Ik katten, komen ook wel eens buiten, maar de kans is groot dat ze bij buren gaan zitten en dan heb ik nog niets / dan loop ik nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2017 14:23 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb honden. Dat lost t probleem wel op.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2017 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik katten, komen ook wel eens buiten, maar de kans is groot dat ze bij buren gaan zitten en dan heb ik nog niets / dan loop ik nog niet
Even op en neer Limburg met t OVquote:Op woensdag 22 maart 2017 14:47 schreef MutedFaith het volgende:
Nou. Je mag wel een hond lenen om uit te laten hoor.
Ik ben er geboren en heb er tot m'n achttiende gewoond. Ik mag dus ook Limburg-boksenquote:Op woensdag 22 maart 2017 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar kan ik zo ongeveer een steen naartoe gooien
Dat stuk beschouw ik waarschijnlijk niet als Limburgquote:Op woensdag 22 maart 2017 14:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar kan ik zo ongeveer een steen naartoe gooien
Haha als je noord bedoeld niet neequote:Op woensdag 22 maart 2017 15:48 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat stuk beschouw ik waarschijnlijk niet als Limburg
Ik heb je toegevoegd en dankjewel voor de rest van de tips. Ik zat in de app te prutsenquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:43 schreef MutedFaith het volgende:
als je op mijn link ( http://www.fitbit.com/user/4TPD5Z ) klikt en me als vriendje toevoegt dan pleur ik je in de challenge. Als je wil.
En anders kan t door naar fitbit.com te gaan en in te loggen. Dan zie je op je dashboard rechtsboven in je profielfoto. Als je daarop klikt ga je naar je profiel. Daar staat onder de menu balken je 'public url'.
Met een bmi boven de 30 kan je dus beter eerst iets anders gaan doenquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:32 schreef La_Tramposa het volgende:
https://runningfacts.nl/gezondheid/hardlopen-en-overgewicht/
Toegankelijk en nuttig artikel over hardlopen en (over)gewicht!
Ik zal eens kijken of me dat luktquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mochten jullie vriendjes willen worden op fitbit. Dat vind ik leuk
quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mochten jullie vriendjes willen worden op fitbit. Dat vind ik leuk
Dat is inderdaad wel de conclusie als je aan de veilige kant wil blijven. Ik denk niet dat het voor iedereen geld, want BMI is natuurlijk geen perfecte maatstaf.quote:Op woensdag 22 maart 2017 18:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met een bmi boven de 30 kan je dus beter eerst iets anders gaan doen
Op zaterdagavond bierdrinken = zondagochtend veel lichter = maandagochtend 2 kg erbij.quote:
Die ken ik ook wel goedquote:Op donderdag 23 maart 2017 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Op zaterdagavond bierdrinken = zondagochtend veel lichter = maandagochtend 2 kg erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |