Nope, in Greet's favoriete land, Marokko. Heb met de missus een tochtje van een week gelopen in vulkanisch gebied in het ZO van dat land. Mooi spul.quote:
Vermakelijk maar de afkeer heerst net iets teveel in het stukje waardoor het niet heel sterk wordt.quote:Op maandag 13 maart 2017 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
De duistere droom van Thierry Baudet
Prima stuk.
Ah tof, Marokkije of Turokko haal ik altijd door elkaar. Net als Greet.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nope, in Greet's favoriete land, Marokko. Heb met de missus een tochtje van een week gelopen in vulkanisch gebied in het ZO van dat land. Mooi spul.
Niks mis met lekker fulmineren tegen die kwal.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Vermakelijk maar de afkeer heerst net iets teveel in het stukje waardoor het niet heel sterk wordt.
Was wel jammer dat ik zaterdagavond een waardeloze internetverbinding in het hotel had, trouwens.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, Marokkije of Turokko haal ik altijd door elkaar. Net als Greet.
Hij pakt gewoon jouw chickie af met z'n bralhoofd. Daarom vind je hem irritant.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Baudet is zo'n figuur die in het uitgaansleven een flink pak rammel krijgt.
Ook dat.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij pakt gewoon jouw chickie af met z'n bralhoofd. Daarom vind je hem irritant.
Volgende keer eriksd en GS in elkaar rammen.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat.
En ik heb de schurft aan studentikoze figuren. Daarom haat ik deze SC ook zo intens.
Mensen zijn gewoon jaloers op Thierry, vandaar de afkeer.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij pakt gewoon jouw chickie af met z'n bralhoofd. Daarom vind je hem irritant.
Je bedoelt dat jij gewoon jaloers bent.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon jaloers op Thierry, vandaar de afkeer.
Jan Roos is ook fysiek afstotelijk.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Baudet is makkelijk te haten inderdaad. Maar niet zo veel als z'n holmaatje Jan Roos. Man man, dat is wel het toppunt van afzichtelijke figuren.
Jan Roos is de boze oom op verjaardagen die met zijn mond vol kaasblokjes loopt te kankeren over dat alles kut is maar nooit een oplossing heeft. Maar wel zin in nog een lauw biertje dus zijn lelijke wijf mag weer naar de keuken lopen.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Baudet is makkelijk te haten inderdaad. Maar niet zo veel als z'n holmaatje Jan Roos. Man man, dat is wel het toppunt van afzichtelijke figuren.
En diep van binnen doodsbang voor alles wat beweegt.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jan Roos is de boze oom op verjaardagen die met zijn mond vol kaasblokjes loopt te kankeren over dat alles kut is maar nooit een oplossing heeft. Maar wel zin in nog een lauw biertje dus zijn lelijke wijf mag weer naar de keuken lopen.
Een Fiat Panda is al hoog gegrepen voor mannen van het kaliber Roos.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:53 schreef xpompompomx het volgende:
Met z'n fantasieën over een vliegdekschip
quote:Op maandag 13 maart 2017 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Kleine mensen moeten sowieso hun bek houden.
Dat is een grootmongool. Heeft echt alles tegen.quote:Op maandag 13 maart 2017 11:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
VNL staat wel lekker constant op nul zetels in verreweg de meeste peilingenquote:Op maandag 13 maart 2017 12:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is een grootmongool. Heeft echt alles tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |