maar dat duurde echt tot heel laat toch?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk schijt je niet de boel onder bij het stembureau.
[..]
Ik vind het altijd genieten, kijkend naar de uitslagen die binnendruppelen.
Cola er bij, nootjes
Lul! Je was een microseconde voor me.quote:
door noelquote:
RTquote:
Ja, beetje een Songfestival gevoel.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat duurde echt tot heel laat toch?
hans is hier al weken nietquote:
hoezo kost dat extra bij cachiequote:
Zo veel kan het niet zijnquote:
ey kun je noel niet ff ban aannaaien wegens mattienakkerij :squote:
Gaat fok kamikaze doen ofzoquote:
Is bij hem al best vaak gebeurdquote:Op maandag 13 maart 2017 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey kun je noel niet ff ban aannaaien wegens mattienakkerij :s
Niet vaak genoegquote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is bij hem al best vaak gebeurd
#truestory
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg
#sadstory
Waarom verbaast mij dit nietquote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is bij hem al best vaak gebeurd
#truestory
ook gwn niet ff bedankt zeggen hequote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg
#sadstory
Bedankt voor watquote:
ja dat gaat nu lastig hequote:
moet ie maar mailenquote:
srs wat is met jouquote:Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Paar maandjes lijkt me niet onredelijk, gewoon puur om een voorbeeld te stellen. DIT TOLEREREN WE NIET OP FOK
Nou echt superbedanktquote:Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hij gebruikte [sup]2[/sup] om ² te maken dus ik liet zien hoe je die gewoon in 1x maakt
gvdquote:
JE POST TOCH NOG GEWOON?? JY ZAT NET TE KANKEREN JONGEMANquote:Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef Mozy het volgende:
huge lult leuk mee maar naait ons allemaal een ban aan
Mij nietquote:Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef Mozy het volgende:
huge lult leuk mee maar naait ons allemaal een ban aan
trquote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JE POST TOCH NOG GEWOON?? JY ZAT NET TE KANKEREN JONGEMAN
Dat roep ik al maanden bij noel, waarom vertrouw je mn oordeel nietquote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs wat is met jou
heb je echt down gekregen
Kan je dat woord niet gebruiken? Anders zorgt Noel er nog voor dat je een ban krijgt.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
down ben je niet even, down ben je voor de rest van je levenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs wat is met jou
heb je echt down gekregen
ik ga erover nadenkenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je dat woord niet gebruiken? Anders zorgt Noel er nog voor dat je een ban krijgt.
In deze context mag het want werkwoord. Tevens een synoniem voor mopperen, zeuren enz..quote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vandaar dat overal bans vallen, jij bent gewoon viesmad.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme ik heb een pakje vloei mee gewassen in de wasmachine.
Fucking boeie hier is pas echte shit gaande jaquote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Is een hint zodat je kapt met die troepquote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fucking boeie hier is pas echte shit gaande ja
Heb je bijbel in de buurt?quote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Als het dan is opgedroogd, dan plakken ze allemaal aan elkaar, waardoor je zo'n gigantische joint kan makenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #181 - Met nog meer bier in het nieuwe jaarquote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
down ben je niet even, down ben je voor de rest van je leven
Alles is tot 1000 kleine stukjes uit één gevallen.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als het dan is opgedroogd, dan plakken ze allemaal aan elkaar, waardoor je zo'n gigantische joint kan maken
hoezo zijn toch perfect voor elkaarquote:Op maandag 13 maart 2017 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het gelijk uitmaken als ik cachet was
Omdat Noel boos is dat regels niet voor iedereen gelden.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom is Zosk gesnitcht door Noelle dan?
bitch pls, ga zelf.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #181 - Met nog meer bier in het nieuwe jaar
ga
Leven leert men op het vmbo.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:05 schreef Chloroform het volgende:
hoop echt dat Noel en cachet zich niet samen gaan voortplanten. Speciaal onderwijs zit al zo vol
Iets met zelfrespectquote:Op maandag 13 maart 2017 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo zijn toch perfect voor elkaar
banaanvraag,quote:Op maandag 13 maart 2017 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
als kanker niet mag waarom heeft chrolo geen perm dan
srs zou gwn stoppen manquote:Op maandag 13 maart 2017 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Jimmydean had ook al eens aangekaart dat men hier niet altijd even consequent isquote:Op maandag 13 maart 2017 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat Noel boos is dat regels niet voor iedereen gelden.
Jimmydean mag van de trap struikelen.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jimmydean had ook al eens aangekaart dat men hier niet altijd even consequent is
oh ja dat was grappigquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jimmydean had ook al eens aangekaart dat men hier niet altijd even consequent is
De eerste scheurtjes beginnen al te komenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij jou moet je niet te hard op dat koppie tikken, straks stort het nog inquote:
haha net als een ei hahaquote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou moet je niet te hard op dat koppie tikken, straks stort het nog in
welquote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was wel gewoon waarheid wel
maar hij had best kunnen weten dat ze daar niet mee om kunnen gaan hier ;squote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was wel gewoon waarheid wel
hou je scheur toch wijfquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De eerste scheurtjes beginnen al te komen
ga door plsquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De eerste scheurtjes beginnen al te komen
Ben je bang dat je anders uit je plaat schiet?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Moet je maar niet mobiel FOK!kenquote:
Kom, ik hotspot voor jequote:
😏😍quote:
niet echt een team he in je eentjequote:
Giro 555quote:Op maandag 13 maart 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Noelle voor de veiligheid van KLB SC voor een half jaar geband wordt.
Iedere jury zou me vrijpleitenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Noelle voor de veiligheid van KLB SC voor een half jaar geband wordt.
Graag gedaanquote:Op maandag 13 maart 2017 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ah mobiel liep weer vast bedankt frass voor al die foto's van dat matige wijf
Whahaquote:Op maandag 13 maart 2017 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb al dagen last van mijn rug kan er echt chagrijnig van worden
Heb je ff?quote:
Ohquote:Op maandag 13 maart 2017 19:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Motorola geen idee hoe die verder heet
ben altijd #TeamChloro al heeft ze bonje met deadprezquote:Op maandag 13 maart 2017 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom, er is nog plek zat in #TEAMNOEL
Heb deze gesuperlikedquote:Wij een gezellig intelligent sociaal warm en sportief stel zijn op zoek naar leuk gezellig intiem contact.
🙋🏻♂201cm / groot gespierd / bodybuilder / motorrijder / werkzaam in de zorg / personal - trainer / dol op koken (IG = sport logboek)
🙋🏼170cm / slank & getraind / hardlopen & fitness / motorrijder / werkzaam in de zorg / dansen / zingen
Kom, ik zuig je ballen leegquote:Op maandag 13 maart 2017 19:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben altijd #TeamChloro al heeft ze bonje met deadprez
Dat is jouw keuze en dat respecteer ikquote:Op maandag 13 maart 2017 19:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben altijd #TeamChloro al heeft ze bonje met deadprez
TRquote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vier minuten maxquote:
Omg ben jij hetquote:
wtf gebruik jij voor homosmileysquote:
lekker jongequote:Op maandag 13 maart 2017 19:34 schreef Rozevla het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHE
#TEAMNOEL
anders ga je naar de hel
Snottebel
hey misschien wil rozevla in je teamquote:
Haags ook wel denk ikquote:Op maandag 13 maart 2017 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey misschien wil rozevla in je team
Soiezo ouwequote:Op maandag 13 maart 2017 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey misschien wil rozevla in je team
net als jij haha x)quote:Op maandag 13 maart 2017 19:37 schreef Amarantha het volgende:
Mijn internet is echt gruwelijk traag.
Kloptquote:Op maandag 13 maart 2017 19:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb dat debat 2 seconden meegekregen maar het bestond vooral uit Rutte die telkens Wilders onderbreekt wanneer hij aan het woord is of niet?
Nee.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik leef nog. Kennen jullie mij nog?
Neequote:Op maandag 13 maart 2017 19:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Nee.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Welkom bij #TEAMNOELquote:Op maandag 13 maart 2017 19:44 schreef defokkingfoker het volgende:
gvd werkte dat bij anderen ook maar zo makkelijkquote:
IK BLIJF VOOR ALTIJD BIJ JE BABY👨❤️👨👨❤️💋👨👨❤️💋👨quote:Op maandag 13 maart 2017 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvd werkte dat bij anderen ook maar zo makkelijk
nee blijf
Omdat hij knap is?quote:Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga op jesse klaver stemmen trouwens
oh blijfquote:Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
aight wist wel dat je verstandige boi wasquote:Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Jezusquote:Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ook. Maar meer omdat hij sympathiek overkomt. Niet van de oude garde. En jah standpunten van hem kan ik me wel in vindenquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ook. Maar meer omdat hij sympathiek overkomt. Niet van de oude garde. En jah standpunten van hem kan ik me wel in vinden
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
En uit veel stemwijzer komt groenlinks of d66. Dan liever groenlinks
weenie mss de neus van een vrachtwagen op de snelwegquote:
wat ga je stemmen?quote:Op maandag 13 maart 2017 19:53 schreef Faeroer het volgende:
wat was die debat saai zeg, beide klonken hetzelfdeen die gaan het land trekken, nou laat maar alle werkenden worden weer eens zonder lube genomen
beterquote:Op maandag 13 maart 2017 19:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik mag nog niet stemmen, heb niet eens mijn examen gehaald
zou waarschijnlijk CDA stemmen anders, VVD is meer voor de globalisten en PVV geen idee behalve immigratiehaatquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zou waarschijnlijk CDA stemmen anders, VVD is meer voor de globalisten en PVV geen idee behalve immigratiehaat
beter dat niet mag stemmenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zou waarschijnlijk CDA stemmen anders, VVD is meer voor de globalisten en PVV geen idee behalve immigratiehaat
rtquote:
hey bbc zendt uitquote:Op maandag 13 maart 2017 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deze sc was al niet veel maar de teloorgang is wel ingezet met dit soort users zeg gvd man
wat een verhaal pffquote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Wtf denkt mijn kat ineens laat ik even op tafel gaan zitten.
Jemig, hopelijk wordt jouw stemrecht ontnomen op het moment dat je wel mag stemmenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:59 schreef Faeroer het volgende:
jullie Nederlanders zijn racistisch
altijd allochtonen dit en dat
nou bekijk het maar, ik blijf gewoon hier hahah tenzij de pvv wint dan komt de immigratendoktor langs om mij op echtheid te keuren
dat is wch met een pruik opquote:Op maandag 13 maart 2017 19:59 schreef Faeroer het volgende:
jullie Nederlanders zijn racistisch
altijd allochtonen dit en dat
nou bekijk het maar, ik blijf gewoon hier hahah tenzij de pvv wint dan komt de immigratendoktor langs om mij op echtheid te keuren
Ik betaal gewoon belasting hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig, hopelijk wordt jouw stemrecht ontnomen op het moment dat je wel mag stemmen
waarheenquote:
Duh weet iedereen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon geen belasting hoor
denk t welquote:
Ik heb je lookalike gematchtquote:
Wtf hoe kom je nou opeens bij die post terechtquote:Op maandag 13 maart 2017 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niks mis mee, een prachtige zachte kant
had nog tabblad openstaanquote:Op maandag 13 maart 2017 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wtf hoe kom je nou opeens bij die post terecht
Ik hoorde hem ookquote:Op maandag 13 maart 2017 20:08 schreef HRC2020 het volgende:
Hij maakte ook echt een leuk grapje net tegen Witteman
Dat heb ik met Bumaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil er een spelletje spelen? Zo ja, klik dan niet op de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
COME ON!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef HRC2020 het volgende:
http://frontbencher.nl/peilingen/
PVV staat bovenaan![]()
vvd kutquote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef HRC2020 het volgende:
http://frontbencher.nl/peilingen/
PVV staat bovenaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil er een spelletje spelen? Zo ja, klik dan niet op de spoiler.niet geklikt, heb ik nu gewonnen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben mensen die scheel zijn ook last vanquote:Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh huh dat zag er net nog anders uit
Bek dichtquote:Op maandag 13 maart 2017 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hebben mensen die scheel zijn ook last van
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh huh dat zag er net nog anders uit
Slechtste smoes ooitquote:Op maandag 13 maart 2017 20:27 schreef HRC2020 het volgende:
Maurice de Hond is 2 min geleden toegevoegd
Maurice de hont bedoel jequote:Op maandag 13 maart 2017 20:27 schreef HRC2020 het volgende:
Maurice de Hond is 2 min geleden toegevoegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
volgens mij heeft die rare boven je dr afgeschriktquote:
dan moeten wij mij naar knuffelenquote:Op maandag 13 maart 2017 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij heeft die rare boven je dr afgeschrikt
omdat je zo aandringtquote:Op maandag 13 maart 2017 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan moeten wij mij naar knuffelen
zal gelijk de Senseo aanzettenquote:Op maandag 13 maart 2017 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
wie kan even wat koffie voor me halen
Haha skklquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |