quote:Op maandag 13 maart 2017 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fucking boeie hier is pas echte shit gaande ja
Heb je bijbel in de buurt?quote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme ik heb een pakje vloei mee gewassen in de wasmachine.
Als het dan is opgedroogd, dan plakken ze allemaal aan elkaar, waardoor je zo'n gigantische joint kan makenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme ik heb een pakje vloei mee gewassen in de wasmachine.
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #181 - Met nog meer bier in het nieuwe jaarquote:Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
down ben je niet even, down ben je voor de rest van je leven
Alles is tot 1000 kleine stukjes uit één gevallen.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als het dan is opgedroogd, dan plakken ze allemaal aan elkaar, waardoor je zo'n gigantische joint kan maken
hoezo zijn toch perfect voor elkaarquote:Op maandag 13 maart 2017 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het gelijk uitmaken als ik cachet was
Omdat Noel boos is dat regels niet voor iedereen gelden.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom is Zosk gesnitcht door Noelle dan?
bitch pls, ga zelf.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / [CAFÉ GEERD] WOV #181 - Met nog meer bier in het nieuwe jaar
ga
Leven leert men op het vmbo.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:05 schreef Chloroform het volgende:
hoop echt dat Noel en cachet zich niet samen gaan voortplanten. Speciaal onderwijs zit al zo vol
Iets met zelfrespectquote:Op maandag 13 maart 2017 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo zijn toch perfect voor elkaar
banaanvraag,quote:Op maandag 13 maart 2017 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
als kanker niet mag waarom heeft chrolo geen perm dan
srs zou gwn stoppen manquote:Op maandag 13 maart 2017 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Jimmydean had ook al eens aangekaart dat men hier niet altijd even consequent isquote:Op maandag 13 maart 2017 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat Noel boos is dat regels niet voor iedereen gelden.
Jimmydean mag van de trap struikelen.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jimmydean had ook al eens aangekaart dat men hier niet altijd even consequent is
oh ja dat was grappigquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jimmydean had ook al eens aangekaart dat men hier niet altijd even consequent is
De eerste scheurtjes beginnen al te komenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Bij jou moet je niet te hard op dat koppie tikken, straks stort het nog inquote:
haha net als een ei hahaquote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij jou moet je niet te hard op dat koppie tikken, straks stort het nog in
welquote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was wel gewoon waarheid wel
maar hij had best kunnen weten dat ze daar niet mee om kunnen gaan hier ;squote:Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was wel gewoon waarheid wel
hou je scheur toch wijfquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De eerste scheurtjes beginnen al te komen
ga door plsquote:Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De eerste scheurtjes beginnen al te komen
Ben je bang dat je anders uit je plaat schiet?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Moet je maar niet mobiel FOK!kenquote:
Kom, ik hotspot voor jequote:
😏😍quote:
niet echt een team he in je eentjequote:
Giro 555quote:Op maandag 13 maart 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Noelle voor de veiligheid van KLB SC voor een half jaar geband wordt.
Iedere jury zou me vrijpleitenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat Noelle voor de veiligheid van KLB SC voor een half jaar geband wordt.
Graag gedaanquote:Op maandag 13 maart 2017 19:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ah mobiel liep weer vast bedankt frass voor al die foto's van dat matige wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |