Dat hoef je daar niet voor te zijn hoor. Het spenderen van miljoenen en de jaren die het nodig zal hebben om uberhaupt te kunnen uitvoeren, wegen niet op tegen de eventuele baten. Anders was dat allang aangepakt.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je een Provinciale Statenlid was met portefeuille wegenbouw Noordkop, Oscar
Precies. Ik lach mij ook altijd rot om dat soort mensen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze halen in en staan als eerste voor het stoplicht.
Dat komt meer door (het gebrek aan inzicht van sommige) weggebruikers, dan door de inrichting van de weg. 80 KM/U is 80 KM/u, en niet 100+ KM/u. Mijn punt is: Je kunt de weg an sich zo veilig mogelijk maken. Als de weggebruikers zélf hun verantwoordelijkheid daarin niet nemen, is het einde zoek.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
80 wegen zijn bij uitstek de meest gevaarlijke van het land. Ieder jaar weer bewezen als de verkeersslachtoffers weer bekend worden met gemaakt. Koploper met de meeste ongelukken, doden en ernstige letsels.
Een 2x2 oplossing is zoveel beter in alle opzichten dan een enkelbaans weggetje.
Persoonlijke mening van je. Waarom denk je dat Purmerend Noord - Volendam en, A7 - Avenhorn Hoorn - Enkhuizen opeens een 2x2 krijgen?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kul, houd afstand, kul, dat geldt voor onderhand elke weg in Nederland.
Nogmaals, kom dan maar met een daadwerkelijk bron die dat bevestigd. Want volgens mij zijn alle ongelukken die gebeuren eigenlijk ALTIJD wel de oorzaak van debielen die te hard rijden of inhalen waar het niet mag.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk je geen nieuws? Zou algemene kennis moeten zijn.
vvn heeft er jaarlijks best wat over te melden. Ik heb het in ieder geval bij de nieuws en journaals van dit land vandaan.
Nee, zie puntje capaciteit. Die weg is ellende vanwege het vele woon/werk verkeer. Daarom wordt ie aangepakt.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Persoonlijke mening van je. Waarom denk je dat Purmerend Noord - Volendam en, A7 - Avenhorn Hoorn - Enkhuizen opeens een 2x2 krijgen?
Omdat het kul is?
Precies. Maar Red is een bumperklever. Elke vrachtwagen ontneemt immers zijn zicht.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat komt meer door (het gebrek aan inzicht van sommige) weggebruikers, dan door de inrichting van de weg. 80 KM/U is 80 KM/u, en niet 100+ KM/u. Mijn punt is: Je kunt de weg an sich zo veilig mogelijk maken. Als de weggebruikers zélf hun verantwoordelijkheid daarin niet nemen, is het einde zoek.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:16 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Als dat je redenatie is, waarom liggen er dan snelwegen in Friesland, Zeeland, Limburg?
Die hebben een aparte strook.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Landbouwverkeer, trekkers met aanhanger, grasmaaimachines erachter e.d.
Ach, ik als ex-inwoner van Lelystad mag zulke opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels streept Oscar van de duoshowkandidatenlijst af![]()
Algemene kennis. 2 seconden googlen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nogmaals, kom dan maar met een daadwerkelijk bron die dat bevestigd. Want volgens mij zijn alle ongelukken die gebeuren eigenlijk ALTIJD wel de oorzaak van debielen die te hard rijden of inhalen waar het niet mag.
Ik zie het hier bij Kampen ook. De N50. Je mag er 100. Je mag er niet inhalen. Maar allemaal figuren die maar zo hard mogelijk moeten rijden en inhalen waar het niet mag.
IK logeerde op de BAlgweg en zat bollen te pellen op de Stoom- en de Balgweg. Kan me wel van toen (1974 -19 78) herinneren dat er 16 jarige knul op de brommer onder de trein (Den Helder -> Alkmaar) bij Breezand kwam. Wilde stoer doen en daar zaten geen overlegbomen. Einde oefening.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:13 schreef knokkels het volgende:
Ik woonde overigens aan de Rijksweg, op een steenworp afstand van zowel de oude als de nieuwe Kooybrug.
Dat is precies hetzelfde op de n9. Ellende door vele woon/werk/ economisch verkeer. Daarbij komt ook nog eens recreatie.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, zie puntje capaciteit. Die weg is ellende vanwege het vele woon/werk verkeer. Daarom wordt ie aangepakt.
Ja en wat ontbreekt daarin; Oh ja, het feit wat de oorzaak is. En die is nogmaals 99 van de 100 keer een hardrijder/illegale inhaler.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Algemene kennis. 2 seconden googlen.
https://www.swov.nl/feite(...)keersdoden-nederland
Anders raadpleeg je even vvn, cbs of kijk je eens nieuws.
Ah, dat dus. Je bent gewoon te stom om te lezen en bent een stuk voor ingenomen vuilnisbakkenras. .quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Maar Red is een bumperklever. Elke vrachtwagen ontneemt immers zijn zicht.
Ja, inderdaad. Onzin die wegen.. wordt niet gebruikt, waarom dan een brede weg?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:16 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Als dat je redenatie is, waarom liggen er dan snelwegen in Friesland, Zeeland, Limburg?
Ja, de ventweg. Ik dacht even dat we het daar over hadden.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die hebben een aparte strook.
Kom maar op als jij die bron hebt. Ik baseer mij op de gegevens die ik heb. Als jij zeker weet dat 99% van de slachtoffers door te hard rijden komt, zie ik dat ook graag.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en wat ontbreekt daarin; Oh ja, het feit wat de oorzaak is. En die is nogmaals 99 van de 100 keer een hardrijder/illegale inhaler.
Waarom niet, dat heb ik je net al gezegd. De kosten wegen niet op tegen de baten.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde op de n9. Ellende door vele woon/werk/ economisch verkeer. Daarbij komt ook nog eens recreatie.
Dus waarom niet?
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, dat dus. Je bent gewoon te stom om te lezen en bent een stuk voor ingenomen vuilnisbakkenras. .
Zeeland ook alleen A58 (Bergen op Zoom naar Vlissingen). Zeeuws-Vlaanderen heeft verleden jaar eindelijk paar stukjes 4-baansweg gekregen van Terneuzen richting West-Zeeuws-Vlaanderen naar de kust. Dat is met name in de zomer wel handig, dan duurt de rit naar de kust ook heel lang vanwege drukte en landbouwvoertuigen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 12:16 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou, bron. Goh, uhm de reden van dit topic bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kom maar op als jij die bron hebt. Ik baseer mij op de gegevens die ik heb. Als jij zeker weet dat 99% van de slachtoffers door te hard rijden komt, zie ik dat ook graag.
Of is dit een onderbuikje van je omdat je vooringenomen bent?
Denk het laatste.
Grond ligt er al voor een groot gedeelte genoeg tussen de parallelweg en de huidige n9.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom niet, dat heb ik je net al gezegd. De kosten wegen niet op tegen de baten.
Wat andere mensen al aangaven, je moet eerst grond gaan onteigenen en andere zaken. Daar zullen veel mensen zich tegen gaan verzetten, kost geld, kost jaren etc etc.
De problemen op de N9 zijn er al een aantal decennia. Als het iets zou opleveren, dan hadden ze daar echt wel actie op ondernomen.
Ja, en later geef ik aan dat ik genoeg afstand neem.. maar blijkbaar lees je daar overheen om je eigen punt maar even kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 13:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Lekker op de man spelen. Ik maak mijn opmerking tenminste op basis van het feit dat jij zegt dat elke vrachtwagen jou het zicht ontneemt. De enige reden daarvoor kan zijn; bumperkleven. als je gewoon afstand houdt, dan heb je daar geen last van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |