van origine een tweebaansweg (ik ken die weg sinds kleins af aan niet anders in ieder geval). Lange rechte stukken, Alhoewel er in de laatste 16 ofzo jaar wel wat is veranderd aan die weg.quote:
Dat bord heeft het niet zijn aankomen. Niet verdiend.quote:
iets meer rommelquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Wel een mooie James Dean-achtige dood, in een vliegende rode sportwagen. Beter dan sterven in je slaap.
Lijkt wel zo ja vooral het ronde luchtfilter doet daaraan denken alsmede de V8quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Lijkt wel zo ja vooral het ronde luchtfilter doet daaraan denken alsmede de V8
En de bumper met lichten et cetera
De N9 is juist ideaal voor Corvette's.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:21 schreef Stien_Struis het volgende:
De wegligging van zo'n Corvette is ook niet optimaal voor de smalle Nederlandse wegen met bochten erin.
Dan zat er een prutser achter het stuur.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De N9 is juist ideaal voor Corvette's.
Niet ideaal genoeg blijkbaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De N9 is juist ideaal voor Corvette's.
De rode sportauto raakte tijdens het rijden in de greppel tussen de parallelweg,.quote:Op woensdag 8 maart 2017 02:08 schreef vronie het volgende:
[..]
http://www.noordhollandsd(...)p-N9-bij-Schagerbrug.
68 jaar heel triest
Misschien een BN'er zodat de nabestaanden het automerk aan kunnen klagen op z'n Paul Walkers'.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Wel een mooie James Dean-achtige dood, in een vliegende rode sportwagen. Beter dan sterven in je slaap.
Dat stuk heeft serieus weinig bochten.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:21 schreef Stien_Struis het volgende:
De wegligging van zo'n Corvette is ook niet optimaal voor de smalle Nederlandse wegen met bochten erin.
Precies, en zelfs als je 40 km'h te hard rijdt krijg je deze ellende niet want dat is uitstekend mogelijk schat ik zo in.quote:Op woensdag 8 maart 2017 03:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat stuk heeft serieus weinig bochten.
Vandaar dat je bij Amsterdam al naar de A7 wordt geleid om via Den Oever naar Den Helder te rijden.quote:
Ja, want dat is allemaal snelweg, helemaal van Den Oever tot aan Den Helder.quote:Op woensdag 8 maart 2017 04:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vandaar dat je bij Amsterdam al naar de A7 wordt geleid om via Den Oever naar Den Helder te rijden.
Just 2 goold old boys,quote:
Ik ben al een tijdje weg uit die regio en als ik er kom dan kom ik zelden op de vernieuwde N9 maar uiteindelijk blijft het een tweebaansweg waar weinig ruimte is voor dit soort fouten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een prutser als je jezelf hier dood rijdt, zeker na al die aanpassingen de laatste 10 jaar.
Uit Bergen, niet iemand die de weg niet kende.quote:Op woensdag 8 maart 2017 02:08 schreef vronie het volgende:
[..]
http://www.noordhollandsd(...)p-N9-bij-Schagerbrug.
68 jaar heel triest
Een musclecar die met 30kmu een paal raakt is al total loss. Die hebben 0 veiligheid, 0 bescherming. Ik zou een corvette niet direct een musclecar willen noemen, maar ook die zijn zo veilig als een papieren hoedje.quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:58 schreef Twiitch het volgende:
Die auto is zo te zien met flink meer dan 100 km/u gelanceerd. Debieltje kon z'n muscle car niet in bedwang houden waarschijnlijk.
Klopt als een bus:quote:Op woensdag 8 maart 2017 10:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een musclecar die met 30kmu een paal raakt is al total loss. Die hebben 0 veiligheid, 0 bescherming. Ik zou een corvette niet direct een musclecar willen noemen, maar ook die zijn zo veilig als een papieren hoedje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |