Maar als niemand kijkt.. hoe weten we dan wanneer Hiddema en Baudet aan het woord zijn?quote:Op zondag 12 maart 2017 10:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet dit hele teringprogramma kijken
nee ik ook niet..... neem het wel even opquote:Op zondag 12 maart 2017 10:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet dit hele teringprogramma kijken
Voelt wel een beetje als dat pappa het opneemt voor zoonliefquote:Op zondag 12 maart 2017 10:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hiddema is erg mad op Frits (en Jinek). Nou ik heb er zin in.
Sylvana Simonsquote:Op zondag 12 maart 2017 10:47 schreef Maraca het volgende:
Maar goed dat dit programma niet 's avonds is.. dan was ik allang in slaap gevallen
Volgens Van der Gijp is het een erg vermakelijk programmaquote:Op zondag 12 maart 2017 10:47 schreef Maraca het volgende:
Maar goed dat dit programma niet 's avonds is.. dan was ik allang in slaap gevallen
Sylvana? Welk programma kijk jij?quote:Op zondag 12 maart 2017 10:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Sylvana Simons
Ik dacht dat het een talkshow was.
Welke zender is het nou dan...quote:Op zondag 12 maart 2017 10:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sylvana? Welk programma kijk jij?ik zit naar een visrestaurant te kijken
Ja, een interview over een rechtzaak ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2017 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit SS daar? Wat is die zender diep gezonken
Neequote:
HELDINquote:Op zondag 12 maart 2017 11:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neeik offer mezelf wel op om jullie te laten weten wanneer het begint
Doet hij beter dan ikquote:Op zondag 12 maart 2017 11:09 schreef tralalala het volgende:
Baudet doet even alsof hij het mega interessant vindt.
Ja, maar hij is wel accountant en fiscalist en beter dan Wiebes en weet ik het allemaalquote:Op zondag 12 maart 2017 11:12 schreef RedFever007 het volgende:
"komt zo'n laaggeschoolde bij me" Wat een arrogante klootzak dit
Ik dacht dat B&H aan tafel zatenquote:Op zondag 12 maart 2017 11:09 schreef tralalala het volgende:
Denk verkeerd geknipt en geplaktquote:
Geen idee, ik schakelde net inquote:Op zondag 12 maart 2017 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel accountant en fiscalist en beter dan Wiebes en weet ik het allemaal
Een semi-directeur van een schoonmaakbedrijfquote:Op zondag 12 maart 2017 11:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen idee, ik schakelde net in
Wie is deze kerel? Prachtig vlinderdasje en wat is dat gouden kettinggevalding?
Jaquote:Op zondag 12 maart 2017 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Ze weten gewoon dat iedereen inschakelt voor het FvD, dus lekker voor het laatst bewaren.
Vindt hij ook. Die ZZP en ondernemersstandpunten hebben voor mij de doorslag gegeven op FvD te gaan stemmen. Hopelijk komt dat nu ook eens ter sprake ipv dat het alleen over migranten gaat.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:09 schreef tralalala het volgende:
Jaquote:
Ach, kost 15 mille, maar dan heb je toch 10 minuten zendtijd.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:22 schreef Maraca het volgende:
Jabeetje jammer wel dat FvD hierbij aanschuift
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Ach, kost 15 mille, maar dan heb je toch 10 minuten zendtijd.
Ook bij de saaie mensen moet je stemmen winnen.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jabeetje jammer wel dat FvD hierbij aanschuift
Als die aflevering met de 5 Ferrari's komt, graag opnemen!quote:Op zondag 12 maart 2017 11:26 schreef nostra het volgende:
Net Wegmisbruikers dit met de enige leuke scène helemaal op het eind.
Al die adverteerders zitten aan tafel, om de paar weken.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het best interessant wat ze te vertellen hebben. Maar steeds die ellenlange reclameblokken...
Daar heb je personeel voor. Het zijn geen arbeiders.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:31 schreef bloodymary1 het volgende:
In die reclames hebben die hardwerkende mensen altijd compleet lege bureaus...
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:34 schreef nostra het volgende:
Elke keer als Harry aan het woord is ben ik geneigd 112 te bellen.
Moest jij eens oplettenquote:Op zondag 12 maart 2017 11:36 schreef RedFever007 het volgende:
7 zetels lijkt mij zeer onwaarschijnlijk maar okee
Ik ben zeer benieuwd, ik heb wel het idee dat de populariteit fors in de lift zit. Steeds meer mensen ontdekken FvD als het fatsoenlijke constructieve alternatief.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:36 schreef RedFever007 het volgende:
7 zetels lijkt mij zeer onwaarschijnlijk maar okee
En dan doen ze het héél netjes voor een nieuwe partijquote:
Misschien omdat het intelligente mensen zijn die wel begrijpen wat rechtsstaat inhoudt.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:38 schreef gelly het volgende:
Bijzonder toch die waardering uit het platrechtse kamp voor iemand wiens dagelijkse beroep is het uit de cel houden van moordenaars en verkrachters.
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:40 schreef Maraca het volgende:
*noteert in agenda: vrijdagmiddag even euro ontbinden.
Dat vraag ik me af als ik diezelfde mensen hoor afgeven op zogenaamde "D'66" rechters en ze voorheen achter Wilders aanliepen die liet blijken de rechtstaat niet te respecteren.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien omdat het intelligente mensen zijn die wel begrijpen wat rechtsstaat inhoudt.
Het werd letterlijk aan hem gevraagd... nogal logisch dat hij er dan mee komt.quote:
Oh?quote:Op zondag 12 maart 2017 11:45 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het is wel weer duidelijk uit wat voor figuren de aanhang van FvD bestaat. Hoor je na 15 maart ook niets meer van.
Doordat de twee kopstukken een praatje houden?quote:Op zondag 12 maart 2017 11:45 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het is wel weer duidelijk uit wat voor figuren de aanhang van FvD bestaat.
Haters zoals jij zijn het bewijs dat mensen deze partij als serieuze dreiging zien.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:45 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het is wel weer duidelijk uit wat voor figuren de aanhang van FvD bestaat. Hoor je na 15 maart ook niets meer van.
Dat is toch saaiquote:Op zondag 12 maart 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer, had verwacht dat er bij dit programma meer inhoudelijk over ondernemers- en fiscale zaken gesproken zou worden.
Volgens mij kijken we naar andere programma's.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer, had verwacht dat er bij dit programma meer inhoudelijk over ondernemers- en fiscale zaken gesproken zou worden.
Zeker.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haters zoals jij zijn het bewijs dat mensen deze partij als serieuze dreiging zien.
Ach nee, daar scoort de FvD toch niet mee. Die moeten gewoon het domrechtse PVV-aftreksel spelen zoals ze altijd doen.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik bedoel in het verhaal van Baudet. Dat is juist zijn sterke kant.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij kijken we naar andere programma's.
Jaquote:Op zondag 12 maart 2017 11:48 schreef RedFever007 het volgende:
Dit is geen interview, dit is een monoloog
Je dacht dat de interviews bij Harry Mens echt waren? Je betaalt gewoon voor wat je wil dat Harry Mens zegt. Het is een reclame programma.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:48 schreef RedFever007 het volgende:
Dit is geen interview, dit is een monoloog
Dat heeft de aanhang nodig inderdaad, iemand die vertelt welke mening ze moeten hebben.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:49 schreef DrDentz het volgende:
Dit is heerlijk, alsof ik op zondagmorgen in de kerk zit en de dominee zegt hoe het allemaal in elkaar zit.
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:50 schreef Maraca het volgende:
Hiddema zou het niet eens doorhebben als Mens even koffie ging halen
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:51 schreef wuuht het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat fvd gewoon zendtijd heeft gekocht?
Ze moeten wel, dat verdomde partijkartel heeft de NPO in handen.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:51 schreef wuuht het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat fvd gewoon zendtijd heeft gekocht?
Je moet niet teveel van de aanhang van dit soort clubjes verwachten Gellyquote:Op zondag 12 maart 2017 11:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Je dacht dat de interviews bij Harry Mens echt waren? Je betaalt gewoon voor wat je wil dat Harry Mens zegt. Het is een reclame programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |