169561797
Oeh dat voorstukje voorspelt wel veel goeds voor a.s. zondag. Twijfels en huilende vrouwen!
pi_169563538
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:26 schreef Forbry het volgende:Ik vind Pia niet aantrekkelijk, maar eigenlijk best knap. Zie in ieder geval niet wat er lelijk aan haar zou moeten zijn.
Grote bolle kop.
pi_169564950
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 02:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh dat voorstukje voorspelt wel veel goeds voor a.s. zondag. Twijfels en huilende vrouwen!
waar is het voorstukje te zien?
pi_169565362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:11 schreef velden het volgende:

[..]

waar is het voorstukje te zien?
Weet ik niet, was gisterenavond op t.v.
  donderdag 16 maart 2017 @ 11:14:21 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169566092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 01:47 schreef Teslynd het volgende:

Vervelend dat men vooral naar symbolen zit te kijken. Eigenheid telt niet. Hij moet in maand tijd z'n tanden de andere kant op laten zetten, want anders ja wat anders? Hoe leeg kan je zijn.

Zou dat een kwestie van leeftijd zijn? Ik ben een ouwe taart, mij valt onmiddellijk iemands uitstraling op, blik uit de ogen en stem. Als me daar iets in tegenstaat houdt het onmiddellijk op.
pi_169566766
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zou dat een kwestie van leeftijd zijn? Ik ben een ouwe taart, mij valt onmiddellijk iemands uitstraling op, blik uit de ogen en stem. Als me daar iets in tegenstaat houdt het onmiddellijk op.
Nee, dat heeft niks met leeftijd te maken. Maar het is wel een beetje bekrompen.
  donderdag 16 maart 2017 @ 12:10:24 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169567230
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee, dat heeft niks met leeftijd te maken. Maar het is wel een beetje bekrompen.
Niet afknappen op een nare blik, stem of uitstraling? Wat doe jij dan in zo'n geval?
pi_169567460
Sorry, verkeerde topic.
  donderdag 16 maart 2017 @ 12:23:53 #15
14505 OProg
A Life in Music
pi_169567487
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:11 schreef velden het volgende:

[..]

waar is het voorstukje te zien?
https://www.npo.nl/boer-z(...)9-03-2017/KN_1688944

:7

Drama.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_169567686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Niet afknappen op een nare blik, stem of uitstraling? Wat doe jij dan in zo'n geval?
Niet meteen iemand weggooien, maar nog een kans geven. En later blijkt het dan toch een tof figuur te zijn.
Maar dat is in het echt leven he. Hier op dit forum mag je natuurlijk gewoon iemand helemaal afzeiken en direct afschrijven.
Dat heb ik met die Mara, dat vind ik zo'n gedrocht. Terwijl anderen haar hier weer heel aantrekkelijk vinden.
pi_169568138
quote:
Vind t drama nog wel mee (of tegen) vallen.
Zeker die quote van Marit klinkt alsof ze t ws gewoon heeft over dat t 'r moeite kost haar gevoelens te bedwingen.
pi_169568162
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 13:01 schreef Maartel het volgende:

[..]

Vind t drama nog wel mee (of tegen) vallen.
Zeker die quote van Marit klinkt alsof ze t ws gewoon heeft over dat t 'r moeite kost haar gevoelens te bedwingen.
Zal ook wel niks zijn, gewoon dat ze het moeilijk vindt dat ze met drieën daar zijn of zo.
  donderdag 16 maart 2017 @ 13:19:32 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169568431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Niet meteen iemand weggooien, maar nog een kans geven. En later blijkt het dan toch een tof figuur te zijn.
Maar dat is in het echt leven he. Hier op dit forum mag je natuurlijk gewoon iemand helemaal afzeiken en direct afschrijven.
Dat heb ik met die Mara, dat vind ik zo'n gedrocht. Terwijl anderen haar hier weer heel aantrekkelijk vinden.
Afknappen is wel een groot woord. Laat ik het zó zeggen: ik sta minder open voor zo iemand.
pi_169568613
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 13:01 schreef Maartel het volgende:

[..]

Vind t drama nog wel mee (of tegen) vallen.
Zeker die quote van Marit klinkt alsof ze t ws gewoon heeft over dat t 'r moeite kost haar gevoelens te bedwingen.
Ik had ook meer drama verwacht.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 maart 2017 @ 15:27:59 #21
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_169570651
Marc was in de bierwinkel in Zeist :D

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 16 maart 2017 @ 15:42:55 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_169570859
Wat leuk. Wie is de man rechts?
  donderdag 16 maart 2017 @ 16:25:13 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169571489
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat leuk. Wie is de man rechts?
Victor Reinier.
KuikenGuppy
pi_169575259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zou dat een kwestie van leeftijd zijn? Ik ben een ouwe taart, mij valt onmiddellijk iemands uitstraling op, blik uit de ogen en stem. Als me daar iets in tegenstaat houdt het onmiddellijk op.
Dat is wel wat straf, 'n beetje als een wet van Meden en Perzen. Had je dat altijd al, of kwam dat met het het ouder en misschien ongeduldiger worden?
pi_169575570
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 16:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Victor Reinier.
:D
...
pi_169576150
Ik weet niet wie het eerder in dit topic opnoemde maar bij "crazy eyes" Mara is de Barney Stinson vergelijking zeker van toepassing:

Volgens mij is ze zo wild en gek in d'r bol dat ze een wokkel van je leuter wipt...
pi_169577176
Ik denk nu telkens aan Crazy Eyes uit Orange Is The New Black _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter vrijdag 17 maart 2017 @ 06:51:45 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_169585021
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:57 schreef Chai het volgende:
Komt er nog een stukje op zonnigendroog?
Nee, denk het niet. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. :{ Zat al een paar keer op zondagavond er tegenaan te hikken dat ik 's avonds weer BZV met aantekeningenboekje op schoot 'moest' gaan kijken en dan tot middernacht erover gaan tikken terwijl ik ook nog Floortje en Lubach kon gaan kijken, of iets constructiefs kon gaan doen zoals het bouwen van een toren van satéstokjes of het kammen van mijn hamster. Volgende dag weer werken dus vroeg op en zo. Afgelopen zondag dacht ik 'ik moet niks' en besloot ik eens zonder geforceerd meeschrijven te kijken. Het beviel me wel en tegelijkertijd zag ik in dat er eigenlijk geen flikker gebeurt en het programma net zo gewoon en alledaags is als de meeste programma's van MAX.
Niet dat ik die kijk of zo maar je pikt wel eens iets mee. :')

Dus, tsja... Misschien was het wel de laatste. Misschien kijk ik iedere week wel of ik zin heb of niet.

[ Bericht 23% gewijzigd door Cee op 17-03-2017 07:00:24 ]
  vrijdag 17 maart 2017 @ 07:22:36 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169585130
Wat jammer :'(
Maar ik begrijp het wel :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169598749
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 06:51 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee, denk het niet. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. :{ Zat al een paar keer op zondagavond er tegenaan te hikken dat ik 's avonds weer BZV met aantekeningenboekje op schoot 'moest' gaan kijken en dan tot middernacht erover gaan tikken terwijl ik ook nog Floortje en Lubach kon gaan kijken, of iets constructiefs kon gaan doen zoals het bouwen van een toren van satéstokjes of het kammen van mijn hamster. Volgende dag weer werken dus vroeg op en zo. Afgelopen zondag dacht ik 'ik moet niks' en besloot ik eens zonder geforceerd meeschrijven te kijken. Het beviel me wel en tegelijkertijd zag ik in dat er eigenlijk geen flikker gebeurt en het programma net zo gewoon en alledaags is als de meeste programma's van MAX.
Niet dat ik die kijk of zo maar je pikt wel eens iets mee. :')

Dus, tsja... Misschien was het wel de laatste. Misschien kijk ik iedere week wel of ik zin heb of niet.
Heel begrijpelijk, maar oh wat jammer! Ik geniet altijd enorm van jouw stukjes! _O_ _O_ _O_ _O_
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_169599625
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 06:51 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee, denk het niet. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. :{ Zat al een paar keer op zondagavond er tegenaan te hikken dat ik 's avonds weer BZV met aantekeningenboekje op schoot 'moest' gaan kijken en dan tot middernacht erover gaan tikken terwijl ik ook nog Floortje en Lubach kon gaan kijken, of iets constructiefs kon gaan doen zoals het bouwen van een toren van satéstokjes of het kammen van mijn hamster. Volgende dag weer werken dus vroeg op en zo. Afgelopen zondag dacht ik 'ik moet niks' en besloot ik eens zonder geforceerd meeschrijven te kijken. Het beviel me wel en tegelijkertijd zag ik in dat er eigenlijk geen flikker gebeurt en het programma net zo gewoon en alledaags is als de meeste programma's van MAX.
Niet dat ik die kijk of zo maar je pikt wel eens iets mee. :')

Dus, tsja... Misschien was het wel de laatste. Misschien kijk ik iedere week wel of ik zin heb of niet.
Maar de hamster heeft wel een mooie vacht nu?
pi_169599703
Cee, ik begrijp je helemaal. Moeten schrijven ipv lekker ontspannen kijken.

Meeposten worden we ook heel blij van :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_169600261
Idd jammer, maar begrijpelijk!
Ook een trouw lezer, vind zelfs jammer dat je je niet aan Vlaamse Mol recaps waagt :)
  ESF Reporter vrijdag 17 maart 2017 @ 22:28:07 #34
87554 Cee
Welluk?
pi_169600741
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 21:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Maar de hamster heeft wel een mooie vacht nu?
Oogverblindend. ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:02 schreef Maartel het volgende:
Idd jammer, maar begrijpelijk!
Ook een trouw lezer, vind zelfs jammer dat je je niet aan Vlaamse Mol recaps waagt :)
Dank je. :) Als ik morgen, of een andere week, ineens weer de zin krijg om te ratelen over BZV dan doe ik dat natuurlijk, maar het gebrek aan motivatie (en een paar andere kleine issues) zetten me er momenteel niet aan toe.
Vlaamse Mol begin ik niet eens aan want die is zó perfect, da's als eten in een driesterrenrestaurant en dan iedere smaaksensatie proberen samen te vatten. :7
pi_169601021
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Oogverblindend. ;)

[..]

Dank je. :) Als ik morgen, of een andere week, ineens weer de zin krijg om te ratelen over BZV dan doe ik dat natuurlijk, maar het gebrek aan motivatie (en een paar andere kleine issues) zetten me er momenteel niet aan toe.
Vlaamse Mol begin ik niet eens aan want die is zó perfect, da's als eten in een driesterrenrestaurant en dan iedere smaaksensatie proberen samen te vatten. :7
Schrijven over knulligheid is natuurlijk veel beter materiaal idd!
pi_169604763
quote:
19s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:27 schreef Paul het volgende:
Marc was in de bierwinkel in Zeist :D
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt anders,... die ogen, of heeft ie zn wenkbrauwen geepileerd ofzo?
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:58:46 #37
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169610298
De deelnemers aan Boer Zoekt Vrouw zijn contractueel verplicht gezellig te doen

Dat de boeren en kandidaten in Boer Zoekt Vrouw altijd aardig blijven over het programma, over elkaar en over de KRO is simpel: ze hebben een contract moeten tekenen dat kritiek strafbaar stelt. Yvonne Jaspers krijgt bijna 400.000, maar de deelnemers mogen niets verdienen en moeten alle kosten zelf betalen. Ze krijgen geen reiskostenvergoeding, hebben de verplichting om van ’s morgens in alle vroegte tot ’s avonds op de set aanwezig te zijn, en hebben recht op één lunchmaaltijd op de gehele dag. In het naar Privé uitgelekte contract wordt hen verboden om ‘welke beelden van hun deelname aan het programma dan ook ‘in de meest ruime zin van het woord’ publiek te maken of anderszins te exploiteren.’ Met andere woorden; de makers kunnen al naar de rechter stappen als een deelneemster een foto van haar en een concurrerende brievenschrijfster op de set op Facebook plaatst.

Bekijk ook 'BZV gaat over (varkens)lijken' van De Telegraaf:

Klik om uit te vouwen



00:0004:55 BZV gaat over (varkens)lijken

Verder staat dat de producent bepaalt wat de deelnemers doen en zeggen tijdens de opname. Het is niet alleen ten strengste verboden om met de pers te praten over het programma, maar letterlijk óók om je op welke wijze dan ook negatief uit te laten over het programma, de producent óf omroep KRO/ NCRV. Bij geen van de verboden staat een termijn. Als een deelnemer of brievenschrijver na 10 jaar volgens de KRO-NCRV schade toebrengt aan het programma en het contract niet volledig naleeft kan de omroep naar de rechter.

Het programma ziet er knus en gezellig uit. Bij dat beeld zal het contract zeker helpen.

http://www.msn.com/nl-nl/(...)OOe&ocid=mailsignout
pi_169610647
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:58 schreef RedFever007 het volgende:
De deelnemers aan Boer Zoekt Vrouw zijn contractueel verplicht gezellig te doen

Dat de boeren en kandidaten in Boer Zoekt Vrouw altijd aardig blijven over het programma, over elkaar en over de KRO is simpel: ze hebben een contract moeten tekenen dat kritiek strafbaar stelt. Yvonne Jaspers krijgt bijna 400.000, maar de deelnemers mogen niets verdienen en moeten alle kosten zelf betalen. Ze krijgen geen reiskostenvergoeding, hebben de verplichting om van ’s morgens in alle vroegte tot ’s avonds op de set aanwezig te zijn, en hebben recht op één lunchmaaltijd op de gehele dag. In het naar Privé uitgelekte contract wordt hen verboden om ‘welke beelden van hun deelname aan het programma dan ook ‘in de meest ruime zin van het woord’ publiek te maken of anderszins te exploiteren.’ Met andere woorden; de makers kunnen al naar de rechter stappen als een deelneemster een foto van haar en een concurrerende brievenschrijfster op de set op Facebook plaatst.

Bekijk ook 'BZV gaat over (varkens)lijken' van De Telegraaf:

Klik om uit te vouwen



00:0004:55 BZV gaat over (varkens)lijken

Verder staat dat de producent bepaalt wat de deelnemers doen en zeggen tijdens de opname. Het is niet alleen ten strengste verboden om met de pers te praten over het programma, maar letterlijk óók om je op welke wijze dan ook negatief uit te laten over het programma, de producent óf omroep KRO/ NCRV. Bij geen van de verboden staat een termijn. Als een deelnemer of brievenschrijver na 10 jaar volgens de KRO-NCRV schade toebrengt aan het programma en het contract niet volledig naleeft kan de omroep naar de rechter.

Het programma ziet er knus en gezellig uit. Bij dat beeld zal het contract zeker helpen.

http://www.msn.com/nl-nl/(...)OOe&ocid=mailsignout
Hahah waarom doet iemand hier aan mee dan? Wie tekent er nou zo'n contract, zelf je tickets en andere dingen betalen, veel geld kwijt, waarschijnlijk een beetje voor lul staan voor het hele land, met een kleine kans om echt iemand tegen te komen die je bevalt. Zijn die mensen gek ofzo?
  roze zaterdag 18 maart 2017 @ 18:01:46 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169611629
Ik sta echt te kijken van geen reiskostenvergoeding.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 18:10:07 #40
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169611754
belachelijk toch? Snap het ook niet

Dure dating :P
  roze zaterdag 18 maart 2017 @ 18:11:11 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169611767
Dan zijn die dames van Herman wel blij. Retourtje Frankrijk is nog wel te doen.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 18:43:26 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169612304
En dan ook nog eens dezelfde tickets, want de dames zitten op dezelfde vlucht.
Raar dat dat niet onder de productiekosten zou vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169612438
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta echt te kijken van geen reiskostenvergoeding.
Ik vraag me wel af, zouden ze daar niet de reiskosten binnen Nederland mee bedoelen? Dat ze geen geld krijgen om naar die speeddates te gaan snap ik wel namelijk. (Er staat ook niet of het contract van dit seizoen is uitgelekt of een eerder seizoen. In andere seizoenen zijn die vliegtickets niet van toepassing en hoeft er ook niets over in het contract te staan.)
pi_169612897
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta echt te kijken van geen reiskostenvergoeding.
Ik vermoed dat dat enkel is voor de speeddates en dagdate.
pi_169615945
Bij een eerdere melding is gezegd dat de deelnemers een bepaald aantal jaren niets negatiefs mogen zeggen. Dat lijkt me ook een houdbare restrictie. Dat ze levenslang niets negatiefs mogen zeggen, zal vast niet juridisch houdbaar zijn.

De boete op uit de school klappen, wordt ook telkens wat hoger.
  roze zondag 19 maart 2017 @ 01:53:15 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169621021
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:50 schreef Operc het volgende:
Er staat ook niet of het contract van dit seizoen is uitgelekt of een eerder seizoen.
Jawel, gaat wel over het huidige seizoen, check maar. Dit komt van een andere website:
quote:
Een van de deelneemsters van het huidige seizoen van de kijkcijferhit meldde zich namelijk licht verbijsterd bij Privé toen zij - na door een van de boeren te zijn uitgekozen te horen kreeg alle kosten voor eigen rekening te moeten nemen. Geen reiskostenvergoeding, de verplichting om van ’s morgens in alle vroegte tot ’s avonds op de set aanwezig te zijn, en dit op een knorrende maag die slechts werd gestild met één karige lunchmaaltijd op de gehele dag!
https://blendle.com/i/pri(...)MDE3MDMxNS0xXzRfMSJ9
Your beauty never ever scared me.
pi_169621045
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:35 schreef Teslynd het volgende:
Bij een eerdere melding is gezegd dat de deelnemers een bepaald aantal jaren niets negatiefs mogen zeggen. Dat lijkt me ook een houdbare restrictie. Dat ze levenslang niets negatiefs mogen zeggen, zal vast niet juridisch houdbaar zijn.

De boete op uit de school klappen, wordt ook telkens wat hoger.
Kut voor die dierenarts die vanuit.afrika naar nl.kwam.voor de date
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2017 @ 12:17:00 #48
368283 ato
pi_169624137
Geloven jullie dat? Het is wel privé.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169624221
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta echt te kijken van geen reiskostenvergoeding.
Wordt anders een duur geintje voor de KRO. Retourtje Zambia, Canada, Texas etcetera zijn best prijzig voor drie dames. Retourtje Thalys-TGV al een stuk goedkoper :P Maar dit klinkt mij haast in de oren alsof de dames een soort van edelfiguranten zijn. Ik heb weleens gefigureerd bij series en dan krijg je idd een lunch en soms avondeten. Voor de rest moet je al vanaf 7 uur vaak op de set zijn terwijl ik weleens pas om 13 uur de set op kon. Een enkele keer werden we gewoon rond 17 uur naar huis gestuurd want teveel vertraging met opnames met enkel acteurs/actrices.
mag het weten
  zondag 19 maart 2017 @ 12:34:48 #50
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_169624392
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 12:24 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wordt anders een duur geintje voor de KRO. Retourtje Zambia, Canada, Texas etcetera zijn best prijzig voor drie dames. Retourtje Thalys-TGV al een stuk goedkoper :P Maar dit klinkt mij haast in de oren alsof de dames een soort van edelfiguranten zijn. Ik heb weleens gefigureerd bij series en dan krijg je idd een lunch en soms avondeten. Voor de rest moet je al vanaf 7 uur vaak op de set zijn terwijl ik weleens pas om 13 uur de set op kon. Een enkele keer werden we gewoon rond 17 uur naar huis gestuurd want teveel vertraging met opnames met enkel acteurs/actrices.
De camera ploeg moet ook nog mee, en Yvonne gaat er ook 2x heen. Ik zou het juist raar vinden als de vrouwen het zelf zouden moeten betalen, BZV is al eeuwen een van de best bekeken TV-programma's, die reclameblokken daarvoor en daarna zal je wel de hoofdprijs voor moeten betalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')