Het is een TU134UBL, een test-toestel voor o.a. trainingen voor de TU160. Die ging een stuk sneller dan de TU134, dus een spitsere neus voor betere aerodynamica en dus hogere snelheden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 06:33 schreef derLudolf het volgende:
M'n Russisch is ook niet meer wat het geweest is Waarom heeft deze Tu134 zo'n "spitse" neus?
Waarschijnlijk ILS kalibreren o.i.d.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef gelly het volgende:
Iemand enig idee wat dit vliegtuig doet?
https://www.flightradar24.com/C550/cd202b2
Of diverse manouvres oefenenquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ILS kalibreren o.i.d.
In het donker moet een piloot het ook kunnenquote:
Dat is de PH-LAB, dus waarschijnlijk inderdaad voor de ILS kalibratie oid.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:28 schreef gelly het volgende:
Iemand enig idee wat dit vliegtuig doet?
https://www.flightradar24.com/C550/cd202b2
Oh, grappig inderdaad. Op FR24 stond geen registratie.quote:Op woensdag 22 maart 2017 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is de PH-LAB, dus waarschijnlijk inderdaad voor de ILS kalibratie oid.
Op ADS-B welquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh, grappig inderdaad. Op FR24 stond geen registratie.
https://nl.wikipedia.org/wiki/PH-LAB
twitter:flyingdutchwx twitterde op zaterdag 18-03-2017 om 15:57:38 Cargo North DC-3 on the ice of Pickle Lake yesterday....it's been a rough few days in Canadian aviation.....#dc3… reageer retweet
70 jaar! toe maar.quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:24 schreef FredvZ het volgende:
Daar lig je dan als 70 jarige dame:twitter:flyingdutchwx twitterde op zaterdag 18-03-2017 om 15:57:38 Cargo North DC-3 on the ice of Pickle Lake yesterday....it's been a rough few days in Canadian aviation.....#dc3… [ afbeelding ] reageer retweet
73 jaar zelfs zie ik nu, ze is van november '43.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
73 jaar zelfs zie ik nu, ze is van november '43.
Nou nou... Begin anders zelf eens met wat meer info te posten bij je foto's?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:58 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Begin eens met dat ding Tu-134UB-L te noemen. Dit is geen Tu-160 crew-trainer.
[ afbeelding ]
Lijkt me fake.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:49 schreef biertapper het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)s-van-australie.html
[ afbeelding ]
Het gebeurt op zich vaker. Heb het jaren geleden ook al in het nieuws gezien.quote:
quote:In augustus 2009 wilde Jan Rutten (toen 70) samen met zijn kleinzoon Nick (toen 15) op bezoek gaan bij familie in Australië. Ze boekten een ticket via D-reizen naar Sydney en hadden al kunnen vermoeden dat er iets niet klopte toen ze na zo’n 15 uur vliegen alweer landden.
Toen ze uitstapten, bleken ze op het verkeerde continent te zijn. Ze hadden per ongeluk een ticket geboekt naar Nova Scotia (Canada), waar ook een Sydney ligt. De luchtvaartmaatschappij waarmee ze vlogen, regelde een slaapplek voor de reizigers, die overigens niet de eersten waren die dit overkwam. Een paar dagen later vlogen ze alsnog naar het juiste land.
Waarom gelijk zo'n denigrerend toontje?quote:Op vrijdag 24 maart 2017 01:58 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Begin eens met dat ding Tu-134UB-L te noemen. Dit is geen Tu-160 crew-trainer.
[ afbeelding ]
quote:
Niet alleen met "Sydney" gaat het mis. "San José" zorgt ook nog wel eens voor verwarring: https://airodyssey.net/2014/03/27/wrong-airport/quote:Op vrijdag 24 maart 2017 10:16 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Het gebeurt op zich vaker. Heb het jaren geleden ook al in het nieuws gezien.
https://www.quest.nl/arti(...)tdat-er-iets-misgaat
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |