Haters zoals jij zijn het bewijs dat mensen deze partij als serieuze dreiging zien.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:45 schreef gelly het volgende:
Maar goed, het is wel weer duidelijk uit wat voor figuren de aanhang van FvD bestaat. Hoor je na 15 maart ook niets meer van.
Dat is toch saaiquote:Op zondag 12 maart 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer, had verwacht dat er bij dit programma meer inhoudelijk over ondernemers- en fiscale zaken gesproken zou worden.
Volgens mij kijken we naar andere programma's.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer, had verwacht dat er bij dit programma meer inhoudelijk over ondernemers- en fiscale zaken gesproken zou worden.
Zeker.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haters zoals jij zijn het bewijs dat mensen deze partij als serieuze dreiging zien.
Ach nee, daar scoort de FvD toch niet mee. Die moeten gewoon het domrechtse PVV-aftreksel spelen zoals ze altijd doen.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik bedoel in het verhaal van Baudet. Dat is juist zijn sterke kant.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij kijken we naar andere programma's.
Jaquote:Op zondag 12 maart 2017 11:48 schreef RedFever007 het volgende:
Dit is geen interview, dit is een monoloog
Je dacht dat de interviews bij Harry Mens echt waren? Je betaalt gewoon voor wat je wil dat Harry Mens zegt. Het is een reclame programma.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:48 schreef RedFever007 het volgende:
Dit is geen interview, dit is een monoloog
Dat heeft de aanhang nodig inderdaad, iemand die vertelt welke mening ze moeten hebben.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:49 schreef DrDentz het volgende:
Dit is heerlijk, alsof ik op zondagmorgen in de kerk zit en de dominee zegt hoe het allemaal in elkaar zit.
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:50 schreef Maraca het volgende:
Hiddema zou het niet eens doorhebben als Mens even koffie ging halen
quote:Op zondag 12 maart 2017 11:51 schreef wuuht het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat fvd gewoon zendtijd heeft gekocht?
Ze moeten wel, dat verdomde partijkartel heeft de NPO in handen.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:51 schreef wuuht het volgende:
Jullie begrijpen toch wel dat fvd gewoon zendtijd heeft gekocht?
Je moet niet teveel van de aanhang van dit soort clubjes verwachten Gellyquote:Op zondag 12 maart 2017 11:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Je dacht dat de interviews bij Harry Mens echt waren? Je betaalt gewoon voor wat je wil dat Harry Mens zegt. Het is een reclame programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |