Maar ben er ook niet echt kapot van. Je bent vooral zelf weer eens onder de indruk van mannelijk schoon.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mag mn dochter mee thuis komen ja.
Het motief dat ik ervoor gelezen heb is dat ze denken de bijstandsgerechtigden ermee te helpen: hoe soberder de uitkering, hoe gemotiveerder men zal worden om werk te zoeken. Volgens mij hebben geen enkel idee hoe zwaar het in de onderste inkomensregionen is, maar goed, ze doen het voor andermans bestwil. Idem met het afschaffen van toelagen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben me rotgeschrokken wat de VVD met de uitkeringen wilt. Ik vind het ronduit schandalig , en wat mij betreft zakken ze nu echt door de fatsoensgrens. Ontkoppelen en zelf de vakantietoeslag van de bijstand afschaffen, dat in een tijd dat het economisch goed gaat. Dus waarom zo'n maatregel? Ik kan niet anders bedenken dat het slopen van de sociale zekerheid bij hen een doel op zich is geworden. Ik vind dat iedere partij recht heeft op standpunten, maar dit vind ik echt over iedere grens gaan.
En dan voert de VVD campagne met "normaal doen". En dan nemen ze Wilders terecht de maat dat hij groepen uitsluit. Maar wat doet Rutte? Hij trap de minima nog verder de grond in, marginaliseert ze totaal.
Dat vinden ze bij de VVD kennelijk "normaal"?
Ik vind het echt schokkend dat zo'n partij wrs de grootste wordt. Dan vraag ik me af: wat is er is vredesnaam aan de hand?
Met zo'n homo?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje een Duitse Graziano.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar spreken we niet over in zeeland.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ben er ook niet echt kapot van. Je bent vooral zelf weer eens onder de indruk van mannelijk schoon.
Whehehe.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar spreken we niet over in zeeland.
Roy Donders, de toekomstige sugar daddy van mini-Tem.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw toekomstig schoonzoon.
Het ergste is dat ze impliciet hiermee miskennen dat er mensen zijn die ECHT NIET kunnen werken. Die treffen ze daarmee het hardste, want zij hebben immers geen keuze. Daarmee trappen ze een groep mensen genadeloos in hun gezicht. Totaal respectloos van een partij die zich wil presenteren als een nette fatsoenlijk partij.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het motief dat ik ervoor gelezen heb is dat ze denken de bijstandsgerechtigden ermee te helpen: hoe soberder de uitkering, hoe gemotiveerder men zal worden om werk te zoeken. Volgens mij hebben geen enkel idee hoe zwaar het in de onderste inkomensregionen is, maar goed, ze doen het voor andermans bestwil. Idem met het afschaffen van toelagen.
Klavergod als premier.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:51 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, Klaver is een leuke nr. 2 in een kabinet. Je moet er dan weer niet aan denken dat dat beleid de boventoon voert in een kabinet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |