IK BLIJF VOOR ALTIJD BIJ JE BABY👨❤️👨👨❤️💋👨👨❤️💋👨quote:Op maandag 13 maart 2017 19:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
gvd werkte dat bij anderen ook maar zo makkelijk
nee blijf
Omdat hij knap is?quote:Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga op jesse klaver stemmen trouwens
oh blijfquote:Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
aight wist wel dat je verstandige boi wasquote:Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Jezusquote:Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ook. Maar meer omdat hij sympathiek overkomt. Niet van de oude garde. En jah standpunten van hem kan ik me wel in vindenquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ook. Maar meer omdat hij sympathiek overkomt. Niet van de oude garde. En jah standpunten van hem kan ik me wel in vinden
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:49 schreef defokkingfoker het volgende:
En uit veel stemwijzer komt groenlinks of d66. Dan liever groenlinks
weenie mss de neus van een vrachtwagen op de snelwegquote:
wat ga je stemmen?quote:Op maandag 13 maart 2017 19:53 schreef Faeroer het volgende:
wat was die debat saai zeg, beide klonken hetzelfdeen die gaan het land trekken, nou laat maar alle werkenden worden weer eens zonder lube genomen
beterquote:Op maandag 13 maart 2017 19:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik mag nog niet stemmen, heb niet eens mijn examen gehaald
zou waarschijnlijk CDA stemmen anders, VVD is meer voor de globalisten en PVV geen idee behalve immigratiehaatquote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 19:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zou waarschijnlijk CDA stemmen anders, VVD is meer voor de globalisten en PVV geen idee behalve immigratiehaat
beter dat niet mag stemmenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zou waarschijnlijk CDA stemmen anders, VVD is meer voor de globalisten en PVV geen idee behalve immigratiehaat
rtquote:
hey bbc zendt uitquote:Op maandag 13 maart 2017 19:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deze sc was al niet veel maar de teloorgang is wel ingezet met dit soort users zeg gvd man
wat een verhaal pffquote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef Amarantha het volgende:
Wtf denkt mijn kat ineens laat ik even op tafel gaan zitten.
Jemig, hopelijk wordt jouw stemrecht ontnomen op het moment dat je wel mag stemmenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:59 schreef Faeroer het volgende:
jullie Nederlanders zijn racistisch
altijd allochtonen dit en dat
nou bekijk het maar, ik blijf gewoon hier hahah tenzij de pvv wint dan komt de immigratendoktor langs om mij op echtheid te keuren
dat is wch met een pruik opquote:Op maandag 13 maart 2017 19:59 schreef Faeroer het volgende:
jullie Nederlanders zijn racistisch
altijd allochtonen dit en dat
nou bekijk het maar, ik blijf gewoon hier hahah tenzij de pvv wint dan komt de immigratendoktor langs om mij op echtheid te keuren
Ik betaal gewoon belasting hoorquote:Op maandag 13 maart 2017 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig, hopelijk wordt jouw stemrecht ontnomen op het moment dat je wel mag stemmen
waarheenquote:
Duh weet iedereen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:01 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon geen belasting hoor
denk t welquote:
Ik heb je lookalike gematchtquote:
Wtf hoe kom je nou opeens bij die post terechtquote:Op maandag 13 maart 2017 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niks mis mee, een prachtige zachte kant
had nog tabblad openstaanquote:Op maandag 13 maart 2017 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wtf hoe kom je nou opeens bij die post terecht
Ik hoorde hem ookquote:Op maandag 13 maart 2017 20:08 schreef HRC2020 het volgende:
Hij maakte ook echt een leuk grapje net tegen Witteman
Dat heb ik met Bumaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil er een spelletje spelen? Zo ja, klik dan niet op de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
COME ON!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef HRC2020 het volgende:
http://frontbencher.nl/peilingen/
PVV staat bovenaan![]()
vvd kutquote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef HRC2020 het volgende:
http://frontbencher.nl/peilingen/
PVV staat bovenaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie wil er een spelletje spelen? Zo ja, klik dan niet op de spoiler.niet geklikt, heb ik nu gewonnen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben mensen die scheel zijn ook last vanquote:Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh huh dat zag er net nog anders uit
Bek dichtquote:Op maandag 13 maart 2017 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hebben mensen die scheel zijn ook last van
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh huh dat zag er net nog anders uit
Slechtste smoes ooitquote:Op maandag 13 maart 2017 20:27 schreef HRC2020 het volgende:
Maurice de Hond is 2 min geleden toegevoegd
Maurice de hont bedoel jequote:Op maandag 13 maart 2017 20:27 schreef HRC2020 het volgende:
Maurice de Hond is 2 min geleden toegevoegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
volgens mij heeft die rare boven je dr afgeschriktquote:
dan moeten wij mij naar knuffelenquote:Op maandag 13 maart 2017 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij heeft die rare boven je dr afgeschrikt
omdat je zo aandringtquote:Op maandag 13 maart 2017 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan moeten wij mij naar knuffelen
zal gelijk de Senseo aanzettenquote:Op maandag 13 maart 2017 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
wie kan even wat koffie voor me halen
Haha skklquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |