SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Toftof!quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Sting is de enige grote artiest die ik de hand heb geschud en een biertje mee heb gedronken.
Welk een toeval...quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel zin in What Do I Do van Phil Fearon & Galaxy
#eightiesgalore
quote:
+1quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verneem net uit twee onafhankelijke bronnen dat het niet zo goed gaat met David.
Dat moet wel lukken...quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je nog plek voor Bow Wow Wow - Do you wanna holding me?
Pfff, ik kan me dat niet eens herinneren...quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welk outro van Het Goede Doel werd nu ook weer gebruikt bij Pisa's De Gewone Man?
Het was In 't levenquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, ik kan me dat niet eens herinneren...
quote:
Do the Dog?quote:
Ik begin het te snappenquote:
Ow dat is wel interessant misschien....quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
The Beat én The Selecter op 27 oktober samen in de Melkweg...
Dat komt vast weer goed!quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Op naar de volgende brainwave qua thema...
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben nog een weekje thuis, maar zal weinig aanwezig zijn. Morgen komt de VerenigdeStatenares hier. Na het stemmen zodra het stembureau opengaat op 15 maart vertrekken we richting Parijs. De kans dat ik vanaf 15 maart 2 maanden lang inlog, is vrijwel nul.
't Is effe dat jullie het weten en niet de politie bellen
Klinkt tof!quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben nog een weekje thuis, maar zal weinig aanwezig zijn. Morgen komt de VerenigdeStatenares hier. Na het stemmen zodra het stembureau opengaat op 15 maart vertrekken we richting Parijs. De kans dat ik vanaf 15 maart 2 maanden lang inlog, is vrijwel nul.
Have fun alvast...quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 08-03-2017 om 22:24:00Ik zit bij een popquiz en dit was echt een antwoord. 🙈 @ Podium de Vorstin https://t.co/sIYAdvLyam reageer retweet
heel veel plezier en kom weer veilig terug!quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het maar gezellig was!quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis na een filmavondje met vier vriendinnen, het was een bijzondere film
ja hoor, na afloop nog even zitten evalueren en afgesproken vaker naar het filmhuis te gaanquote:Op donderdag 9 maart 2017 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als het maar gezellig was!
Goedemorgen
alvast heeeeeel veel plezier gewenst! Brrr, in een tentje, mijn hobby is het niet, maar je gaat vast hele toffe dingen meemakenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
ik hoop dat het een mooi afscheid wordtquote:Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Zo oma naar haar laatste rustplaats brengen...
het weer is heeft zich al aangepast...quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Sterkte.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
sterke vandaag! 😘quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Sterktequote:Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Sterkte Madquote:Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Sterkte, Madquote:Op donderdag 9 maart 2017 09:04 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Mooi !quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Dank allen.
Het was een waardige uitvaart...
En welke film was het?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef just me het volgende:
* just me is weer thuis na een filmavondje met vier vriendinnen, het was een bijzondere film
quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Dank allen.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Dank allen.
THE HANDMAIDENquote:Op donderdag 9 maart 2017 14:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
En welke film was het?
Ik heb gisteren Hidden Figures gekeken. Wat een ongelooflijke film
Sookee is eigenlijk de lang verloren dochter zus van Hideko?quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:13 schreef just me het volgende:
[..]
THE HANDMAIDEN
Adembenemend mooi vormgegeven verhaal vol intriges, griezelelementen en erotiek dat zich afspeelt in de jaren dertig in Korea tijdens de Japanse bezetting. De jonge Sookee is aangenomen als dienstmeisje voor een rijke Japanse, Hideko. Maar Sookee heeft een geheim.
het was zeg maar 2 honden vechten om een been en de 3e gaat er mee heenquote:Op donderdag 9 maart 2017 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sookee is eigenlijk de lang verloren dochter zus van Hideko?
quote:
Klinkt wel gaaf.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Soms is het wel duizelingwekkend als je ziet hoeveel muziek er is.
Ben nu bezig met het voorbereiden van zo'n 20 shows![]()
en er is nog zoveel onbekend spul en nog zoveel te leren over de historie... en... en.... *valt flauw*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |