Het gaat niet alleen om terrorisme, maar immigratie uit niet-westerse landen is onwenselijk.quote:Ook de Europese Unie is bijzonder kritisch, maar daar trekt premier Viktor Orban zich niets van aan. Hongarije wordt belegerd, stelde de Hongaarse minister-president gisteren: „De EU maakt het ons alleen maar moeilijker, dus kunnen we alleen van onszelf op aan en zullen we zelf onze grenzen moeten verdedigen.” Migratie is een Trojaans paard voor terroristen, aldus Orban: „Dat is de realiteit en die kan je niet overschilderen met roze gekleurde praatjes over mensenrechtendromen.”
ze zijn vrij om te gaan, alleen niet het land in.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef Buitendam het volgende:
Lekker mensen in kampen met prikkeldraad opsluiten. Heeft in het verleden ook super goed gewerkt.
Kijk ook even naar de verschillen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef Buitendam het volgende:
Lekker mensen in kampen met prikkeldraad opsluiten. Heeft in het verleden ook super goed gewerkt.
Onbegrensd mannen van strijdbare leeftijd binnen laten heeft in het verleden ook super goed gewerkt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef Buitendam het volgende:
Ja achquote:Op woensdag 8 maart 2017 02:58 schreef FL_Freak het volgende:
Als het in de toekomst echt een zooitje wordt hier, weet ik mijn toekomstige bestemming
In Nederland hebben we dit soort imbecielen:quote:
Knettergek..quote:De 7279 vluchtelingen uit Griekse en Italiaanse opvangkampen, die Nederland volgens Europese afspraken moet opnemen, komen er. Stichting We Gaan Ze Halen is ervan overtuigd dat ze morgen het kort geding gaan winnen dat ze tegen de Nederlandse Staat hebben aangespannen. Drie- tot vierhonderd auto's staan al klaar om de asielzoekers op te halen.
Werkte in het verleden inderdaad bijzonder goed om mensen op een plek te houden.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef Buitendam het volgende:
Mwoah nee. In principe is de tweede wereldoorlog slechts 1 van de voorbeelden waarbij dit voorkwam.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De eerste godwin is er weer. Lekkere vergelijking ook.
Rikko Voorberg heeft blijkbaar een hekel aan vrouwen; hij wil maar wat graag verkrachtingen importeren.quote:Op woensdag 8 maart 2017 06:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
In Nederland hebben we dit soort imbecielen:
http://www.ad.nl/buitenla(...)en-ophalen~a2afc31d/
[..]
Knettergek..
Ja typisch dat de meest voor de hand liggende en de meest recente verwijzing in die vorm leidt tot een verwijzing naar de tweede wereldoorlog. Erg typisch, maar weet je wat, nemen we Srebrenica als voorbeeld! Oh wacht, dan klopt er nog steeds geen zak van, want de gehele vergelijking slaat als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 8 maart 2017 07:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwoah nee. In principe is de tweede wereldoorlog slechts 1 van de voorbeelden waarbij dit voorkwam.
Wel typisch dat het je enige referentiekader is, overigens.
Ik vind dat Rikko er zelf maar een stuk of wat in huis moet nemen en op eigen kosten onderhouden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 07:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Rikko Voorberg heeft blijkbaar een hekel aan vrouwen; hij wil maar wat graag verkrachtingen importeren.
is dat nou zo'n liberio "wij vechten online tegen de pvv met oneliners" mongool?quote:Op woensdag 8 maart 2017 07:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja typisch dat de meest voor de hand liggende en de meest recente verwijzing in die vorm leidt tot een verwijzing naar de tweede wereldoorlog. Erg typisch, maar weet je wat, nemen we Srebrenica als voorbeeld! Oh wacht, dan klopt er nog steeds geen zak van, want de gehele vergelijking slaat als een lul op een drumstel.
Goeiemorgen kerel.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 07:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja typisch dat de meest voor de hand liggende en de meest recente verwijzing in die vorm leidt tot een verwijzing naar de tweede wereldoorlog. Erg typisch, maar weet je wat, nemen we Srebrenica als voorbeeld! Oh wacht, dan klopt er nog steeds geen zak van, want de gehele vergelijking slaat als een lul op een drumstel.
Goeiemorgen kerel.
Gezien de kwaliteit van de argumenten zou het mij niks verbazen als Buitendammetje een betaalde linkse troll is.quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat nou zo'n liberio "wij vechten online tegen de pvv met oneliners" mongool?
Dus zodra je begint te twijfelen aan een hek met prikkeldraad als redmiddel voor een asielprobleem ben je een mongool en linkse trol?quote:Op woensdag 8 maart 2017 08:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit van de argumenten zou het mij niks verbazen als Buitendammetje een betaalde linkse troll is.
Betaalde linkse troll, zelfs. Want dat is een bestaand iets.quote:Op woensdag 8 maart 2017 09:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus zodra je begint te twijfelen aan een hek met prikkeldraad als redmiddel voor een asielprobleem ben je een mongool en linkse trol?
Hoog niveau wel.
Ik kom net even in het topic kijken. Heb even naar boven gescrolled. Maar ik denk dat er een verschil is tussen twijfelen over hoe effectief of moreel iets is en expliciet een vage verwijzing naar "het verleden" (iedereen weet dat je het over concentratiekampen hebt) koppelen aan de huidige situatie.quote:Op woensdag 8 maart 2017 09:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus zodra je begint te twijfelen aan een hek met prikkeldraad als redmiddel voor een asielprobleem ben je een mongool en linkse trol?
Als men er mij voor wil betalen kan ik zo links zijn als je maar wil.quote:Op woensdag 8 maart 2017 09:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Betaalde linkse troll, zelfs. Want dat is een bestaand iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |