zou waarschijnlijk CDA stemmen anders, VVD is meer voor de globalisten en PVV geen idee behalve immigratiehaatquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zou waarschijnlijk CDA stemmen anders, VVD is meer voor de globalisten en PVV geen idee behalve immigratiehaat
beter dat niet mag stemmenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zou waarschijnlijk CDA stemmen anders, VVD is meer voor de globalisten en PVV geen idee behalve immigratiehaat
rtquote:
hey bbc zendt uitquote:Op maandag 13 maart 2017 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deze sc was al niet veel maar de teloorgang is wel ingezet met dit soort users zeg gvd man
wat een verhaal pffquote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Wtf denkt mijn kat ineens laat ik even op tafel gaan zitten.
Jemig, hopelijk wordt jouw stemrecht ontnomen op het moment dat je wel mag stemmenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:59 schreef Faeroer het volgende:
jullie Nederlanders zijn racistisch
altijd allochtonen dit en dat
nou bekijk het maar, ik blijf gewoon hier hahah tenzij de pvv wint dan komt de immigratendoktor langs om mij op echtheid te keuren
dat is wch met een pruik opquote:Op maandag 13 maart 2017 19:59 schreef Faeroer het volgende:
jullie Nederlanders zijn racistisch
altijd allochtonen dit en dat
nou bekijk het maar, ik blijf gewoon hier hahah tenzij de pvv wint dan komt de immigratendoktor langs om mij op echtheid te keuren
Ik betaal gewoon belasting hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig, hopelijk wordt jouw stemrecht ontnomen op het moment dat je wel mag stemmen
waarheenquote:
Duh weet iedereen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon geen belasting hoor
denk t welquote:
Ik heb je lookalike gematchtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |