Levenslang krijg je dan ook niet voor openlijke geweldpleging he.quote:
Ik heb je link gelezen hoor. Schandalig, en wie weet hoeveel gevallen er nog meer zijn, waar niks over geschreven wordt.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens de moeite nam om de hier eerder gepostte links te lezen was je erachter gekomen dat dit niet de eerste keer is. Het is zelfs voorgekomen dat een vrouw na 3 weken ziekenhuisopname bij terugkomst haar woning zag gekraakt...
Ja, het zijn trieste en bizarre verhalen, de Belgische wetgeving schiet duidelijk te kort.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lees ook gerust deze link:
http://m.hln.be/nieuws/bi(...)nland-zijn~aac5ab63/
Volgens mij trapt iedereen in dit fake-nieuws. Het is overduidelijk.Dat hoofd van die mevrouw. En journalist "Wouter Spillebeen". En het zijn er niet 2 of 3. Nee maar liefst 11 stuks en 1 hont. We zijn wel diep gezonken als we hier niet doorheen prikken.... Deze mevrouw is onderzoeker dus het zal wel een experiment zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:45 schreef Physsic het volgende:
Ja, het zijn trieste en bizarre verhalen, de Belgische wetgeving schiet duidelijk te kort.
Politie bellen en arthur en z'n vanuit de fabriek opgeroepen knokploegje afgevoerd zien wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 01:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gewoon een groep vrienden optrommelen en dat smerige lowlife volk hardhandig eruit werken.
Fout !quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
Kraken zou in Nederland gewoon weer legaal moeten zijn. Zeker in een enorm klein land. De enigen die echt beter worden van een verbod is de vastgoedmaffia en hun handlangers in de politiek.
Natuurlijk vervalt dat 'recht' bij gebruik van geaccumuleerd eigendom.
Mens centraal, niet stenen.
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik niet snap is dat deze mensen niet gewoon dat huis uit getrapt worden
Een tuinstoel is licht van gewicht, dat bewijs gooien krakers zo uit het raam. Als het verhaal al klopt, dan is het voordeel van Amsterdam dat je bij veel oude panden zo'n katrol systeem hebt. Geen tuinstoel maar oude (stations) piano neerzettenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 08:13 schreef Persefoneia het volgende:
Jaren terug kreeg mijn zus een huisje in Amsterdam.
Toen kreeg ze het advies daar direct iets in te zetten zoals een tuinstoel.
Want bij leegstand zou het gekraakt kunnen worden met alle gevolgen van dien, en met bijv. een tuinstoel is het huisvredebreuk en kon je dat soort problemen voorkomen.
Wat hiervan klopt weet ik niet en het is al jaren geleden maar dit bericht deed mij daar aan denken.
Die katrolsystemen zijn in nieuwbouw ook verplicht...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 08:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Een tuinstoel is licht van gewicht, dat bewijs gooien krakers zo uit het raam. Als het verhaal al klopt, dan is het voordeel van Amsterdam dat je bij veel oude panden zo'n katrol systeem hebt. Geen tuinstoel maar oude (stations) piano neerzetten
Beetje komisch is het wel nu :pquote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Sarah Braeye
Ervaring
Projectmedewerker 'Empowerment van etnisch-culturele minderheden' Brussel
https://be.linkedin.com/in/sarah-braeye-28801410
Empowermentquote:
Ik denk dat Sarah een experiment met ons doet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Sarah Braeye
Ervaring
Projectmedewerker 'Empowerment van etnisch-culturele minderheden' Brussel
https://be.linkedin.com/in/sarah-braeye-28801410
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 09:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Empowerment
Empowerment verwijst naar het delen van macht en (schaarse) bestaansmiddelen, en de weloverwogen inspanningen van sociale groepen – en hun individuele leden – om hun eigen bestaan in handen te nemen en hun levensomstandigheden – gaande van individuele vaardigheden en zelfvertrouwen tot materiële welvaart en maatschappelijke en politieke part...
Wat zitten ze nou te klagen? Dit is toch precies wat ze willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |