Ik moet ook zo'n ding hebben. Meenemen met de marathonquote:Op zondag 12 maart 2017 09:55 schreef Schanulleke het volgende:
Gisteravond uit eten met vrienden en de Pokémon go plus in mijn zak. Er was een stop dichtbij, maar dat ding bleef maar trillen. Toen ik checkte bleek ik enorme drift te hebben. Tussen 6 en 11 heeft hij bijna 20 km gedrift. Helaas alleen troep uit mijn eieren, maar voor de dust was het lekker en Chansey heeft lekker 4 candy opgepikt. Had nog nooit zo'n drift gehad.
Sloot ook de avond af met een volle rugzak (1000 items). En dat terwijl mijn vrienden helemaal niets hebben doorgehad
Pinap?quote:Op zondag 12 maart 2017 11:47 schreef Sarasi het volgende:
Mijn moeder.Toen ik die Pupitar in de nearby zag terwijl we op een terrasje zaten, zei ik dat ik even moest rennen om een zeldzame pokémon te vangen. Zij: "Ga gauw!"
Ze wil binnenkort een nieuwe smartphone, eerste wat ze vraagt: "Kan ik met deze dan weer PokémonGo spelen?"
Ik heb d'r goed opgevoed.
Jij zit vast bij mij in de chat, of was het niet een avondje Lion King?quote:Op zondag 12 maart 2017 11:47 schreef Sarasi het volgende:
Mijn moeder.Toen ik die Pupitar in de nearby zag terwijl we op een terrasje zaten, zei ik dat ik even moest rennen om een zeldzame pokémon te vangen. Zij: "Ga gauw!"
Ze wil binnenkort een nieuwe smartphone, eerste wat ze vraagt: "Kan ik met deze dan weer PokémonGo spelen?"
Ik heb d'r goed opgevoed.
Haha ja! Toevallig.quote:Op zondag 12 maart 2017 12:04 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Jij zit vast bij mij in de chat, of was het niet een avondje Lion King?
Durfde ik niet.quote:
Ik heb het er nog niet genoeg ingestamptquote:Op zondag 12 maart 2017 12:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Durfde ik niet.Zie screenshot op de vorige pagina.
Het gaat minder hard dan daadwerkelijk de game spelen, maar het slurpt wel door.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik moet ook zo'n ding hebben. Meenemen met de marathon
Hoeveel van je accu vreet ie leeg?
En ik was er niet eens.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag 4 uur lang op en om Kijkduin geweest en best wel teleurgesteld zo weinig bijzonders als dat er kwam
Ik had ook een Larvitarquote:Op zondag 12 maart 2017 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Larvitar en Dratini uit eieren. Nice. Kan ook gaan denken aan een tweede Dragonite nu
Heldquote:Op zondag 12 maart 2017 13:06 schreef Molurus het volgende:
Zo, Tyranitar nu op cp2597.![]()
Helaas is de candy nu wel op.
Ik heb het hier een tijdje niet gevolgd.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:43 schreef Vanyel het volgende:
Wat is dit nou voor ongerelateerde beschuldiging. Die tip over de eieren is in dit topic al weken geleden gedeeld en volgens mij is er zelfs nog over gesproken. Hoe is het dan nattekats verantwoordelijkheid dat sommigen hier niet altijd dit topic lezen?
Alleen heb ik nog 64 candy nodig om hem naar max te krijgen voor mijn huidige level.quote:
Zoek de Hitmonchan ergens in Amsterdam, en dan vind je vanzelf de Larvitar?quote:Op zondag 12 maart 2017 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Ergens in Amsterdam zit een Larvitar verstopt die er nog zit tot 22:20.
Langs dezelfde dijk zit ook een Hitmonchan
Hitmonchan is allang foetsie.quote:Op zondag 12 maart 2017 22:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoek de Hitmonchan ergens in Amsterdam, en dan vind je vanzelf de Larvitar?
Nee, ik spring meteen in de auto.
Heb je er ook al vele kilometers op zitten met een Larvitar als buddy?quote:Op zondag 12 maart 2017 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
En m'n derde Larvitar eiheb al 64 candy nu, dat duurde bij Dratini ongeveer een half jaar
Nope, heb Togepi als buddy sinds vandaag. Hiervoor Grimer, dat was m'n laatste gen 1 evolutie.quote:Op zondag 12 maart 2017 23:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je er ook al vele kilometers op zitten met een Larvitar als buddy?
Ik zit nu op 69,4km.
Gewoon drie keer uit ei krijgen, zo lastig is het allemaal nietquote:Op zondag 12 maart 2017 23:49 schreef rubbereend het volgende:
Togepidie wil maar niet tevoorschijn komen
Als iedereen z'n android zou moeten updaten.quote:Op maandag 13 maart 2017 00:52 schreef Nattekat het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)es_door_on_spoofing/
Het is iets...
Nah, dat is het in Kijkduin ookquote:
Ik heb besloten dat ik niet meer ga lopen voor evoluties. Heb dat met gen 1 een aantal keren gedaan en telkens als ik dan mijn felbegeerde evolutie had, kwam er een event oid waardoor het helemaal niet meer zo zeldzaam was en ik het ook zonder lopen wel had kunnen redden.quote:Op zondag 12 maart 2017 23:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je er ook al vele kilometers op zitten met een Larvitar als buddy?
Ik zit nu op 69,4km.
Ik zou toch bijna gaan denken dat ze best wel een grote kans hebben om uit 10 km eieren te komen.quote:Op zondag 12 maart 2017 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
En m'n derde Larvitar eiheb al 64 candy nu, dat duurde bij Dratini ongeveer een half jaar
De drie eieren kwamen zelfs uit één en dezelfde stop, voor de deur bij Hudson in Kijkduin. Hamburgers eten en Larvitar eieren draaien, wat wil je nog meer?quote:Op maandag 13 maart 2017 19:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna gaan denken dat ze best wel een grote kans hebben om uit 10 km eieren te komen.
Gunstig, want met buddy schiet echt niet op.
Waar staan ze?quote:Op maandag 13 maart 2017 19:49 schreef teletascha het volgende:
Vandaag larvitar uit een ei, met 26 candy. Het begin is er!
En sta nog steeds in alle 12 gyms! waarvan ik er al 9 heb sinds eind januari... het lijkt alsof geel, en blauw deze gyms niet kunnen zien, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |