maar dat duurde echt tot heel laat toch?quote:Op maandag 13 maart 2017 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk schijt je niet de boel onder bij het stembureau.
[..]
Ik vind het altijd genieten, kijkend naar de uitslagen die binnendruppelen.
Cola er bij, nootjes
Lul! Je was een microseconde voor me.quote:
door noelquote:
RTquote:
Ja, beetje een Songfestival gevoel.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat duurde echt tot heel laat toch?
hans is hier al weken nietquote:
hoezo kost dat extra bij cachiequote:
Zo veel kan het niet zijnquote:
ey kun je noel niet ff ban aannaaien wegens mattienakkerij :squote:
Gaat fok kamikaze doen ofzoquote:
Is bij hem al best vaak gebeurdquote:Op maandag 13 maart 2017 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey kun je noel niet ff ban aannaaien wegens mattienakkerij :s
Niet vaak genoegquote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is bij hem al best vaak gebeurd
#truestory
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg
#sadstory
Waarom verbaast mij dit nietquote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is bij hem al best vaak gebeurd
#truestory
ook gwn niet ff bedankt zeggen hequote:Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg
#sadstory
Bedankt voor watquote:
ja dat gaat nu lastig hequote:
moet ie maar mailenquote:
srs wat is met jouquote:Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Paar maandjes lijkt me niet onredelijk, gewoon puur om een voorbeeld te stellen. DIT TOLEREREN WE NIET OP FOK
Nou echt superbedanktquote:Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hij gebruikte [sup]2[/sup] om ² te maken dus ik liet zien hoe je die gewoon in 1x maakt
gvdquote:
JE POST TOCH NOG GEWOON?? JY ZAT NET TE KANKEREN JONGEMANquote:Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef Mozy het volgende:
huge lult leuk mee maar naait ons allemaal een ban aan
Mij nietquote:Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef Mozy het volgende:
huge lult leuk mee maar naait ons allemaal een ban aan
trquote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JE POST TOCH NOG GEWOON?? JY ZAT NET TE KANKEREN JONGEMAN
Dat roep ik al maanden bij noel, waarom vertrouw je mn oordeel nietquote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs wat is met jou
heb je echt down gekregen
Kan je dat woord niet gebruiken? Anders zorgt Noel er nog voor dat je een ban krijgt.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
down ben je niet even, down ben je voor de rest van je levenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs wat is met jou
heb je echt down gekregen
ik ga erover nadenkenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je dat woord niet gebruiken? Anders zorgt Noel er nog voor dat je een ban krijgt.
In deze context mag het want werkwoord. Tevens een synoniem voor mopperen, zeuren enz..quote:Op maandag 13 maart 2017 19:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vandaar dat overal bans vallen, jij bent gewoon viesmad.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme ik heb een pakje vloei mee gewassen in de wasmachine.
Fucking boeie hier is pas echte shit gaande jaquote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Is een hint zodat je kapt met die troepquote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |