denk niet dat die de kamer in komtquote:
Ja dus?quote:
ik zal een nieuwe maken.. je hebt gelijkquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Tevens staan we er in de echte peilingen er gewoon goed voor.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik zal een nieuwe maken.. je hebt gelijk
nieuwquote:
jaquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:46 schreef d4v1d het volgende:
Maar je sluit dus nogsteeds partijen uit...
heb jij connecties met ancilla?quote:
de gevestigde orde doet niet andersquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mede hierdoor gaat Nederland naar de klote
neppert ben jequote:
geenstijl heeft geenpeilquote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Wij houden hier van partijen met FORUM in de naam.
ik weet nog steeds niet waarop ik ga stemmenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:08 schreef Rezania het volgende:
TS is gefrustreerd dat de PVV aan het zakken is in de peilingen.
TON!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet waarop ik ga stemmen
GeenPeil lijkt me echt een dikke flopquote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
geenstijl heeft geenpeil
eigenlijk zou je de partij van de fokkers moeten hebben..
ik zou op jou stemmenquote:
Wat is goed? De PiratenPartij gaat naar mijn mening de kamer niet halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Tevens staan we er in de echte peilingen er gewoon goed voor.
Ik hoop dat ze deze keer wel een zetel krijgenquote:
krijgen we wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 06:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze deze keer wel een zetel krijgen
Je gaat blind op wat zo'n online adviseert? Informeer jezelf, zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:19 schreef Sorella het volgende:
Volgens de stemwijzer en kieswijzer moet ik forum voor democratie stemmen of 50+ of de ondernemerspartij.
Volgens kieskompas sp en d66.
Ik ga dan maar voor forum voor democratie.
1-2 zetels.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 03:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat is goed? De PiratenPartij gaat naar mijn mening de kamer niet halen.
Nou ja, 20 is niet zo heel veel toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:57 schreef Gohf046 het volgende:
Ik ben een fervent FvD aanhanger maar toch kan ik maar moeilijk geloven dat in deze poll mensen niet dubbel hebben gestemd ofzo. Zo geliefd kunnen ze opeens niet zijn toch
Mensen hier houden toch wel van een forum?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:57 schreef Gohf046 het volgende:
Ik ben een fervent FvD aanhanger maar toch kan ik maar moeilijk geloven dat in deze poll mensen niet dubbel hebben gestemd ofzo. Zo geliefd kunnen ze opeens niet zijn toch
Ik acht de kans vrij groot dat GL met de PVDA zal gaan regeren, indien ze genoeg stemmen krijgen, Ik zie geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:33 schreef Britpop1995 het volgende:
Ondanks dat ik bij alle stemhulpen bij GroenLinks uitkom, twijfel ik nog steeds tussen GroenLinks en de PvdA. Als PvdA-lid wil ik de partij niet in de steek laten, maar ik voel mij veel meer aangesproken door het hoopvolle, links-progressieve verhaal van GroenLinks. Met name op het gebied van vluchtelingen en Europa.
Mocht ik woensdag op GroenLinks stemmen, dan stem ik niet tegen de PvdA. Ik wil de PvdA niet afrekenen op het verleden (ik ben positief over de kabinetsdeelname), maar op het verhaal voor de toekomst.
Als het goed is, krijg ik één dezer dagen nog een reactie op een brief die/Facebookbericht dat ik naar de PvdA heb gestuurd. In dit bericht heb ik mijn probleempunten uitgelegd en ik hoop dat daarop wordt ingegaan.
De kans dat ik GroenLinks ga stemmen is overigens behoorlijk groot, maar ik ben bereid om mij nog te laten overtuigen.
voor privacy kan je beter bij Pp zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:33 schreef Stranger het volgende:
Groenlinks.
Ik heb nog nooit eerder op een partij gestemd die een zetel haalt, maar dit keer vind ik het belangrijker om een gevestigde partij te stemmen.
Voornamelijk om hun partijstandpunten mbt klimaat en hun stemgedrag mbt privacy.
Verder is de voornaamste reden dat ik trots op Nederland ben dat we proberen de hele samenleving een redelijk bestaansminimum te gunnen. Ik wil best extra belasting betalen om dit ook de komende jaren te blijven garanderen.
Dat weet ik, maar zoals ik zei vind ik het belangrijk om op een partij te stemmen die een zetel haalt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
voor privacy kan je beter bij Pp zijn.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik twijfel nog tussen Theo Hiddema (FvD) vanwege zijn mediaoptredens en Mei Li Vos (PvdA) omdat ze op een meisje lijkt dat ik leuk vind, alleen dan 30 jaar ouder.
Ah klasse ventjequote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Zoals al mijn favoriete FOK!kers FvD (Hiddema).
Haha, heb jij er 53 keer op gestemd?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:39 schreef Harvest89 het volgende:
SGP!
Gooi die winkels eens op zondag dicht godverdomme!
Het is te erg voor woorden dat als ik op zondag thuis zit, ik allemaal van die blije mensen door de winkelstraat hoor lopen.
Loop toch allemaal naar de hel!
1x.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, heb jij er 53 keer op gestemd?
En gewoon thuis de was doen en eten koken. En baren.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
1x.
Maar blijkbaar ben ik niet de enige in NL die vind dat vrouwen eens een keer hun bek dicht moeten houden.
Precies.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En gewoon thuis de was doen en eten koken. En baren.
pp staat volgens de peilingen weer op een zetelquote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zoals ik zei vind ik het belangrijk om op een partij te stemmen die een zetel haalt.
Verder is PvdD dan ook een optie, maar ik heb het simpelweg niet zo op dieren
Goede punten heeft Emile Roemer he!quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik stem op de knapste lijsttrekker, maar niet om zijn uiterlijk, maar om de inhoud.
ancila?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik stem op de knapste lijsttrekker, maar niet om zijn uiterlijk, maar om de inhoud.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:22 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Goede punten heeft Emile Roemer he!
FvD is ook wel een beetje een reaguurderspartij heb ik het ideequote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig dat ze trouwens bovenaan staan hier. Maar ja, de SGP staat 2, dus dat zegt niets.
De lijsttrekker zegt ook: "Hier zit ik gewoon heel graag te zitten.. en na te denken over mooie zinnen waar linkse mensen boos van worden.."quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
FvD is ook wel een beetje een reaguurderspartij heb ik het idee
Een stem op GroenLinks is een stem op de VVD, grote kans dat je niks, of op z'n minst gematigd iets gaat zien van hun verkiezingsprogramma...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:33 schreef Stranger het volgende:
Groenlinks.
Ik heb nog nooit eerder op een partij gestemd die een zetel haalt, maar dit keer vind ik het belangrijker om een gevestigde partij te stemmen.
Voornamelijk om hun partijstandpunten mbt klimaat en hun stemgedrag mbt privacy.
Verder is de voornaamste reden dat ik trots op Nederland ben dat we proberen de hele samenleving een redelijk bestaansminimum te gunnen. Ik wil best extra belasting betalen om dit ook de komende jaren te blijven garanderen.
Beste Gijs,quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:28 schreef Gijscoman het volgende:
Ik ga op PvdA stemmen. Ook D66, GL, SP en CU waren opties. Eigenlijk ben ik altijd veel feller links geweest zonder tegen de EU te zijn, waardoor GL een logische optie zou zijn. Logischer dan de PvdA. Waarschijnlijk ben ik dan ook een van de weinige kiezers die van GL naar PvdA is overgegaan i.p.v. andersom.
De hipheid van GL staat me tegen. PvdA is een ietwat saaie partij met veel saaie, maar capabele mensen (m.u.v. Sharon Dijksma). Dat spreekt me aan. Bovendien vind ik dat het huidige kabinet dan wel naar mijn smaak te rechts was, maar over het algemeen gewoon goed werk heeft gedaan. Daar wil ik de PvdA dan ook voor belonen.
Tenslotte hoop ik dat mijn stem bij kan dragen, om de PvdA tot 13 zetels te krijgen, zodat ook Lilianne Ploumen en Ahmed Marcouch in de kamer komen. Daarom zal ik ook op Marcouch stemmen.
Dat vind ik dus allemaal wel meevallen. Zo verdeeld is Nederland niet. Tenminste niet zo erg als de PVV en DENK ons willen doen geloven. De angst voor islamisme of racisme van beide partijen is misschien wel begrijpelijk, maar m.b.t. Nederland overdreven. In die hysterie ga ik niet mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:44 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Beste Gijs,
Mag ik weten waarom je, als een van de weinige, vind dat het huidige kabinet het goed heeft gedaan? Volgens mij is een groot onderdeel van deze verkiezingen de onzekerheid en onbetrouwbaarheid van de politiek. Nederland is verdeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |