Als je als elite renner van 20 geen man van 46 kan verslaan, moet je gewoon niet miepen. Al is het een oud-prof. We hebben het over Nico Eeckhout. Verdiensteijk renner indertijd dat wel, Belgisch kampioen, Dwars door Vlaanderen winnaar. Mooie resultaten, maar nooit een absolute ster.quote:Op donderdag 23 maart 2017 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij rijdt nog bij de elite. Erik Dekker bij de amateurs.
NAja als dat zijn niveau is, niets mis mee toch?quote:Op donderdag 23 maart 2017 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij rijdt nog bij de elite. Erik Dekker bij de amateurs.
Dus ipv bij de top 10 van de wereld zat hij bij de top 100quote:Op donderdag 23 maart 2017 10:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als je als elite renner van 20 geen man van 46 kan verslaan, moet je gewoon niet miepen. Al is het een oud-prof. We hebben het over Nico Eeckhout. Verdiensteijk renner indertijd dat wel, Belgisch kampioen, Dwars door Vlaanderen winnaar. Mooie resultaten, maar nooit een absolute ster.
Bepaald geen nivo Cancelara ofzo.
Hij is nog steeds minstens 20 jaar ouder dan de meeste elites die over hem klagenquote:Op donderdag 23 maart 2017 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
Dus ipv bij de top 10 van de wereld zat hij bij de top 100
Ja net binnen gekomenquote:Op donderdag 23 maart 2017 08:23 schreef Steven184 het volgende:
DDX, zag ik nou op fiets forum dat jij vandaag je Elemnt Bolt al mag verwachten?
Lekker hoor, ik mag helaas wachten tot 1e week april ofzo
+1.quote:Op donderdag 23 maart 2017 10:12 schreef the_critic het volgende:
Erik dekker doet in Nederland hetzelfde.. Niets mis mee.. Moet je harder trainen, of leeper koersen als je niet tegen je verlies kunt
Ja precies. En hij koerst op het hoogst mogelijke niveau. Alleen. Als je daar als ploeg niet van kan winnen moet je daar niet om janken, maar je schamen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
+1.
Vorig jaar won een 46-jarige kerel hier in de buurt een criterium bij de elites. Mooi toch?
Al liep de regionale pers toen vooral te huilen op de huidige renners, dat ze zich lieten verslaan door een veertiger. Ik kan er niet anders dan respect voor hebben.
Top! Waar had je hem besteld?quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja net binnen gekomen
Ziet er goed uit, volgende week ff goed uitproberen op Mallorca.
Ik snap hem ook niet. Hij levert er kritiek op, maar ook weer niet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja precies. En hij koerst op het hoogst mogelijke niveau. Alleen. Als je daar als ploeg niet van kan winnen moet je daar niet om janken, maar je schamen.
Waar die koekwous op fb het nou over had... ik snap 'm totaal niet.
Vittoria Corsa Grafeen Race.quote:Op donderdag 23 maart 2017 12:06 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand nog tips voor goede 25mm bandjes?
Schwalbe Onequote:Op donderdag 23 maart 2017 12:06 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand nog tips voor goede 25mm bandjes?
dat mag je bij de knwu zelf beslissen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NAja als dat zijn niveau is, niets mis mee toch?
[..]
Dus ipv bij de top 10 van de wereld zat hij bij de top 100
Zou Erik nog wat bloedzakjes uit zijn Rabotijd hebben liggen?quote:Op donderdag 23 maart 2017 10:12 schreef the_critic het volgende:
Erik dekker doet in Nederland hetzelfde.. Niets mis mee.. Moet je harder trainen, of leeper koersen als je niet tegen je verlies kunt
het is gewoon een goede band, net als de GP4000. De ene zal wellicht 1% beter zijn dan de ander, maar alleen als ze perfect op druk zijn en niet versleten en weet ik wat allemaal.quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Beter dan de Continental Grand Prix 4000S II?
quote:Onderzoek naar de ideale trapfrequentie toont aan dat op vlak terrein een trapfrequentie tussen 90 en 105 energetisch het meest gunstig is.
Afkijkend op Froome zou ik duizend zeggenquote:Op donderdag 23 maart 2017 15:56 schreef Leonos het volgende:
Ik heb nu ook een cadans meter
Wat is de ideale cadans?
Bij mij hangt dat sterk samen met intensiteit... Ik kan niet rustig D1 rijden met 110 rpm...quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:56 schreef Leonos het volgende:
Wat is de ideale cadans?
125.5quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:56 schreef Leonos het volgende:
Wat is de ideale cadans?
Wat verwacht je.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 21:03 schreef dop het volgende:
[..]
Eerst een foto van je fiets anders zeggen wij niets :p
Ik fiets altijd met een minimale gemiddelde cadans van 85. Meestal schommelt het toch wel tussen de 90 en 95. Als ik lager ga krijg ik na langere tijd last van mijn knieën.quote:Op donderdag 23 maart 2017 15:56 schreef Leonos het volgende:
Wat is de ideale cadans?
Nu pas? Het is al een paar weken goed weer.quote:Op donderdag 23 maart 2017 18:36 schreef Maraca het volgende:
* Maraca ontwaakt uit winterslaap
+14 graden volgende week
Was ziekjesquote:Op donderdag 23 maart 2017 19:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu pas? Het is al een paar weken goed weer.
Heb je die quattro's eigenlijk al eens geserviced?quote:
Heb jij nog minpunten bedacht tov. een garmin (800/820).quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja net binnen gekomen
Ziet er goed uit, volgende week ff goed uitproberen op Mallorca.
Ook in December en Januari was het mooi fietsweerquote:Op donderdag 23 maart 2017 19:07 schreef Maraca het volgende:
Was ziekjesdus kon nog niet beginnen. Straks maar even het stof van m'n fiets halen, ketting insmeren en de banden oppompen
en natuurlijk een route uitzoeken, want ben verhuisd dus weet de weg niet
Inderdaad, het is gewoon man tegen man dus als je er problemen mee hebt moet je gewoon harder rijden. Ik kan me dit soort commentaren niet herinneren uit m'n schaatstijd, daar reden we ook met een paar man van 35-45 in de subtop mee bij de top 10 van het gewestelijk kampioenschap 10km. Sterker nog, veel jongere rijders hadden liever zo'n oude gast in het kwartet, daarvan wisten ze dat die geen rare stunts uithaalde bij het inhalen/ingehaald worden.quote:Op donderdag 23 maart 2017 10:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als je als elite renner van 20 geen man van 46 kan verslaan, moet je gewoon niet miepen. Al is het een oud-prof. We hebben het over Nico Eeckhout. Verdiensteijk renner indertijd dat wel, Belgisch kampioen, Dwars door Vlaanderen winnaar. Mooie resultaten, maar nooit een absolute ster.
Bepaald geen nivo Cancelara ofzo.
Toen was het koudquote:Op donderdag 23 maart 2017 19:31 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ook in December en Januari was het mooi fietsweer
dat we voorlopig niets zeggenquote:
quote:
Eigenlijk geen.quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:30 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Heb jij nog minpunten bedacht tov. een garmin (800/820).
Denk dat hij voor mij als opvolger van m'n garmin ook op het lijstje komt.
ja! draaien weer prima en weg speling. alleen de lagers in de body niet vervangen, dus die hoor je nog wel, maar dat boeit me niet. Ze zijn weer spelingvrij en kan ze nu wel op rijden.quote:Op donderdag 23 maart 2017 19:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Heb je die quattro's eigenlijk al eens geserviced?
Top! Afgelopen weekend zelf quattro's geserviced, body lagers en de lagers voor en achterwiel, dus ik dacht als je hulp nodig heb..quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:42 schreef muzas het volgende:
[..]
ja! draaien weer prima en weg speling. alleen de lagers in de body niet vervangen, dus die hoor je nog wel, maar dat boeit me niet. Ze zijn weer spelingvrij en kan ze nu wel op rijden.
Ja ik had niet bedacht dat er in de body ook lagers zitten... Maar denk dat ik me dat gezeik wil besparen en wel een nieuwe body koop.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 06:49 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Top! Afgelopen weekend zelf quattro's geserviced, body lagers en de lagers voor en achterwiel, dus ik dacht als je hulp nodig heb..
Ja, die is van m'n mattie.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:14 schreef muzas het volgende:
[..]
leugens! jij bent geheel #TeamGiantAlpecin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |