Blijkt om een stelling te gaan. Klikquote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoorde van mijn broer dat er een snelweg wordt aangelegd naar Den Helder op de plaats van de N9... Bron heb ik niet. Hij had het op de radio gehoord.
1 zwaluw maakt geen zomer. 1 iemand is niet representatief voor de groep.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, bron. Goh, uhm de reden van dit topic bijvoorbeeld.
Ik wil best meer kranten artikelen er bij pakken hoor.Maar hey, die kan je zelf ook googlen.
Als jij genoeg afstand neemt, kan een vrachtwagen niet jou het zicht ontnemen. Dus, of je eerste opmerking was kolder, of je neemt geen afstand.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, en later geef ik aan dat ik genoeg afstand neem.. maar blijkbaar lees je daar overheen om je eigen punt maar even kracht bij te zetten.
Ja, die zag ik, maar ik vraag het nog maar even aan hem, want hij had het op plaatselijke radio gehoord, schreef hij.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Blijkt om een stelling te gaan. Klik
Zwart wit. Ook als je 200 meter achter een vrachtwagen zit, zie je niet wat er direct voor hem gebeurd. Feit. Ik kijk graag een paar auto's verder dan alleen de chauffeur voor me. Anticiperen, dat soort.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als jij genoeg afstand neemt, kan een vrachtwagen niet jou het zicht ontnemen. Dus, of je eerste opmerking was kolder, of je neemt geen afstand.
Dat er grond ligt, ja logisch, maar die grond is van iemand.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Grond ligt er al voor een groot gedeelte genoeg tussen de parallelweg en de huidige n9.
Den helder staat te springen om betere infrastructuur en de omliggende plaatsen ook.
Nieuwe kooyhaven.
De luchthaven
De petrochemie en aanverwante activiteiten
Marinehaven en aanverwante activiteiten
Den Helder zelf met 60.000 inwoners
Economisch niet waard? Waaw... Wel heel snel bepaald en bevooroordeeld.
Er is een reden waarom Den Helder niet de populairste stad is van NL he, dat komt mede door de enorm gebrekkige infra naar die dumpstad. Een plaats heeft infra nodig, dat is de bloedlijn en toevoer. 2 weggetjes en 1 spoorlijn zijn nu niet echt bepaald toereikend daar.. Al jaren niet.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zwart wit. Ook als je 200 meter achter een vrachtwagen zit, zie je niet wat er direct voor hem gebeurd. Feit. Ik kijk graag een paar auto's verder dan alleen de chauffeur voor me. Anticiperen, dat soort.
Of kijk jij door vrachtwagens heen?
Gast, er zijn talloze voorbeelden te vinden. Wel grappig hoe jij 1 voorbeeld WEL relevant vindt, maar bij mij gaat lopen emmeren om 1 voorbeeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt geen zomer. 1 iemand is niet representatief voor de groep.
Dit is wel een extreem voorbeeld, dus kan je die wel gebruiken voor de rest?
Klopt. Maar vind het een stuk prettiger als ik wat verder voor me kan zien dan die ene vrachtwagen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Als je gewoon genoeg afstand houdt, kan je altijd anticiperen op noodsituaties.
Drogreden bye bye
Volgens mij zijn dat proefballonetjes, intenties enzo.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik, maar ik vraag het nog maar even aan hem, want hij had het op plaatselijke radio gehoord, schreef hij.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Maar vind het een stuk prettiger als ik wat verder voor me kan zien dan die ene vrachtwagen.
Voor de rest: verschillende rijstijlen. Jij hebt de jouwe, maar kan die moeilijk rijmen met de mijne. Als jij seculier wil kijken naar alleen diegene voor je, succes verder. Projecteer het wel even op alleen hoe jij hebt leren rijden.
Ja, ik denk dat wel veel Heldenaren dat willen, want idd snelle aansluiting dan met Schagen, Alkmaar en Haarlem.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat proefballonetjes, intenties enzo.
Zou wel een hoop oplossen gok ik.
Onteigenen en opkopen is van alle tijden. Dus waarom zo concentreren op alleen dat probleem? Kosten/baten zou ik wel eens uitgewerkt willen zien. Welke impuls heeft het? Welke meerwaarde is er?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat er grond ligt, ja logisch, maar die grond is van iemand.
Om je even een inzicht te geven met betrekking tot de kosten/baten.
Het relatief kleine stukje randweg Alkmaar verbeteren; kosten 10 miljoen.
http://www.dichtbij.nl/gr(...)randweg-alkmaar.aspx
Wat denk je dat een project als 2x 2 baans zou gaan kosten? De weg ligt langs een belangrijk kanaal, moet die opeens aan de kant? Nee, dat kan niet, dus kan je maar aan 1 kant uitbreiden, en ja, daar staan huizen en lappen grond die niet van de overheid zijn.
Dus nee, het is niet om Den Helder af te zeiken. Is gewoon puur kosten/baten plaatje.
En wederom afsluiten met een sneer op de man.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onteigenen en opkopen is van alle tijden. Dus waarom zo concentreren op alleen dat probleem? Kosten/baten zou ik wel eens uitgewerkt willen zien. Welke impuls heeft het? Welke meerwaarde is er?
Als die vast staat en de ROI is er niet, prima, dan niet. Maar in Den Haag zien ze inmiddels ook het belang van de bereikbaarheid in de Noordkop, dus heb een klein vermoeden dat die ROI wel te maken valt.
Kijk eens verder vooruit dan dat ene probleem. Zie wel een parallel verschijnen bij je.
Nou meid, tis watquote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Exact dit dacht ik toen ik jouw post las![]()
Ik denk eerder dat jij weinig kaas gegeten hebt op het gebied van logistiek en belang van infra op civiele ontwikkeling.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]En wederom ga je weinig inhoudelijk in. En probeer je nu te stellen dat mijn rijstijl fout is.
Je bent lachwekkend gast. Je hebt er echt geen kaas van gegeten, dat is wel duidelijk.
Jij ziet het als een sneer. Ik zie het als een waarschuwing voor je om verder te kijken dan die ene stap vooruit. Wat kan wel ipv wat kan niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En wederom afsluiten met een sneer op de man.
Echt, gast.____!!!!
Anyway, succes met je gezeik. En pas op voor vrachtwagens.
Tussen de huidige N9 en de parallelweg (ik neem aan dat je daarmee bedoelt de weg tussen de N9 en de huizen cq bedrijven is echt niet genoeg om er een verkeersveilige optie van te maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Grond ligt er al voor een groot gedeelte genoeg tussen de parallelweg en de huidige n9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ow wow! Jij rijdt 30.000km per jaar! Nou jongen wat goed!! Ik rijd er meer. Sterker nog, 15 jaar geleden reed ik zo'n 100.000km per jaar. Maakt dat mij een betere chauffeur dan anderen? Geen idee. Er zullen slechtere zijn en er zullen betere zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij weinig kaas gegeten hebt op het gebied van logistiek en belang van infra op civiele ontwikkeling.
En voor de rest zie ik mijzelf niet als de beste chauffeur van NL. Die illusie heb ik niet, maar als ik om me heen kijk hoe de rest van de mensen om me heen denken te rijden in de 30.000km die ik per jaar maak... damn.
WOB-verzoek indienen bij Ministerie van Infrastructuur?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onteigenen en opkopen is van alle tijden. Dus waarom zo concentreren op alleen dat probleem? Kosten/baten zou ik wel eens uitgewerkt willen zien. Welke impuls heeft het? Welke meerwaarde is er?
Als die vast staat en de ROI is er niet, prima, dan niet. Maar in Den Haag zien ze inmiddels ook het belang van de bereikbaarheid in de Noordkop, dus heb een klein vermoeden dat die ROI wel te maken valt.
Kijk eens verder vooruit dan dat ene probleem. Zie wel een parallel verschijnen bij je.
De A7? Ja dat gaat sneller. Meer snelweg ten opzichte van N9 richting Alkmaar e.v. Veel opstoppingen daar.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat wel veel Heldenaren dat willen, want idd snelle aansluiting dan met Schagen, Alkmaar en Haarlem.
Ik ben ook eens langs de andere kant gegaan en dan ten noorden van Amsterdam richting Utrecht. Wat op zich ook snel ging.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij ziet het als een sneer. Ik zie het als een waarschuwing voor je om verder te kijken dan die ene stap vooruit. Wat kan wel ipv wat kan niet.
Ja, alleen gingen we toen van een bezoek in Julianadorp, naar een bezoek in Vreelant en dus kwam dat wel goed uit. Als we gewoon weer van Julianadorp terug naar het zuiden gaan, dan ga ik uiteraard over de N9.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
De A7? Ja dat gaat sneller. Meer snelweg ten opzichte van N9 richting Alkmaar e.v. Veel opstoppingen daar.
File is wel korter.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een waarschuwing. Juist. Omdat ik geen aangeef dat de kosten van 2x 2 banen op dat traject niet opwegen tegen de baten?
Kijk alleen al hoe lang het heeft geduurd voordat de plannen voor de verbreding van de A1 Muiden-Amsterdam tot stand kwam. En de kosten er van. En heeft het wat geholpen? Nee, we staan nu 6 banen breed in de file ipv 3.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |