Gokje op auto van pa en 200 per uur.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:58 schreef cherrycoke het volgende:
dat moet met een behoorlijk vaart zijn gebeurd
In combinatie met bloed zou je nog kunnen gaan twijfelen misschien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Goed dat ze de kleur van de auto vermelden.
Corvette?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:11 schreef Geralt het volgende:
Iemand die iets van de auto kan maken? Welk merk/model is dit geweest?
Lijkt mij ook.quote:
Je blijft gewoon een prutser als je jezelf hier dood rijdt, zeker na al die aanpassingen de laatste 10 jaar.quote:
Soms lijkt het wel of ze zo'n ding zo goed mogelijk hebben willen camoufleren.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:34 schreef -Kadesh- het volgende:
Slim om zo'n verhoogde middenberm aan te leggen, hebben die duurzaam veilig mongolen weer mooi voor elkaar.
Maar dit ding is een classieke sportwagen als ik de motor zo zie...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een prutser als je jezelf hier dood rijdt, zeker na al die aanpassingen de laatste 10 jaar.
hoe is dat relevant?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:41 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Maar dit ding is een classieke sportwagen als ik de motor zo zie...
Ja, nou is dat wel een kutweg naar Den Helder toe, maar daar en nog een stukje terug hebben ze de boel wel verbeterd idd. Ook nog een rondweggetje aangelegd.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een prutser als je jezelf hier dood rijdt, zeker na al die aanpassingen de laatste 10 jaar.
Lekker lange aanloop, flauwe bocht. Iemand die er niet bekend is die denkt "Oeh, laat ik mijn gaspedaal eens uittesten."quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ik nu begrijp is het al een bekende dodenweg.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
Gister was er ook al een 'ongeluk'
Vrachtwagen geschaard op N9 tussen Den Helder en Julianadorp
N9 is al een jaar of 35 een dodenweg.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik nu begrijp is het al een bekende dodenweg.
triest.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 18:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
N9 is al een jaar of 35 een dodenweg.
Vroeger elk weekend raak. Kon je nog op de transistorradio de hulpdiensten volgen.
van origine een tweebaansweg (ik ken die weg sinds kleins af aan niet anders in ieder geval). Lange rechte stukken, Alhoewel er in de laatste 16 ofzo jaar wel wat is veranderd aan die weg.quote:
Dat bord heeft het niet zijn aankomen. Niet verdiend.quote:
iets meer rommelquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Wel een mooie James Dean-achtige dood, in een vliegende rode sportwagen. Beter dan sterven in je slaap.
Lijkt wel zo ja vooral het ronde luchtfilter doet daaraan denken alsmede de V8quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Lijkt wel zo ja vooral het ronde luchtfilter doet daaraan denken alsmede de V8
En de bumper met lichten et cetera
De N9 is juist ideaal voor Corvette's.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:21 schreef Stien_Struis het volgende:
De wegligging van zo'n Corvette is ook niet optimaal voor de smalle Nederlandse wegen met bochten erin.
Dan zat er een prutser achter het stuur.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De N9 is juist ideaal voor Corvette's.
Niet ideaal genoeg blijkbaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De N9 is juist ideaal voor Corvette's.
De rode sportauto raakte tijdens het rijden in de greppel tussen de parallelweg,.quote:Op woensdag 8 maart 2017 02:08 schreef vronie het volgende:
[..]
http://www.noordhollandsd(...)p-N9-bij-Schagerbrug.
68 jaar heel triest
Misschien een BN'er zodat de nabestaanden het automerk aan kunnen klagen op z'n Paul Walkers'.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Wel een mooie James Dean-achtige dood, in een vliegende rode sportwagen. Beter dan sterven in je slaap.
Dat stuk heeft serieus weinig bochten.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:21 schreef Stien_Struis het volgende:
De wegligging van zo'n Corvette is ook niet optimaal voor de smalle Nederlandse wegen met bochten erin.
Precies, en zelfs als je 40 km'h te hard rijdt krijg je deze ellende niet want dat is uitstekend mogelijk schat ik zo in.quote:Op woensdag 8 maart 2017 03:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat stuk heeft serieus weinig bochten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |